معرفی بهترین کمیک های بلک آدام از نگاه سایت فیگار

بیشتر طرفداران فیلم بلک آدام قبل از تماشا آن بهترین کمیک های بلک آدام را خوانده‌اند که باعث شده کاملا با شخصیت بلک آدام آشنایی کامل داشته باشد.

طرفداران زیادی هستند که برترین کمیک بوک های بلک آدام را مطالعه کرده‌اند، او یکی از شناخته شده ترین شخصیت های شرور برای طرفداران کتاب های مصور در سراسر جهان است که توسط Otto Binder و CC Beck ساخته شده است.

بلک آدام که هزاران سال قبل از هر گونه لیگ عدالت در نزد یک فرعون مصری در خندق به دنیا آمد، از قدرت جادوگر Shazam برخوردار بود که با این حال، خیانت در راه بود. در ادامه قرار است بهترین کمیک های بلک آدام را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین کمیک های بلک آدام

  • برترین کمیک بوک های بلک آدام از نگاه فیگار

در ادامه قرار است بهترین کمیک های بلک آدام را به شما معرفی کنیم:

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

آدام به جای اینکه زیر نظر جادوگر شازم کار کند، زیر نظر خدایان مصری کار کرد. در نهایت، این باعث ایجاد شکاف بین آدام و جادوگر شد؛ زیرا آدام بی‌رحمترین شخصیت دیکتاتور شد. سرانجام، جادوگر قدرت‌های آدم را از او سلب کرد و او را در داخل یک اسکراب مهر و موم کرد. کمیک های برتر بلک آدام جزء جذاب‌ترین کمیک‌های دنیای دیسی حسب می‌شود. بلک آدام برای مدتی ناپدید شد؛ اما زمانی که برمی‌گشت، به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین تبهکاران در دنیای دی سی تبدیل می‌شد.

The Power Of Shazam

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

The Power of Shazam جزء کمیک های برتر بلک آدام بوده که توسط دی سی کامیکس منتشر شده است. این داستان بازخوانی دیگری از منشا و تاریخ بیلی باتسون بود و شامل یک فرو رفتن عمیق تر به شرارت بلک آدام و انگیزه های او بود. بیل در نقش کاپیتان مارول (با بازی زاخاری لوی در فیلم خشم خدایان ) با مردی شرور به نام تئو آدام روبرو می‌شود که قدرت یک اسکراب مقدس را که حاوی جوهر بلک آدام بود را ربود و آزاد کرد. این داستان در سال 1994 برنده جایزه طرفداران کمیک خریدار شد.

JSA: Savage Times

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

Savage Times جزء کمیک های جذاب بلک آدام می‌باشد که توسط جف جانز، دیوید اس. گویر، راگز مورالس، لئونارد کرک و پاتریک گلیسون اجرا می‌شود. چندین عضو JSA را در ماجراجویی‌های همزمان دنبال می‌کند. مهم‌تر از همه، کاپیتان مارول، Hawk Girl و Mr. Terrific خود را در زمان بازگشت می‌بینند و با شرور جاویدان وندال ساوج و نسخه قدیمی‌تر بلک آدام روبرو می‌شوند.

در این داستان، کاپیتان مارول باید با یک آدام سیاه خشمگین که قدرت Shazam را بسیار طولانی‌تر از او داشته، بپذیرد. Savage Times اخیراً در یک جلد شومیز تجارتی توسط کمیک DC منتشر شده که قبل از اکران فیلم، آن را در دسترس طرفداران قرار داده است.

JSA: Black Reign

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

یکی دیگر از چند شماره‌ای که توسط جف جانز اجرا شد، Black Reign جذاب ترین کمیک های بلک آدام که تیمی متشکل از اعضای سابق JSA و ضدقهرمانانی مانند AdamSmasher، Hawkman و Nemesis را دنبال کرد. تیم توسط بلک آدام رهبری شد، پس از یک چرخش ناگوار وقایع، شاهد آزاد شدن یک شرور برجسته بود. این دویدن برای چندین موضوع ادامه یافت و به مناطق خاکستری قهرمانی وارد شد. این آرک یکی از نزول های عمیق بلک آدام به شخصیت اقتدارگرای او و تبدیل شدن به یک شرور اصلی کمیک‌ها بود.

JSA: Black Vengeance

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

JSA: Black Vengeance جزء برترین کمیک dc بلک آدام بوده که تا حدودی دنباله مستقیم Black Reign است. این داستان به بررسی رابطه بین بلک آدام و Atomsmasher در طول بحران Eclipso که JSA را گرفتار کرده است، و همچنین موضوع Spectre بدون پیوند انسانی را بررسی می‌کند.

یکی دیگر از مجموعه‌ای که توسط جئوف جانز اجرا می‌شود، داستان در خندق روایت می‌شود و بر روی تغییر اخلاق بلک آدام از قهرمان به ضدقهرمان به شرور و دوباره بازی می‌کند. پس از یک نبرد قدرتمند، داستان به پایان رسید، اما بلک آدام به طور متناوب یک دارایی و یک تهدید بود.

World War III

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

World War III جزء کمیک بوک های دی سی برتر بلک آدام است که داستانی بود که در 52 رویداد همان سال گنجانده شده بود. این به دنبال هبوط بلک آدام به جنون کامل از مرگ مردمش و عشقش بود که شبیه به حضور آتی او در Fury Of The Gods بوده است. آدام تمام کره زمین را گشت و چیزی جز هرج و مرج و ویرانی ایجاد نکرد.

نوشته گرانت موریسون، جنگ جهانی سوم یک داستان توضیحی از داستان اصلی 52 است که تغییرات شدیدی را که در اطراف برجسته ترین قهرمانان این رویداد رخ داده است، توصیف می‌کند. تمام قهرمانان کمیک دی سی طول کشید تا جلوی این فاجعه را بگیرند، و اگرچه روز نجات یافت، JLA نتوانست آن را یک پیروزی پس از پاک شدن دود بنامد.

Black Adam: The Dark Age

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

این داستان که دنباله‌ای بر جنگ جهانی سوم است، نوشته پیتر توماسی، بلک آدام را در مأموریتی دنبال می‌کند تا قدرت خود را بازیابد و عشق افتاده‌اش، ایسیس را احیا کند که جزء کمیک های جذاب بلک آدام می‌باشد. بلک آدام که از غم و اندوه و فقدانش دیوانه شده و به دنبال این است که علیه خود خدایان، که قدرت او از آن‌ها سرچشمه می گیرد، بچرخد و آن را به طور کامل از آن‌ها بگیرد.

شخصیت قهرمانان دی سی هنوز به دنبال دیوانه هستند. آن‌ها هیچ هدف نهایی روشنی ندارند که با او چه کنند، بلکه می خواهند که او تاوان جنایاتش را بپردازد. این موضوع، آدام را به عنوان یک شرور در تداوم DC تثبیت کرد.

Black Adam And Isis

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

Black Adam and Isis جزء dc کمیک های برتر بلک آدام بوده که مجموعه‌ای از شماره‌های متیو استرجز، جری اردوی و جف جانز است که حول محور بلک آدام، آیسیس، فلیکس فاوت و JSA می باشد. JSA سعی می‌کند خود را پس از یک فاجعه نزدیک جمع کند. آن‌ها به موقع دوباره جمع می‌شوند تا بلک آدام را یک بار دیگر پس از اینکه او به همراه معشوقش Isis از ریل خارج می‌شود، متوقف کنند.

این داستان چرخش‌های تکان دهنده زیادی را طی می کند زیرا آدام با استفاده از قدرت دزدیده شده صخره ابدیت، “خانواده مارول” خود را می‌سازد. این‌ها همچنین آخرین مسائل در JSA هستند که توسط جف جانز اداره می‌شود.

Infinite Crisis: Villains United

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

Villains United جزء جذاب ترین کمیک های بلک آدام بوده که یک مینی سریال شش قسمتی است که به رویدادهای Infinite Crisis منجر می‌شود که در بین بهترین لحظات DC قرار می‌گیرد . داستان بازی Villains United که توسط Gail Simone، Dale Eaglesham و Val Semeiks ساخته شده است، تجسم جدید راز شش را دنبال می‌کند که اکنون شامل Lex Luthor، Deathstroke، Talia al’ghoul، Black Adam و Calculator است.

داستان استخدام ارتشی از شرورها را دنبال می‌کند که قصد دارند الگو را تغییر دهند و در نهایت قهرمانان را برای همیشه از بین ببرند. Infinite Crisis و پیوندهای آن بسیار تحسین شده و مسلماً یکی از بهترین نوشته‌های 20 سال اخیر در DC Comics هستند.

Black Adam: Endless Winter

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

بلک آدام همیشه یک رهبر مغرور در خطوط دیکتاتوری بوده است. Endless Winter جزء کمیک دیسی برتر بلک آدام است که موجودی فراطبیعی که به نام پادشاه یخبندان شناخته می‌‍شود، کولاک عظیمی را ایجاد می‌کند که کل کره زمین، از جمله خانه بلک آدام، خندق را در بر می‌گیرد. بلک آدام با غرور خود در خط، به شهر گاتهام می‌رسد و شروع به دادن دستورات به رهبران جهان می‌کند. متأسفانه، او همچنین از رهبران جهان رازی عمیق دارد که پادشاه فراست را می‌شناسد و قبلاً با او روبرو شده است.

زمستان بی پایان یک کمیک دی سی استرویداد ویژه تک شات که عمیق‌تر به تهدید جدیدی که جهان DC را تهدید می‌کند و اینکه بلک آدام دقیقاً در وسط آن قرار گرفته است.

Black Adam: Rise And Fall Of An Emperor

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

Black Adam: Rise And Fall Of An Emperor یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ و کمیک بوک های دی سی برتر بلک آدام است. این داستان زمانی دنبال می‌شود که تثلیث مقدس از دید ناپدید شد و جهان را در هرج و مرج رها کرد. یک سال بدون سوپرمن، زن شگفت‌انگیز و بتمن، دنیا را در هرج و مرج فرو برد و شخصیت‌های بعید را وادار به پر کردن خلأ به وجود آمده از غیبتشان کرد. یکی از آن شخصیت هایی که به دعوت یک قهرمان جدید بالا رفت، بلک آدام است. در جاه‌طلبی‌اش، شخصیت ایده‌ای بسیار متفاوت برای جهان دارد، زیرا او آماده می‌شود تا سلطنت خود را تضمین کند و سوخت بیشتری به آتش بیافزاید.

بلک آدام تصمیم می‌گیرد که جایگزین تثلیث به عنوان یک کل شود و تنها حاکم جهان شود و عدالت خود را به نمایش بگذارد و هر کسی را که از او سرپیچی کند سلاخی کند. خیلی‌ها نمی‌توانند جلوی بلک آدام بایستند، اما یک ظالم چیزی نیست که دنیا به آن نیاز دارد و هنوز قهرمانانی باقی مانده اند که نمی توانند شرایط بد را برای او بدتر کنند.

Black Adam #1 2022

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

در فهرست منتشر شده اخیر دی سی کامیکس، بلک آدام سریال انفرادی خودش را دریافت کرده است. حاکم بزرگ و دارنده قدرت Shazam خود را در آستانه محو شدن برای همیشه می بیند، آلوده به طاعون باستانی است که به آرامی جاودانگی او را می رباید.

Black Adam #1 2022 جزء dc کمیک های برتر بلک آدام می‌باشد که بلک آدام تصمیم می گیرد قدرت های خود را به دیگری منتقل کند، کسی که عنوان بلک آدام را پس می گیرد و تأثیر قوی تری می‌گذارد. زمانی که اسپکتر او را شکار می‌کند کم کم وقتش تمام می‌شود، بلک آدام خود را با جانشینش مرتبط می‌یابد، و این دو را مجبور به شراکت می‌کند که مجموعه‌ای از رویدادها را آغاز می‌کند که هیچ‌کدام از آنها در راه نبودند.

Forever Evil

بهترین کمیک های بلک آدام
بهترین کمیک های بلک آدام

Forever Evil جزء کمیک دیسی برتر بلک آدام بوده که رویدادی است که در دوره New 52 Comics دی سی رخ داد. این به دنبال شورش یک جبهه متحد از ابرشرورها بود که تنها هدف آن کشتن لیگ عدالت و پایان دادن به ابرقهرمانان یک بار برای همیشه بود. سندیکای جنایت پس از سقوط برج مراقبت لیگ عدالت به زمین، بازگشته و ادعای سلطه بر جهان را کرده است. اولترامن که ظاهرا جان سوپرمن، بتمن و واندر وومن را می گیرد، جهان را مجبور می کند تا به او و سندیکای جنایتکاران قسم بخورد.

سرنوشت جهان به منبعی بعید بستگی دارد زیرا لکس لوتور لیگ بی عدالتی خود را احیا می کند تا گروه ظالم را از بین ببرد و تعادل را بازگرداند. Forever Evil به دنبال بلک آدام می‌رود که به لوتر و بتمن می‌پیوندد تا با اولترامن و ارتش شرورش مقابله کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های بلک آدام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *