معرفی بهترین کمیک های شزم از نگاه سایت فیگار

طرفدارن زیادی از کمپانی دی سی هستند که به دنبال معرفی بهترین کمیک های شزم می‌باشند و ما قرار است چند تا از کمیک‌های شزم را به شما معرفی کنیم.

قبل از اینکه فیلم بعدی با بازی Shazam شروع به کار کند، طرفداران این ابرقهرمان دی سی باید بهترین کمیک های شزم دنبال کنند. یک جادوگر باستانی و بسیار پیری به نام ماماراگان، تصور می‌کند که بیلی بتسون جوان گزینه‌ی بسیار مناسبی بوده تا او را تبدیل به قهرمان خود کند.

هر زمان که این پسر کلمه «شزم» را میگوید، رعد و برق جادویی و بزرگی به او برخورد می‌کند؛ رعد و برقی که قدرت‌ها و توانایی‌های الهی فوق‌العاده زیادی را به او عطا می‌کند. حال قرار است با خواندن این مقاله با بهترین کمیک های دی سی شزم آشنا شوید.

معرفی بهترین کمیک های شزم

  • برترین کمیک های شزم از نگاه فیگار

در ادامه چند تا از بهترین کمیک های شزم را مشاهده خواهیم کرد:

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

بیلی باتسون، قدرتمندترین فانی زمین از جادوی خدایان برخوردار است و در تلاش برای نجات جهان است. از اولین حضورش به‌عنوان کاپیتان مارول در ویز کامیکس شماره 2 (فوریه 1940)، این دقیقاً همان کاری می‌‎باشد که او انجام داده است. شما برای آشنایی بهتر با این شخصیت کمیکی دیسی باید برترین کمیک های شزم را مطالعه کنید.

Shazam! The New Beginning

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

هر چند وقت یکبار، فاجعه‌ای با ابعاد غیرقابل تصور، دنیای دی سی را به لرزه در می‌آورد و قهرمانان، تبهکاران و کل جهان چندگانه را همراه با آن‌ها متحول می‌کند. چنین رویدادهایی بوم نقاشی تازه‌ای ایجاد می‌کنند که می‌توان داستان‌های جدید را روی آن نقاشی کرد. بحران در زمین های بی نهایت یکی از این فاجعه ها بود. مسیر را برای Shazam هموار کرد! The New Beginning جزء بهترین کمیک های دی سی شزم که در آن روی و دن توماس به خوانندگان کتاب های کمیک با بیلی باتسون و شزم جدید و بهبود یافته آشنا می‌شوند.

آرک همچنین شرورهای کلاسیک Shazam مانند دکتر سیوانا و بلک آدام را دوباره به تصویر کشید. با توجه به اینکه ممکن است مخاطبان امروز بیش از هر زمان دیگری به بلک آدام علاقه داشته باشند، Shazam! کتاب آغاز جدید خواندن را تضمین می‌کند.

The Multiversity: Thunderworld #1

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

این کمیک از فیلم The Filth و The Invisibles گرفته تا Doom Patrol و Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth، گرانت موریسون خود را به‌عنوان یکی از معتبرترین و تاثیرگذارترین نویسندگان قهرمانان و تبهکاران در تاریخ کمیک معرفی کرده است. با The Multiversity: Thunderworld #1 که جزء بهترین کمیک های shazam است، موریسون شانس خود را با Mightiest Mortal زمین داشت و نتایج شگفت‌انگیز نبود.

در حالی که داستان Shazam تنها یک قطعه در پازل بسیار بزرگتر Multiversity است و به عنوان یک قطعه مستقل فوق العاده عمل می‌کند که حتی اگر مفاهیم آن بسیار گسترده تر باشد. نوشته‌های موریسون بی‌همتا هستند و دیدن او که قلمش را روی Shazam می‌چرخاند، لحظه‌ای جادویی است.

The Trials Of Shazam!

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

پس از اینکه Spectre جادوگر Shazam را در طول بحران بی‌نهایت نابود می‌کند، کاپیتان مارول نقش جادوگر را بر عهده می‌گیرد و فردی فریمن را به‌عنوان کاپیتان مارول جدید به خدمت می گیرد.

این درخواست فردی را به ماجراجویی می‌فرستد تا آزمایش‌هایی را برای شش خدایی که در اصل قدرت‌هایشان را به Shazam قرض داده‌اند، انجام دهد، بنابراین این قدرت‌ها را برای خودش به دست آورده و جایگاه واقعی‌اش را به‌عنوان یک قهرمان ادعا می‌کند. اگر همه این‌ها به نظر یک انحراف تا حدی پیچیده از چیزی است که Shazam مدرن را عالی می‌کند، چنین است. با این حال، The Trials of Shazam! ممکن است هرگز به پتانسیل واقعی و کارگردانی مناسب شخصیت پی نبرده باشد.

Shazam And The Seven Magic Lands

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

گم شدن بچه ها در قلمروهای جادویی یکی از اصلی ترین داستان های تخیلی است. آلیس سرزمین عجایب را دارد، پیتر سرزمین هرگز و بیلی باتسون Shazam و هفت سرزمین جادویی را دارد. مضامین آن ممکن است عمیق‌ترین و یا ضرب‌های احساسی آن برجسته‌ترین نباشند، اما کمان ماجراجویی سینمایی نزدیک به دوستانی را ارائه می‌کند که توانایی انجام کارهای درست را دارند .

پیچ و تاب وجود دارد. جادو هست بلک آدام وجود دارد. توازن عالی بین شوخ طبعی و ضربه زدن به صورت، Shazam and the Seven Magic Lands یکی از برترین کمیک های shazam بی تکلف است. می‌داند می‌خواهد چه باشد، و به شکلی جادویی به آن تبدیل می‌شود، مانند شخص دیگری که می‌توان نامش را گذاشت.

Superman Vs. Shazam!

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

وقتی طرفداران کتاب‌های مصور از عبارات “بیش از حد قدرت” یا “OP” استفاده می‌کنند، اغلب به شخصیت‌هایی مانند سوپرمن و شزم اشاره می‌کنند که مجموعه‌های قدرتمندی دارند که به بهترین وجه می تواند به عنوان “چیزهایی که هر کودک هفت ساله پرانرژی دوست دارد” خلاصه شود. کمیک Superman Vs. Shazam! جزء کمیک های برتر شزم بوده که دارای تهدیدات بسیار کمی در آن است.

شاید یکی از دلایلی باشد که قهرمانانی مانند این در هر فرصتی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند: آن‌ها هیچ رقابت واقعی دیگری ندارند. سوپرمن در مقابل شزم! مجموعه‌ای از بهترین برخوردهای این دو نیمه خدا است.

The Power Of Shazam!

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

Shazam مانند بسیاری از ابرقهرمانان بارها و بارها مورد بازبینی قرار گرفته است و تاریخ، قدرت‌ها و حتی نام او توسط نویسندگان متعددی در طول سال‌ها مجسمه سازی و اصلاح شده است. در سال 1994 نوبت به جری اردوی هم به عنوان نویسنده و هم به‌عنوان هنرمند رسید.

او قبل از اینکه Shazam باشد، کاپیتان مارول (نه، آن کاپیتان مارول) و  The Power of Shazam بوده که این داستان جزء بهترین کمیک های shazam است. این دقیقاً همان داستان اصلی نیست که طرفداران امروزی آن را می‌شناسند؛ اما با این وجود مقدمه‌ای عالی برای شخصیت است. وفادار به ریشه‌های عصر طلایی خود، داستان کمی زیباتر و سبک تر از آن چیزی است که خوانندگان امروزی ممکن است به آن عادت کنند، به نظر می‌رسد، اما افزودنی ضروری برای قانون Shazam است.

Superman/Shazam! – First Thunder

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

سوپرمن و شزم یک تاریخ آزمایشی دارند که روش خوبی برای گفتن این است که وقتی آن‌ها در کمیک با هم ملاقات می‌کنند، تقریباً آخر آن همیشه از یکدیگر جدا خواهند شد. دلیل این رقابت پیچیده است و به مناقشات انتشاراتی در دنیای واقعی مربوط می‌شود.

Superman/Shazam! – First Thunder یک استثنای نادر از قاعده بوده که جزء برترین کمیک های shazam قرار گرفته است. در اینجا، به جای تماشای این دو تایتان که برای دوازدهمین بار در آسمان مشت می‌شوند، خوانندگان با تیمی نادر برخورد می‌کنند. سوپرمن مربی بیلی باتسون می‌شود و به طرفداران این دو نگاهی به رابطه غنی می‌دهد که سزاوار زمان بیشتری در بین پانل‌ها است. سایر قوس‌ها ممکن است آن را فراهم نکنند؛ اما این یکی فراهم خواهد کرد و بیش از حد کافی است.

Shazam! New 52

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

جف جانز و گری فرانک از کهنه سربازان این صنعت هستند و زمانی که DC Universe تصمیم گرفت با ریبوت عظیم New 52 در سال 2013 اوضاع را به هم بزند، آن دو تیم هنری عالی برای آوردن رعد و برق جدید به Shazam بودند.

تا حد زیادی به لطف اجرای جدید 52 Shazam است که مخاطبان تا به حال یک نسخه سینمایی برای عاشق شدن داشتند. توشه غیرضروری که قهرمان طی سال‌ها انتشار به دست آورده بود، از بین رفت و داستانی در مورد خوبی، بی‌گناهی و توانایی منفجر کردن افراد بد در قرن آینده با رعد و برق جادویی باقی ماند.

Shazam! The Monster Society Of Evil

بهترین کمیک های شزم
بهترین کمیک های شزم

جف اسمیت، خالق استخوان ، داستان قدرتمندترین فانی زمین را با این داستان 2007 که به دوران طلایی کمیک‌ها باز می‌گردد و به ارمغان می آورد. شزم! انجمن هیولاهای شیطان از روند رو به رشد به سمت شرورهای همیشه خشن سرپیچی می کند و رویکردی ساده و کودکانه به داستان دارد.

طراحی هنری ساده و جسورانه، نوشتار تمیز و سبک نمادین، همگی به این داستان اجازه می‌دهند تا از جذاب‌ترین ویژگی‌های شخصیت استفاده کند. Shazam! The Monster Society Of Evil جزء کمیک های برتر شزم بوده که همه چیزهایی را که طرفداران می‌توانند درخواست کنند و بیشتر ارائه می‌دهد. این همان چیزی است که یک کلاسیک درست انجام شده به نظر می‌رسد.

Shazam! Power Of Hope

بهترین کمیک های شزم

پل دینی، خالق افسانه‌ای کمیک، بیش از معرفی هارلی کوئین به دنیا کار کرده است: او همچنین نویسنده یکی از بهترین داستان‌های Shazam در تمام دوران‌ها است. Shazam! Power Of Hope یکی از تاثیرگذارترین داستان‌هایی است که تا به حال از دی سی کامیکس آمده است که به لطف ترکیب دنیای ماورایی نوشته‌های پل دینی و هنر فوتورئالیستی الکس راس خلق شد.

این داستان در مورد Shazam است که سعی می‌کند بچه‌ها را در بخش کودکان یک بیمارستان شاد کند. این همان چیزی است که قهرمانی در ابتدایی ترین سطح خود به نظر می‌رسد: نه مشت زدن به بیگانگان رادیواکتیو، بلکه تلاش برای بازگرداندن کمی امید و شادی به زندگی آن‌هایی که آن را ندارند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های شزم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *