بهترین کمیک های سم ویلسون از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از ابرقهرمانان محبوبی را خلق کرده است که یکی از آن ها Sam Wilson می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های سم ویلسون معرفی کنیم.

بهترین کمیک های سم ویلسون در مارول کامیکس به او اجازه داده است که به عنوان فالکون و کاپیتان آمریکا، یک قهرمان ملی و یک محافظ در سطح خیابان کار کند. سم ویلسون، یک شخصیت فرعی در فیلم‌های کاپیتان آمریکا به قهرمانی تبدیل شده که یک سریال با نام خودش در +Disney دارد و برای اولین فیلم انفرادی خود آماده می‌شود. این بسیار شبیه به سفر او در مارول کامیکس است. سم شاهین بود که به یکی از دستیاران کاپیتان آمریکا و سپس چهار دهه بعد، کاپیتان آمریکا شد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های سم ویلسون

  • برترین کمیک های سم ویلسون

در ادامه قرار است بهترین کمیک های سم ویلسون را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های سم ویلسون
بهترین کمیک های سم ویلسون

در طول مسیر، بهترین کمیک های سم ویلسون قهرمانی را نشان می‌داد که متفاوت از تفنگ‌های بزرگ انتقام‌جویان عمل می‌کرد. سم یک قهرمان در سطح خیابان بود که بیشتر به محافظت از بچه‌ها در برابر باندها اهمیت می‌داد تا مبارزه با بیگانگان مهاجم. سام همچنین ثابت کرد که به اندازه کافی قابل اعتماد است که بتواند سپر را حمل کند؛ اما آنقدر پاک است که وقتی می‌دانست دولت اشتباه می‌کند، خم نشود.

بیشتر بخوانید:

The Coming Of… The Falcon

بهترین کمیک های سم ویلسون
پرطرفدارترین کمیک های سم ویلسون

اگر کسی می‌خواهد پرطرفدارترین کمیک های سم ویلسون را در مارول کامیکس بخواند، جایی بهتر از شروع با “The Coming Of… The Falcon” وجود ندارد. این داستان از کاپیتان آمریکا شماره 109 تا 119 را شامل می‌شود و هر چیزی را که طرفداران دوست دارند معرفی می‌کند. کاپیتان آمریکا برای متوقف کردن رد اسکال به جزیره ای می‌رود و در آنجا با فالکون ملاقات می‌کند که ربوده شده و به آنجا برده شده است. به سام بال و قدرت شاهین داده شد تا با پرندگان ارتباط برقرار کند. بال قرمز، پرنده، برای اولین بار در اینجا ظاهر شده و اینجاست که سم ویلسون قهرمان می‌شود.

Falcon Miniseries (1983)

بهترین کمیک های سم ویلسون
خواندنی ترین کمیک های سم ویلسون

فالکون در بیشتر زمان شروع کارش در کامیکس مارول، فقط یک شخصیت جانبی برای کاپیتان آمریکا بود. همه چیز در سال 1983 زمانی که مارول یک مینی سریال فالکون توسط جیم اوزلی و پل اسمیت را منتشر کرد، تغییر کرد. این اولین بار بود که یک داستان سام ویلسون نشان داد که او به تنهایی کار می‌کند. این قوس خواندنی ترین کمیک های سم ویلسون است که باعث شد او به خانه‌اش بازگردد و هنگامی که شاهد راهپیمایی مسالمت‌آمیز بود و در نهایت با کشته شدن تعدادی از معترضان به پایان رسید، او تصمیم می‌گیرد به دنیا نشان دهد که برای همه یک قهرمان است، حتی برای کسانی که دولت و پلیس به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند.

American Psycho

بهترین کمیک های سم ویلسون
جذاب ترین کمیک های سم ویلسون

در حالی که سم ویلسون تقریبا همیشه یک قهرمان در مارول کامیکس بود، داستانی در سال 2005 وجود داشت که وفاداری او زیر سوال رفت. این در کاپیتان آمریکا و شاهین شماره 13 و 14 از کریستوفر پریست و دن یورگنس در سال 2005 رخ داد. در بسیاری از این سریال، سم درگیر فعالیت‌های مجرمانه می‌شود که اتفاقی می‌افتد که او را به زندگی قبل از قهرمانی خود بازمی‌گرداند. استیو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متحدان کاپیتان آمریکا، سعی می‌کند او را متوقف کند؛ اما نمی‌تواند و وقتی فردی به انتقام‌جو شلیک می‌کند، سم از آن بیرون می‌آید و او تصمیم می‌گیرد تا دوست قدیمی‌اش را افتخار کند.

The Burden Of Dreams

بهترین کمیک های سم ویلسون
بهترین کمیک های سم ویلسون

خط داستانی جنگ داخلی مارول نه تنها چندین رابطه را در کمیک ها از بین برد، بلکه کاپیتان آمریکا را نیز کشت که با این اتفاقات جزء جذاب ترین کمیک های سم ویلسون می‌باشد. با وجود تسلیم شدن، یک مرد مسلح استیو راجرز را قبل از اینکه بتواند به خاطر جنایاتش محاکمه شود، کشت. پس از این، زمانی که تونی استارک به آخرین آرزوی راجرز احترام گذاشت، باکی بارنز به کاپیتان آمریکا تبدیل شد. «بار رویاها» در کاپیتان آمریکا شماره 31 شروع شد و جایی بود که باکی متوجه شد که دکتر فاستوس در مرگ استیو نقش داشته است و با سام ویلسون در کنارش، تصمیم گرفت تا انتقام مرگ او را بگیرد و باکی را به عنوان کلاهک بعدی آماده کند.

بهترین کمیک های مرد آهنی

The Two Americas

بهترین کمیک های سم ویلسون
برترین کمیک های سم ویلسون

در سال 2010، کاپیتان آمریکا و فالکون دوباره با هم بودند و برترین کمیک های سم ویلسون را ارائه دادند. در حالی که عنوان دارای دو نام شخصیت در آن است، این مجموعه بیشتر بر روی سم ویلسون برای اولین آرک متمرکز بوده که شامل چهار شماره است. در حالی که فالکون در تلاش برای نجات مردم در کوبا است، یک کاپیتان آمریکا بسیار متفاوت و بی رحم ظاهر می‌شود. البته، این استیو راجرز نیست. سرانجام در شماره دوم برای کمک به فالکون و احیای مجدد شراکت آن‌ها ظاهر می‌شود. این باعث شد که سام ویلسون تلاش کند تا به کاپیتان آمریکا کمک کند تا جایگاه خود را به عنوان بهترین قهرمان کشور بازیابد.

Hydra Ascendant

بهترین کمیک های سم ویلسون
پرطرفدارترین کمیک های سم ویلسون

استیو راجرز زمانی که به سرعت پیر شد و پیرمرد شد، مجبور شد از نقش خود به عنوان کاپیتان آمریکا کناره گیری کند. او به این نتیجه رسید که کسی که به او اعتماد دارد باید دست از کار بکشد تا کاپیتان آمریکا شود و استیو سم ویلسون را انتخاب کرد. این منجر به کاپیتان آمریکا جدید در سال 2015 شد. «Hydra Ascendant» اولین داستان سام ویلسون در نقش کاپیتان آمریکا بود. این امر سم را به آتش انداخت، جایی که او مجبور شد با Nomad متحد شود و با تعداد زیادی شرور قدرتمند کاپیتان آمریکا، از جمله Hydra، Sin، Baron Blood و غیره روبرو شود. اینجا جایی بود که سام ثابت کرد که شایسته این عنوان است.

Not My Captain America

بهترین کمیک های سم ویلسون
خواندنی ترین کمیک های سم ویلسون

«نه کاپیتان آمریکا من» اولین خط داستانی در مجموعه کتاب های کمیک جدید کاپیتان آمریکا: سام ویلسون بود که جزء پرطرفدارترین کمیک های سم ویلسون قرار گرفت. این داستان سم ویلسون در کاپیتان آمریکا: سام ویلسون شماره 1-6 جمع‌آوری شده است و نشان می‌دهد که چقدر برای او سخت بوده است که نقشی را با مردم علیه او بپذیرد. در طول داستان، افراد کمتر و کمتری سم را پذیرفتند و شعار «نه کاپیتان آمریکای من» را برگزیدند. مانند بهترین داستان‌های سام ویلسون، این داستان هم وقتی به نژادپرستی در آمریکا و مقاومت در برابر تغییر نگاه می‌کردیم، از خود دور نشد.

Standoff

بهترین کمیک های سم ویلسون
جذاب ترین کمیک های سم ویلسون

سم ویلسون زمانی که کاپیتان آمریکا را به عنوان کاپیتان آمریکا معرفی کرد، بلکه با دو کاپیتان آمریکا دیگر برای مبارزه با شروران متحد می‌شود. اینها باکی بارنز و استیو راجرز بودند “Standoff” زمانی که سم ویلسون تصمیم گرفتند مکعب کیهانی خود را بسازند، سم ویلسون را دید که به SHIELD پشت کرد و او از پوشاندن آن خودداری کرد. سام در اینجا ثابت کرد که با وجود اینکه کاپیتان آمریکا بود، به هیچ کس جز افرادی که قسم خورده بود از آن‌ها محافظت کند، پاسخی نداد.

Take Flight

بهترین کمیک های سم ویلسون
بهترین کمیک های سم ویلسون

بعد از اینکه سم ویلسون نقش خود را به عنوان کاپیتان آمریکا پس از حمله مخفیانه رها کرد، به فالکون بازگشت و بار دیگر راه خود را باز کرد. در بسیاری از مجموعه رویدادها، سام کم حرف بود و به مردم کمک کرد برای امنیت خود از آمریکا فرار کنند. حالا با این سریال دوباره به خیابان ها برگشت و خواندنی ترین کمیک های سم ویلسون را ارائه داد. در حالی که سم ویلسون به عنوان کاپیتان آمریکا سخت کار می‌کرد تا برای کشور بجنگد، در «پرواز»، اولین داستان از مجموعه کتاب‌های مصور جدید فالکون، او به قهرمانی در سطح خیابان بازگشت و خشونت گروه‌ها را متوقف کرد و بیشترین کمک را به مردم کرد. قهرمانان نادیده گرفته شدند.

Falcon And Winter Soldier

بهترین کمیک های سم ویلسون
برترین کمیک های سم ویلسون

The Falcon and the Winter Soldier در سال 2020 منتشر شد و راهی برای مارول بود تا طرفداران را برای سریال Disney+ 2021 با دو قهرمان که در کنار هم می‌جنگند آماده کند که جزء جذاب ترین کمیک های سم ویلسون قرار گرفت. این همچنین یک سریال پلیسی عالی برای دوستان بود و در حالی که فالکون و باکی به اندازه باکی و هاوکی به طور مداوم سرگرم کننده نیستند؛ اما همچنان نگاهی عالی به این زوج عجیب و غریب ارائه می‌دهد. باکی که توسط درک لندی و فدریکو ویسنتینی ایجاد شد، برای ترور سرباز زمستانی، باکی از سم ویلسون برای کمک خواست و آن دو به دنبال رهبر جدید هیدرا بودند تا قبل از اینکه بتوانند به طور کامل سازماندهی شوند، آن‌ها را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های سم ویلسون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *