ترسناک ترین سریال های پارامونت 2023، 2022 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

استودیوی پارامونت، یکی قدیمی‌ترین کمپانی‌های ساخت فیلم می‌باشد. با ما همراه باشید، تا به معرفی بهترین سریال های ترسناک پارامونت بپردازیم.

ترسناک ترین سریال های پارامونت

پارامونت پیکچرز ، یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های ساخت فیلم است که در توزیع و ساخت فیلم‌سینمایی و سریال‌های تلویزیونی بزرگ فعالیت، دارد. این کمپانی، یکی از بهترین استودیو‌هایی است که دست بر روی بهترین فیلم‌ها و قوی‌ترین سریال‌های آمریکا می‌گذارد و بهترین سریال‌های ترسناک را پخش می‌کند.

این استودیو بسیار کم کار است، اما اگر فیلم یا سریالی را به نمایش بگذارد و اکران کند، مطمعناً فیلم خوبی می‌باشد و یکی از بهترین سریال های ترسناک Paramount+ است. همچنین این شرکت از سال 1912 تأسییس شد و ساختمان آن، هم‌اکنون در ساختمان مرکزی هالیوود، در ایالت کالیفرنیا حضور دارد.

از فیلم‌های معروف این کمپانی، می‌توان به پدرخوانده، مأموریت‌ غیر‌ممکن، ایندیانا جونز، و… نام برد. نشان نجاری این شرکت یک کوه آبی رنگ است که ستاره‌هایی به دورش حلقه زدند، و از ابتدای کار و تا به امروز ثابت مانده‌اند.

در سال 2013، قراردادی بین آن شرکت و شبکه‌ی CBS شکل گرفت که سرویس استریمی راه بیاندازند و پارامونت حق پخش تمامی سریال‌های این شبکه را بر عهده بگیرد و به عنوان بخشی از بوجه‌ی خود، سریال‌های جدید‌تری نیز توزیع و بهترین سریال های ترسناک پارامونت پلاس کند.

بیشتر بخوانید:

500 تا از ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

بهترین سریال های ترسناک پارامونت

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
بهترین سریال های ترسناک پارامونت

پس از اقدامات انجام شده توسط این دو شرکت، سریال‌های متنوعی در ژانر‌های مختلفی ساخته می‌شد که از موفق‌ترین سریال‌های این سرویس استریم، در ژانر ترسناک بود. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین سریال های ترسناک پارامونت بپردازیم.

بهترین سریال های پارامونت 2023

Sometimes When We Touch

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
بهترین سریال های ترسناک پارامونت

این سریال، در تاریخ 4 آوریل 2023 در ایتالیا، آلمان، سوئیس، اتریش و فرانسه پخش خواهد شد. این مجموعه، داستان ناگفته سبک سافت راک را روایت می‌کند. سبکی که هنرمندان آن در دهه‌ی 1970 بر موسیقی پاپ در سراسر جهان تسلط داشتند که در این دهه 1980 به طور کامل سقوط کرد. وقایع غمگین و وحشتناکی که برای این موسیقی و این فیلم رخ می‌دهد، آن را به فیلمی تاریک تبدیل کرده که شاید شما را بترساند.

بهترین فیلم های 2023 که منتظر دیدنشان هستیم

Wolf Pack

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
بهترین سریال های ترسناک پارامونت

در طی یکی از مأموریت‌ها، گروه گرگ‌ها به رهبری لائو دیائو که برای مدت طولانی درگیر کارهای امنیتی در خارج از کشور هستند، متوجه می‌شوند که نیروهای تروریستی خارجی دسترسی خود را به خطوط حیاتی انرژی چین گسترش داده‌اند.

به گفته‌ی برخی از منتقدان، خط داستانی بسیار کلی است و یک تیم درگیر کارهای امنیتی در خارج از کشور علیه حملات تروریستی است. شاید ما در طول این سال‌ها تعداد زیادی از این فیلم‌های مشابه را دیده‌ایم، اما حس ترسی که این سریال از ترس برای ما نشان می‌دهد، بسیار جدید است.

بهترین انیمیشن های 2023 که منتظرشان هستیم

بهترین سریال های پارامونت 2022

The Stand

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
برترین سریال های ترسناک پارامونت
  • کارگردانان : جاش بون، بنجامین کول
  • بازیگران : الکساندر ازکاسدارد، آمبر هرد، کترین مک،نامارا
  • سال انتشار : 2022-2022
  • امتیاز : 5.5
  • خلاصه داستان : این سریال درباره دنیایی است که با طاعون به ویرانه تبدیل شده است و سرنوشت بشر اکنون روی شانه‌های ضعیف مادر ابیگیل 108 ساله و تعدادی دیگر از بازماندگان است. بدترین کابوس‌های آن‌ها فردی به‌نام رندال فلگ ملقب به مرد تاریکی می‌باشد که لبخندی کشنده و قدرتی غیر قابل توصیف دارد.

این مینی سریال، بر روی کتاب ترسناکی از استفن کینگ ساخته شده است و دنیایی پسا آخرالزمانی را روایت می‌کند.

نبردی واقعی، و قابل باور از نبرد بین شر و خوب، که در فضا‌سازی خوب فیلم رخ می‌دهد و یکی از سریال های برتر ترسناک پارامونت را تشکیل می‌دهد. فیلمبرداری این فیلم، دقیقاً یک هفته قبل از شروع پاندمی کرونا به اتمام رسید و در دوران کرونا، یکی از فیلم‌های محبوب آن دوران شناخته شد. نکته‌ی جالب این سریال حضور اوون کینگ (پسر استفن کینگ)، به عنوان تهیه‌کننده بود که بر تمام پروژه، نظارت کافی داشت.

بهترین سریال های پارامونت تمام دوران

Evil

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
بهترین سریال ترسناک پارامونت
  • کارگردان : دیوید باکلی
  • بازیگران : کاتجا هربرس، مایک کالتر، مایکل امرسون
  • سال انتشار : -2019
  • امتیاز : 7.7
  • خلاصه داستان : سریال شیطان در مورد روانشناسی به نام کریستن بوچارد است که با اکراه با یک کشیش در حال آموزش به نام دیوید آکوستا، برای تحقیق و یافتن یک توضیح منطقی برای رویدادهای ماورائی و عجیبی که در کلیسا اتفاق می‌افتد، همکاری می‌کند.

سریال شیطان، یکی برترین سریال های ترسناک پارامونت است که که وقتی در سال 2019 توسط این سرویس استریم پخش شد، توانست نقد‌های مثبتی را دریافت کند. این سریال شاید ترسناکی نباشد که فلسفی باشد و یا بیننده را به فکر ببرد، اما به اتفاقات ماوراءالطبیعه می‌پردازد که سرگرم‌کننده است.

سریال، مهم‌ترین عنصر فیلم‌های ترسناک را که تعلیق باشد را در دو فصل اول عالی انجام داده و در فصل سوم با نبوغ تمام آن را تکمیل کرد است. تنی که در فصل سوم سریال وجود دارد، خارق‌العاده است و این نوید را می‌دهد تا برای فصل چهارم نیز آماده شویم.

سریال حس و حال جدیدی دارد و شبکه بدون هیچ محدودیتی در پخش، اجازه‌ی آزادی فیلمساز را در برخی از سکانس‌های خشن و یا حتی صحنه‌های جنسی داده است تا به سریالی عمیق روبرو شویم.

House of Anubis

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
بهترین سریال های ترسناک پارامونت
  • کارگردان : تبن نبک
  • بازیگران : ناتالیا راموس، جید رمزی، برد کاوانا
  • سال انتشار : 2013-2011
  • امتیاز : 7.3
  • خلاصه داستان : اتفاقات این سریال که در یک پانسیون شبانه روزی اتفاق می افتد درباره گروهی از نوجوانانی هست که با ناپدید شدن یکی از آنها و اتفاقات مشکوکی که رخ می دهد، سعی می کنند معماها ورازهای آن خانه را کشف کنند.

این کمدی معمولاً کودکانه است و صداهای آزاردهنده و شخصیت‌ها احمقانه عمل می‌کنند. اما با ادامه سریال و اطلاعات بیشتر درباره شخصیت‌ها، شوخی‌ها از جشن «مه» به ضربات خنده‌دار شخصیت تبدیل می‌شوند.

Ghosts

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
بهترین سریال های ترسناک پارامونت
  • کارگردان : جوئی پورت
  • بازیگران : رز مک‌ایور، اوتکارش آمبودکار، براندون اسکات جونز
  • سال انتشار : -2021
  • امتیاز : 7.7
  • خلاصه داستان : سریال ارواح، روایت‌گر یک زوج جوان است که پس از خرید یک خانه در حومه شهر، به آرزوی دیرینه خود می‌رسند. اما کم کم متوجه می‌شوند که رویای آن‌ها در حال نابودی می‌باشد و خانه پر از ارواح ساکنین قبلی است.

شاید در نگاه اول، این سریال یک سیتکام کمدی به نظر بیاید، اما در قلب خودش داستانی ترسناک جای داده، که این سریال را به یکی از بهترین سریال‌های کمدی، با چاشنی ترس تبدیل کرده است.

این سیتکام، طنزی شبیه به فیلم Beetlejuice آقای تیم برتون دارد که داستانی فانتزی را نیز درون خودش جای داده تا لذت را در بین مخاطبان بیاندازد. این سیتکام نمره‌ی خوب %95 را در بین منتقدین راتن تومتوز دریافت کرد.

Under the Dome

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
بهترین سریال های ترسناک پارامونت
  • کارگردان : رندی ساتر
  • بازیگران : الکساندر کوچ، مایک ووگل، ریچل لوفور
  • سال انتشار : 2013-2015
  • امتیاز : 6.5
  • خلاصه داستان : داستان سریال، ساکنین شهر کوچک چسترز میلرا بازگو می‌کند. جایی که گنبدی عظیم، شفاف و فنا ناپذیر آن‌ها را از بقیه ی جهان جدا کرده است. مردم به دام افتاده در داخل گنبد باید بدون دسترسی به اینترنت، موبایل و ارتباط محدود رادیویی، راه‌شان را برای زنده ماندن با کاهش منابع و بالا گرفتن تنش‌ها پیدا کنند.

این سریال بر اساس رمان های ترسناک مشهوری از استفن کینگ ساخته شده است که فضایی در ژانر بقا ، و آخرالزمانی دارد. این فیلم، تلفیقی از هیجان و ترس از مرگ و زندگی است که یک شاهکار روانشناختی می‌باشد تا انسان‌ها را در شرایط سخت امتحان کند. عنصر معمایی که از ترس گنبد در سریال به وجود می‌آید، بسیار لذت‌بخش است.

این سریال در دو فصل اول خودش، جزو سریال‌هایی بود از شبکه‌ی CBS پخش می‌شود، اما با تقسیم بودجه‌ی این دو شرکت با یکدیگر، این سریال نیز شکست خورد پس از انتشار فصل سوم، کنسل شد. این سریال، قربانی بودجه شد، اما پس از پایان فصل سوم توانست با پایانی در حد متوسط، دل هواداران را راضی نگه‌دارد.

Tell Me a Story

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
سریال های برتر ترسناک پارامونت
  • کارگردان : کوین ویلیمسون
  • بازیگران : پاول ویزلی، دنیل کمپبل، جیمز ووک
  • سال انتشار : 2020-2018
  • امتیاز : 7.1
  • خلاصه داستان : این سریال متفاوت، شامل افسانه‌های محبوب که در یک داستان جسورانه از عشق، باخت، انتقام و قتل در هم آمیخته می‌شوند.

سریال یک داستان برایم بگو، اقتباسی از داستان‌های کلاسیک سریال‌های محبوب دهه‌ی 90 آمریکایی است که روایات مخرب را، تبدیل به داستانی ترسناک می‌کند. این سریال، که یکی از ترسناک ترین سریال های سرویس استریم پارامونت پلاس می‌باشد، تلفیقی از داستان‌های دیو و دلبر، سیندرلا و… را به طرزی ترسناک و قتل و غارت نشان می‌دهد.

این سریال، یک برداشت متفاوت و جذاب، از داستان‌های فانتزی کودکی‌مان است که با فضایی وهم‌آلود، و بازیگرانی بی‌نظیر انجام می‌شود. سریال در دو فصل دنبال شد و پس از دو فصل، کنسل شد. سریال مملو از خون، به‌هم‌ریختگی، تنش، خیانت می‌باشد که هر فصل داستانی جداگانه دارد.

فصل اول سریال، در فضای نیویورک مدرن اتفاق می‌افتد و سه داستان مشهور سه خوک کوچک، هانسل و گرتل و شنل قرمزی را در هم آمیخته و به داستانی فانتزی و جذاب از عشق و انتقام تبدیل کرده است. اما فصل دوم با شخصیت‌های جدیدش، داستان‌های شاهزاده افسانه‌ای همچون دیو و دلبر، زیبای خفته و سیندرلا است.

The Twilight Zone

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
بهترین سریال های ترسناک پارامونت
  • کارگردان : راد سرلینگ
  • بازیگران : دیمن وایانز جونیور، کمیل نانجیانی، مورنا بوکارین
  • سال انتشار : 2020-2019
  • امتیاز : 5.8
  • خلاصه داستان : در سریال جدید The Twilight Zone، شاهد داستان‌هایی علمی تخیلی، رمز و رازهای فراوان و وحشت و ترس هستیم.

در سال 2019، سرویس استریم پارامونت پلاس، توانست سریالی ترسناک از نسخه‌ی کلاسیک این فیلم سینمایی خلق و سروصدای زیادی بر پا کن. این سریال، تقریباً داستانی ریبوت مانند، از همان فیلم‌سینمایی‌اش دارد و توانست در ابتدا به مسائلی مانند تبعیض نژادی، و معیار زیبایی و سانسور، را از طریق سری داستان‌های ماوراء‌الطبیعی با چشم‌اندازی سیاسی ، و مدرن راه‌اندازی کند.

سریال بدون شک بهترین سریال ترسناک پارامونت است که یک راوی دارد و داستان را برای مخاطب بازگو می‌کند. بازیگری‌ها نیز یکی از نقاط قوت این سریال هستند که به خوبی با این نمایش دو فصلی، ارتباط ترسناکی برقرار کردند.

The Envoys

بهترین سریال های ترسناک پارامونت
ترسناک ترین سریال های سرویس استریم پارامونت پلاس
  • کارگردان : خوان خوزه کامپابلا
  • بازیگران : میگوئل آنخل سیلوستر، لوئیز جراردو مندز، آیرین آزوئلا
  • سال انتشار : -2021
  • امتیاز : 7.2
  • خلاصه داستان : دو کشیش مامور می‌شوند تا یک درمانگر را که به طور رازآلودی ناپدید شده، را پیدا کنند. آن‌ها پس از گذشت مدتی، منطقه‌ای اسرارآمیز را در اطراف شهر کشف می‌کنند و به رازهایی پنهان پی می‌برند.

این سریال، محصول مشترک مکزیک و آرژانتین است، که به طور اختصاصی، از شبکه‌ی پارامونت پلاس، به صورت جهانی پخش شد. این سریال، یکی از نمایش‌های جدید و مدرنی می‌باشد که در چند سال اخیر، توانست طرفداران زیادی را برای خودش پیدا کند.

بخشی از این سریال، به مذهب، و بخشی دیگر به ترس روانی مربوط می‌شود که برخی از منتقدین، آن را با فیلم جنگیر مقایسه کرده‌اند. فیلم یک داستان چشمگیر از کاتولیک و مکان‌های مربوط به آن را به تصویر می‌کشد.
بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ترسناک پارامونت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *