دیالوگ های برتر گامورا در دنیای سینمایی مارول ؛ فرزند خوانده تایتان دیوانه

گامورا، از زمان ورود خود ماجراجویی جذابی را در دنیای مارول به تصویر می‌کشد. همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

اگر فیلم‌های دنیای سیمایی مارول را دنبال می‌کنید، قطعا گامورا را می‌شناسید. گامورا دختر خوانده تانوس، یکی از بزرگ‌ترین شروران دنیای سینمایی مارول می‌باشد. او برای اولین بار در فیلم نگهبانان کهکشان حضور پیدا کرد و پس از ماجراجویی‌های مختلف یکی از اعضای نگهبانان کهکشان شد. او مبارز بسیار ماهری است و کل کهکشان او را می‌شناسند.

گامورا در تعدادی از فیلم‌های مارول حضور داشت و سیر تکامل شخصیت او به خوبی به تصویر کشیده شد. او در این راه به پیتر کوییل علاقه پیدا کرد و سعی داشت تا به همراه او و اعضای گروه به نجات کهکشان بپردازد. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

دیالوگ های برتر گامورا در دنیای سینمایی مارول

  • فرزند خوانده تایتان دیوانه

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول

گامورا در اکثر موارد شخصیت بسیار جدی و خشنی دارد. او یک قاتل و مبارز بی رحم است که برای دفاع از دیگران همواره خودش را در معرض خطر قرار می‌دهد. آخرین حضور او در دنیای مارول مربوط به فیلم انتقام جویان: پایان بازی می‌باشد که نسخه دیگری از گامورا را در گذشته را به تصویر کشید. حضور او در ادامه دنیای سینمایی مارول مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد تا در قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان ظاهر شود.

بزرگ‌ترین احمق‌های کهکشان

من بین بزرگ‌ترین احمق‌های کهکشان میمیرم.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های گامورا در MCU

این قطعاً یکی از بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای مارول است. این دیالوگ در قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) گفته می‌شود. او برای اولین بار به همراه یک تیم کار می‌کند تا بتوانند از زندان فرار کنند و مجبور است برای نجات خود با آن‌ها همکاری کند.

سال‌ها آموزش و شکنجه در دست تانوس (بهترین دیالوگ های تانوس در دنیای سینمایی مارول) او را بسیار بیشتر از یک جنگجوی کشنده ساخته است و او را به فردی بسیار منطقی و استراتژیک تبدیل کرد. با این حال، افرادی که او با آن‌ها همکاری می‌کند، برای او کاملاً گیج کننده هستند. جالب است که گامورا در قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان به زمان خود برنگشت و طبق آنچه در کامیک کان نشان داده شد، گروه ویرانگرها را رهبری می‌کند.

مرگ در کنار دوستان

قدردان اینکه در بین دوستانم بمیرم هستم

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول

البته، احساسات گامورا در مورد بزرگ‌ترین احمق‌های کهکشان در سرتاسر نگهبانان کهکشان تا جایی تغییر می‌کند که می‌تواند به استارلرد کمک کند تا سنگ قدرت را با آن‌ها به کنترل خود در آورد. نگهبانان به خانواده‌ای برای خودشان تبدیل شده‌اند، چیزی که گامورا از زمانی که تانوس به سیاره مادری‌اش آمد تجربه نکرده بود.

این نقل قول چندین ویژگی مهم گامورا را برجسته می‌کند. او فوق‌العاده شجاع است و تمایل دارد که فداکاری نهایی را انجام دهد تا جلوی رونان را برای استفاده از سنگ قدرت بگیرد. این یکی از بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای Marvel است، زیرا متوجه می‌شویم که گامورا اعضای این گروه را مانند خانواده خود قبول دارد.

به من دست نزن

منو لمس کن و تنها چیزی که احساس می‌کنی شکستگی فکه.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای Marvel

به دلیل تربیت دردناک گامورا به دست تانوس، شکستن پوسته گامورا برای شناخت واقعی او بسیار دشوار است. دوستانش در نهایت توانستند او را ضعیف کنند تا کمی حرفش را به آن‌ها بگوید، اما مانتیس چندان خوش شانس نبود. توانایی‌های کنترل احساسات او یک رمز تقلب بود. او سعی کرد تا با لمس گامورا احساسات او را آشکار کند، اما گامورا به او اجازه نداد.

این لحظه قدرت او را نشان می‌دهد و همچنین نشان‌دهنده بی‌اعتمادی طبیعی گامورا است. او قرار نبود به مانتیس اجازه دسترسی به اسرار و احساسات خود را بدهد، به خصوص بعد از ملاقات اتفاقی آن‌ها. این دیالوگ جزو برترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد.

من نمیرقصم

من یک جنگجو و یک قاتل هستم. من نمیرقصم.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای مارول

گامورا در ابتدای حضور خود در دنیای سینمایی مارول (20 تا از انیمیشن های برتر مارول 2021 تا 2024 و تمام دوران) شخصیت بسیار جدی و خشنی را به تصویر کشید. او به هیچکس اعتماد نداشت و سعی می‌کرد تا راه متمایز خود را طی کند. پامورا ب همراه تیم نگهبانان سعی دارد تا گوی سنگ قدرت را به کالکتور بفروشند و پول آن را بین خود تقسیم کنند. در این میان استارلرد به گامورا علاقه مند می‌شود و سعی دارد تا خود را به او نزدیک‌تر کند.

او متوجه می‌شود که گامورا تنهاست و تصمیمی می‌گیرد تا او را به رقصیدن وادار کند. شخصیت مغرور گامورا به او این اجازه را نمی‌دهد تا به راحتی با کسی ارتباط عاشقانه (نقد و معرفی عاشقانه ترین سریال های کره ای) برقرار کند. وقتی استارلرد از او می‌خواهد تا برقصد او همچنان پوسته شخصیتی خود را حفظ می‌کند.

بهش شلیک کنین

اگه کار مشکوکی انجام داد یا اگر دوست داشتید بهش شلیک کنید.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول

داستان گامورا در دنیای سینمایی مارول ذاتاً با داستان خواهرش نبیولا مرتبط است. برای زمان طولانی، آن‌ها هرگز واقعاً خانواده نبودند، فقط قربانیانی بودند که توسط پدرشان، تانوس، در همان موقعیت قرار می‌گرفتند. با این حال، برخلاف نبیولا، گامورا تمایلی به کشتن خواهر خوانده‌اش ندارد.

این پس از آن اتفاق می‌افتد که نگهبانان نبیولا را از ساورین می‌گیرند و می‌خواهند از او جدا شوند و او را با راکت و گروت تنها بگذارند، در حالی که او به همراه استارلرد با ایگو راهی سفر می‌شوند. شخصیت مغرور گامورا اجازه نمی‌دهد تا با نبیولا مانند یک عضو خانواده رفتار کند، اما در طول این فیلم رابطه آن‌ها با یکدیگر بهبود پیدا می‌کند. این دیالوگ (بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول) جزو برترین دیالوگ های گامورا در MCU قرار می‌گیرد.

دخترانی مثل ما

خیلی دخترای دیگه هم هستن، مثل ما. شما می‌تونید با ما بمونین و به اونا کمک کنید.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول

گامورا و نبیولا پس از کشف وحشت واقعی که در سیاره ایگو پنهان شده و در نتیجه مبارزه بعدی، مجبور به آشتی می‌شوند. در حالی که قطعا سال‌ها وقت برای باز کردن تمام آسیب‌های رابطه‌ها آنها نیاز است، این دیالوگ نشان می‌دهد که آن‌ها چقدر در طول یک فیلم به طرز باورنکردنی دگرگون شده‌اند. آن‌ها از تلاش برای کشتن یکدیگر دست برمی‌دارند و برای کمک به دیگران به صورت یک تیم کار می‌کنند.

علاوه بر این، این دیالوگ (بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول) نشان می‌دهد که گامورا همواره سعی دارد تا بچه‌های دیگر را از دست افراد بد نجات دهد، زیرا خودش بچگی بسیار سختی داشته است و دوست ندارد تا دیگران هم دردی که او تحمل کرد را تجربه کنند.

کابوس‌های آینده

هر کابوسی در آینده باشه، در مقایسه با اون چیزی که پشت سر گذاشتم، رویاست.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول

گامورا یک بازمانده است. سال‌هایی که تحت سرپرستی تانوس رنج کشید، او را بسیار سرسخت کرد، اما هرگز شکسته نشد و اراده و احساس عدالت او دست نخورده باقی ماند. با این وجود، هیچ کلمه‌ای بهتر از شکنجه عاطفی، فیزیکی و روانی برای توصیف آن دوران در زندگی او وجود ندارد، بنابراین خوشبختانه او مانند نبیولا تسلیم نشد.

به همین دلیل، گامورا دیدگاهی کاملا منحصر به فرد دارد. برای او هیچ چیز به اندازه داشتن تایتان دیوانه به عنوان پدرش خطرناک نخواهد بود. بنابراین، او در مواجهه با خطرات درکس و دیگر زندانیان زندان کیلن نترسید.

از خودم متنفرم

من دختر تو نیستم، همه چیزهایی که در مورد خودم متنفرم، تو به من یاد دادی.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول

در حالی که داستان گذشته گامورا در دنیای سینمایی مارول غم انگیز است، در کمیک‌ها (بهترین کمیک های کراس اور مارول و دی سی) این موضوع بدتر از چیزی می‌باشد که نشان داده شد، زیرا او تنها بازمانده مردمش پس از حمله تانوس به سیاره‌اش بود. ظاهراً در MCU اشاره شده است که سیاره و مردم او یک نسل پس از اینکه تانوس نیمی از جمعیت را از بین برد در حال رشد هستند.

این دیالوگ (بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول) به بهترین حالت، نشان دهنده آسیبی است که او به خاطر تانوس متحمل شد. او علاوه بر از بین بردن مردمش و دزدیدن گامورا، او را دوباره به قهرمان خود تبدیل کرد. با این وجود، او هنوز به اندازه کافی نجیب و شجاع است که به مبارزه با او و راه‌های او ادامه دهد و هدایای فرضی او را رد کند.

ما اونو می‌کشیم

اگه اون در نهایت آدم بدی باشه، ما اونو می‌کشیم.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول

گامورا به عنوان دختر سابق تانوس و مرگبارترین زن کهکشان، از خشونت (بهترین فیلم های ترسناک با خشونت کم) ابایی ندارد. او می‌داند که هدفی دارد و می‌تواند راه حلی برای برخی مشکلات پیدا کند، اگرچه هنوز منطقی و محتاط است تا در صورت لزوم از آن جلوگیری نماید. او مانند درکس کاملاً صادق نیست، اما می‌تواند کاملاً رک و صریح باشد.

ذهنیتی که او در اینجا هنگام صحبت در مورد اینکه چگونه نمی‌توان به ایگو اعتماد کرد، به نمایش می‌گذارد، یکی از بهترین ویژگی‌های او است. او با پیتر در مورد مورد اعتماد بودن ایگو صحبت می‌کند و هر دو از اینکه به او اعتماد کنند می‌ترسند. در همین لحظه گامورا یک راه حل ساده را به استارلرد پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: اگه اون در نهایت آدم بدی باشه، ما اونو می‌کشیم.

سیگنال خطر

این یک سیگنال خطره، راکت. ممکنه کسی در حال مرگ باشه.

بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول

گامورا قهرمانی‌های (بهترین ضد قهرمان های زن دنیای تلویزیون و سینما از نگاه سایت فیگار) خود را به عنوان یک نگهبان کاملاً جدی می‌گیرد یا حداقل جدی‌تر از هم تیمی‌هایش به این موضوع نگاه می‌کند. این زمانی نشان داده می‌شود که آن‌ها به سمت یک سیگنال خطر ناشناخته در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت می‌روند. انگیزه او کمک به افرادی است که احتمال دارد دچار مشکل شوند، در حالی که راکت فقط می‌خواست در ازای کمک پاداش بگیرد.

این چیزی نیست که او پس از کار با نگهبانان همکارش به آن دست یافت. اگرچه او در ابتدا امیدوار بود که گوی سنگ قدرت را گرو بگذارد تا بتواند از دست تانوس و رونان فرار کند، اما دریغ نمی‌کند که ماموریت خود را برای دور نگه داشتن سنگ قدرت از آن‌ها قرار دهد. او به پاداش یا انگیزه‌های مادی اهمیت نمی‌دهد، که او را به یکی از خالص‌ترین قهرمانان دنیای مارول در این زمینه تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *