برترین قهرمانان کم سن و سال دنیای سینمایی مارول (MCU) از نگاه سایت فیگار

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مارول را قهرمانان نوجوان تشکیل می‌دهند. همراه ما باشید تا به بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU) بپردازیم.

در دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) ابرقهرمانان بسیاری وجود دارند که بخشی از آن‌ها کم سن و سال هستند. این ابرقهرمانان بر خلاف شرایط سنی‌شان، بسیار قدرتمند و شجاع هستند. مارول همواره سعی میکند تا در کمیک و دنیای سینمایی‌اش، تنوع زیادی داشته باشد. ورود ابرقهرمانان نوجوان به دنیای ماورل یکی از بهترین اتفاق‌های این دنیا بود که روح تازه‌ای به آن بخشید.

طول عمر کمیک‌های مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) منجر به ایجاد کاتالوگ گسترده سریال‌های آن‌ها شده است و به همراه آن، گروه بازیگران گسترده‌تری از شخصیت‌ها به وجود می‌آیند. اگرچه بسیاری از شناخته‌شده‌ترین قهرمانان مارول بزرگسالان هستند، اما به همان اندازه قهرمانان باورنکردنی وجود دارند که با پیچیدگی‌های نوجوانی نیز دست و پنجه نرم می‌کنند.

این ابرقهرمانان با نشان دادن یک زندگی دو گانه بسیار پیچیده، به ما ثابت می‌کنند که می‌توانند بسیار قدرتمند باشند و در هر شرایطی بهترین کار ممکن را انجام دهند. یکی از پرطرفدارترین ابرقهرمانان کمیک، نوجوانان آن هستند که محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران دارند. با ما همراه باشید تا بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU) را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تینیجری ماورالطبیعی

برترین ارتش های شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

برترین قهرمانان کم سن و سال دنیای سینمایی مارول (MCU)

  • پر طرفدارترین ابرقهرمان ها

شما می‌توانید فهرست بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU) را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)

ابرقهرمانان نوجوان دنیای مارول به ما نشان می‌دهند که پیچیدگی یک زندگی دو گانه تا چه حد می‌تواند دشوار باشد. ابرقهرمانانی که برای محافظت از عزیزان خود، به هیچ وجه چهره خود را نشان نمی‌دهند. این یک موضوع جذاب برای طرفداران کمیک است که یک نوجوان معمولی در کنار زندگی عادی‌اش که به مدرسه می‌رود، از مردم در برابر شروران محافظت می‌کند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU) بپردازیم.

مرد عنکبوتی (پیتر پارکر)

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ابرقهرمانان نوجوان دنیای سینمایی Marvel

پیتر پارکر (بهترین لباس های مرد عنکبوتی) که به‌عنوان یکی از بهترین ابرقهرمانان نوجوان دنیای مارول که در کمیک‌های عصر نقره‌ای شروع به کار کرد، بدون شک شناخته‌شده‌ترین قهرمان نوجوان این کمپانی است. پیتر پارکر ثابت کرد که شخصیت‌های دیگر در آن رده سنی می‌توانند چیزی فراتر از یک طرفدار باشند، و به عنوان قهرمان می‌توانند به خوبی مورد استقبال قرار گیرند.

اگرچه او اکنون در دنیای سینمایی مارول به عنوان یک بزرگسال به تصویر کشیده شده است، اما ماجراهای نوجوانی مرد عنکبوتی هنوز هم یکی از نمادین‌ترین ماجراهای او هستند. او در دنیای مارول از یک بچه معمولی که زندگی‌اش حول محور مدرسه و اردوهای علمی می‌گذشت، بعد از ماجراهای مبارزه با دکتر اختاپوس و گابلین سبز در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) به ابرقهرمان پخته‌تری تبدیل شد.

هاکای (کیت بیشاپ)

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
ابرقهرمانان برتر نوجوان در دنیای Marvel

اولین حضور کیت بیشاپ در قامت هاکای در سریال هاکای (بهترین کمیک های هاکای ) به تصویر کشیده شد. کیت بیشاپ یک دختر کم سن و سال است که به صورت اتفاقی لباس رونین را پیدا می‌کند و آن را برای مبارزه با دشمنان خود به تن می‌کند. او خبر ندارد که بعد از پوشیدن آن لباس چه خطراتی او را تهدید خواهند کرد. هاکای برای نجات او دست به کار می‌شود و پس از چند ماجراجویی زیبا به عنوان دستیار هاکای، همکاری بسیار خوبی را با یکدیگر رقم زدند.

کیب بیشاپ در به وضوح نشان دهنده قدرت و جسارت یک نوجوان است که بدون توانایی‌های ابرانسانی می‌تواند مردم را نجات دهد. قدرت هدف گیری او در حد و اندازه کلینت بارتون نیست، اما به راحتی می‌تواند او در انجام نقشه‌هایش همراهی کند. این سریال (نقد فصل 1 سریال هاکای) به ما نشان داد که کیت بیشاپ جزو برترین ابرقهرمانان نوجوان در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

مرد عنکبوتی (مایلز مورالز)

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ابرقهرمانان نوجوان دنیای مارول

یکی از ابرقهرمانان برتر نوجوان در دنیای Marvel مایلز مورالز است که به طور اتفاقی توانایی‌های مردعنکبوتی (سوتی های فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) را به دست آورد. بعد از حضور مایلز مورالز در انیمیشن موفق مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی، نقش جدی تری در دنیای مارول پیدا کرد و پس از استقبال فوق العاده طرفداران از این انیمیشن ساخت قسمت دوم آن تأیید شد.

توانایی‌های نامرئی شدن و ضربه ونوم او را از نظر قدرت با پیتر پارکر متمایز می‌کند. علاوه بر این مایلز در بازی اختصاصی خودش را دارد و در آن ما شاهد سعی و تلاش مایلز برای پر کردن جای پیتر پارکر به عنوان محافظ شهر هستیم. مایلز در این راه تمام قدرت اراده خود را به کار می‌گیرد و کاری می‌کند تا مخاطب او را به عنوان جایگزین پیتر پارکر بپذیرد.

دنیل مون استار

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
برترین ابرقهرمانان نوجوان در دنیای سینمایی مارول

دنیل مون استار به عنوان یکی از بهترین اعضای تیم‌های جهش یافته مارول و جهش یافته های جدید، دارای طیف وسیعی از توانایی‌های تله پاتیک و ذهنی است که پس از دوره ای در آزگارد، او همچنین قدرت‌های مرتبط با والکری را به دست آورد. این توانایی‌ها او را به یکی از قدرتمندترین نوجوانان مارول (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) تبدیل می‌کند.

توانایی های گسترده مون استار (بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه)، او را به عضوی ارزشمند در بسیاری از تیم های ابرقهرمانی تبدیل کرده است. او با توانایی‌های فوق العاده خود در تیم مردان ایکس با شروران مبارزه می‌کند و همچننین او در تیم انتقام جویان هم حضور داشته است.

لارا کینی (ولورین)

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)

لارا کینی که اغلب به عنوان یک نوجوان در کمیک حضور دارد، در فیلم لوگان 2017 (بهترین کمیک های ولورین) به تصویر کشیده شد. یک جهش یافته که دختر ولورین (لوگان) است، با قدرت‌های مشابهی که شامل پنجه‌های آدامانتیوم در دست‌ها و پاهایش می‌شود. اگرچه پنجه‌های او به جای سه شاخه دو شاخه هستند،اما بسیار تقویت‌شده‌اند.

همچنین لارا توانایی‌های ترمیم شونده پدرش را به ارث برده است که او در مقابل آسیب‌های دشمنان محافظت می‌کند. لارا یکی از اعضای مردان ایکس و دانشجوی آکادمی انتقام جویان بوده است. در سال 2015 کمیک‌های ولورین جدید منتشر شد و در ان لارا شروع به استفاده از نام ولورین کرد و یونیفرمی (بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول) مشابه پدرش را پوشید. لارا یکی از بهترین ابرقهرمانان نوجوان دنیای سینمایی Marvel محسوب می‌شود.

ویکن (بیلی کپلن)

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)

پسر ویژن و اسکارلت ویچ (بهترین شخصیت های زن در فاز چهارم فیلم های مارول)، بیلی کپلن می‌باشد که یک جادوگر فوق العاده قدرتمند است که اولین حضور خود را به عنوان عضوی از انتقام جوین جوان در کنار تامی دوقلوی خود انجام داد. بیلی حتی یکی از اعضای نگهبانان کهشکان است و در کنار آن‌ها با شروران مبارزه می‌کند. این قهرمان نوجوان برای اولین بار در سریال واندا ویژن به تصویر کشیده شد. حضور بعدی او در فیلم دکتر استرنج (تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) در چند جهانی دیوانگی بود که در دنیای 838 به تصویر کشیده شدند.

کامالا کان (میس مارول)

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)

کامالا کان (نقد و بررسی سریال Ms Marvel) یک قهرمان آمریکایی پاکستانی اهل نیوجرسی است و زمانی که اسطوره او کارول دانورز به کاپیتان مارول تبدیل شد، ردای خانم مارول را بر تن کرد. اولین داستان های او، کشف قدرت های غیرانسانی او و سفر به قهرمان شدن، کامالا را بسیار پر جنب و جوش نشان می‌دهد و افکار نوجوانانه او را به خوبی هر چه تمام‌تر به تصویر می‌کشد.

سریال میس مارول (تحلیل تریلر سریال Ms Marvel) یکی از آثار فاز چهارم مارول است که باز خورد خوبی نداشت، اما یکی از نوآوری‌های مارول در زمینه فیلم سازی‌اش بود که روح تازه‌ای به این دنیا بخشید. شما در این سریال روحیه بسیار قوی و اراده کامالا را مشاهده می‌کنید که از یک بچه مدرسه‌ای خیال باف به یکی از ابرقهرمانان دنیای مارول تبدیل می‌شود.

نووا (سم الکساندر)

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)

سم الکساندر اولین قهرمانی نیست که نام نوا را دارد، اما در داستان خود پس از اینکه فهمید پدرش یکی از اعضای سپاه نوا است، این نام را بر عهده می‌گیرد. سم که متعاقباً توسط افرادی مانند گامورا و راکت راکون آموزش دید، در فهرست چندین تیم قهرمان جوان، از جمله جنگجویان جدید و قهرمانان، حضور داشت.

قدرت های سم توسط نیروی نووا که از طریق کلاه ایمنی که بر سر دارد قابل دسترسی است، توانایی‌های پرواز و سرعت فوق العاده را شامل می‌شود. او همچنین دوستی بسیار خوبی با مایلز مورالز و کامالا کان (واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel) دارد و مبارزات تیمی این سه نفر همیشه به یاد ماندنی هستند.

آمریکا چاوز

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)

یکی از ابرقهرمانان نوجوان مارول آمریکا چاوز است که قدرت جا به جایی در بعدها را دارد. این یکی از قدرت‌های بسیار ارزشمند و خطرناک مارول به شمار می‌رود، زیرا اگر دست یک ابر شرور (شرورترین شخصیت های مارول) به این قدرت برسد جنگ بسیار بزرگی را می‌تواند در سرتاسر مولتی ورس راه اندازی کند.

اولین حضور آمریکا چاوز در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی (کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2) بود که در راه قرار از موجوداتی که دنبال او بودند با دکتر استرنج دنیای اصلی مارول آشنا شد. در این فیلم او یک نوجوان بسیار کم تجربه می‌باشد که نمی‌تواند قدرت‌های خود را کنترل کند ودر این بین اسکارلت ویچ به دنبال قدرت‌های او است تا بنواند به بعدهای دیگر برود و با فرزندان‌اش زندگی کند.

اسکوارل گرل (دارن گرین)

بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)

دارن گرین از سال 1991 بخشی از تاریخ مارول (بهترین انیمیشن های مارول) بوده است و اگر چه او در ابتدا به عنوان یک شخصیت کمدی تصور می‌شد، اما داستان های بعدی شخصیت او را گسترش دادند و او تبدیل به یک قهرمان شد. او در اولین سریال انفرادی خودش به نام The Unbeatable حضور یافت.

دارن به عنوان پرستار بچه برای جسیکا جونز و لوک کیج کار کرده است. او یک انتقام‌جو بوده و با افرادی مانند تانوس و گالاکتوس و دیگر شروران روبرو شد. قدرت‌های او با تم سنجابی خنده‌دار باقی می‌ماند، اما توسعه شخصیت دارن نشان داده است که همه قهرمانان (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) برای قدرتمند بودن نیازی به جدیت بیش از حد ندارند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *