بهترین ابرقهرمانان در فیلم های 2022 و تمام دوران

در سال 2022 فیلم‌های ابرقهرمانی متعددی منتشر شد. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021 بپردازیم.

سال 2022 و 2021، سال‌های بزرگی برای فیلم‌های ابرقهرمانی بود و کمپانی‌های مارول، دیسی و سونی فیلم‌های زیادی منتشر کردند که باعث شد این سال پر از فیلم‌های کمیکی و ابرقهرمانی شود. اگر چه تمام این فیلم‌ها کاملاً موفق نبودند، اما حضور بهترین ابرقهرمانان در فیلم های 2022 و تمام دوران در این فیلم‌ها باعث شد ارزش دیدن داشته باشند.

در کنار این موضوعات حضور بازیگران عالی در نقش‌های ابر قهرمانی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) و کمیکی باعث شده تا فیلم جذاب‌تر شود و اگر فیلم مشکلات داستانی و… داشت به لطف بازی فوق العاده آن‌ها مورد توجه قرار نگیرند.

بعضی از برترین فیلم‌های ابرقهرمانی همزمان از شبکه‌های استریمی و سینما بخش شدند و بعضی دیگر مستقیم از این شبکه‌ها برای بینندگان در دسترس قرار گرفتند و در کل می‌توان گفت سال 2021 سال خوبی برای فیلم‌های ابرقهرمانی بود. در این مقاله قصد داریم بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021 را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا از فیلم های جذاب ابرقهرمانی

بهترین ابرقهرمانان در فیلم های 2022 و تمام دوران

  • برترین ها در یک سال

شما می‌توانید فهرست بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021

ابرقهرمانانی که در سال 2021 در سینما دیده شدند جزو پرطرفدارترین‌های کمیک می‌باشند که هواداران همچنان مشتاق دیدن دوباره آن‌ها هستند.

در اینستاگرام بخوانید:

با ما همراه باشید تا بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021 را به شما معرفی کنیم.

Venom: Let There Be Carnage

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
ابرقهرمانان برتر 2021

یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال 2021 فیلم ونوم 2 (بهترین فیلم های شبیه ونوم (Venom)) بود که به هیچ وجه فیلم راضی کننده‌ای از آب در نیامد. این فیلم با نقاط ضعف داستانی و… نتوانست آنطور که باید انتظار بینندگان را بر آورده کند. ونوم یکی از آنتی هیروهای پرطرفدار مارول است که طرفداران انتظار یک فیلم شاهکار از این کاراکتر را دارند.

فیلم نقاط ضعف زیادی دارد، اما حضور ونوم (Venom) و شوخی‌هایش در طول فیلم سرگرم کننده خواهد بود. یکی از ویژگی‌های فیلم بازی فوق العاده تام هاردی است که باعث می‌شود فیلم را تا انتها ببینید، ولی حتی این مورد هم از بد بودن فیلم کم نمی‌کند. ونوم 2 یک فیلم ضعیف و در عین حال سرگرم کننده می‌باشد که ارزش دیدن را دارد.

Thor: Love And Thunder

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021

فیلم ثور: عشق و رعد در سال 2022 به کارگردانی تایکا وایتیتی اکران شد، اما نتوانست مانند قسمت قبلی خود نظرات منتقدات و طرفداران را جلب نماید. البته این فیلم در کل بد نیست و بایگران در نقش‌های خود بسیار فوق العاده ظاهر شدند، اما داستان فیلم کم و کاستی‌هایی داشت که می‌توانست بهتر هم باشد.

در این فیلم ثور مانند همیشه با ایفای نقش کریس کمسورث ظاهر می‌شود. او متوجه شد که عشق سابق او، جین فاستر با ایفای نفش ناتالی پورتمن توانسته میولیر را بلند کند. این دو در کنار یکدیگر یک تیم ابرقهرمانی فوق العاده را تشکیل دادند و جزو بهترین ابرقهرمانان سال 2022 قرار می‌گیرند.

Zack Snyder’s Justice League

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
برترین ابرقهرمانان سال 2021

اولین فیلم لیگ عدالت در سال 2017 اکران شد و دیسی یک فیلم بسیار ضعیف را تحویل مخاطبان خود داد. مدت‌ها بود که طرفداران منتظر دیدن قوی‌ترین ابرقهرمانان دی‌سی در کنار هم بودند، اما به دلیل کناره‌گیری زک اسنایدر و نیمه کاره بودن فیلم، باعث شد تا فیلم به صورت کاملاً بی‌نظم ساخته شود و ضعیف‌ترین فیلم دی‌سی لقب بگیرد.

در سال 2021 به دلیل درخواست زیاد طرفداران زک اسنایدر تصمیم گرفت تا نسخه اولیه خود را بسازد. زیرا نسخه منتشر شده با نسخه زک اسنایدر بسیار متفاوت بود. نسخه لیگ عدالت زک اسنایدر در سینما اکران نشد و در HBO MAX (بهترین فیلم ها و سریال های HBO Max) به صورت آنلاین منتشر شد. این نسخه مشکلات فیلم قبلی را کاملاً برطرف کرد و همان چیزی که طرفداران می‌خواستند را ارائه داد.

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021

قسمت دوم دکتر استرنح به نام چند جهانی جنون در سال 2022 اکران شد و داستان بسیار متفاوتی را به نمایش گذاشت. این فیلم به کارگردانی سم ریمی، ترکیبی از ژانرهای ترسناک و اکشن است که بسیار عالی عمل کرد.

دکتر استرنح با ایفای نقش فوق العاده بندیکت کامبربج بهتر از همیشه ظاهز می‌شود و ماجراجویی بسیار سرگرم کننده‌ای را طی می‌کند. دکتر استرنح در جهان‌های چندگانه سفری را با آمریکا چاوز آغاز کرد و با نسخه دیگری از خودش رو به رو شد که بسیار جذاب بود.

Eternals

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
بهترین ابرقهرمانان 2021

یکی از برترین ابرقهرمانان فیلم های 2021 ، ابدی‌ها در دنیای سینمایی مارول هستند. این فیلم به کارگرادانی کلوئه ژائو با الهام‌گیری از کمیک ابدی‌ها ساخته شد. این فیلم یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های مارول (بهترین انیمیشن های مارول) به شما می‌رود و با تیم بازیگری فوق العاده خود توانست فیلم نستباً خوبی باشد.

فیلم بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است و به لطف کارگردانی خوب و شخصیت پردازی (قوی ترین شخصیت‌های کمیک بوکی) متوسط باعث شده تا بیننده ارتباط خوبی با آن بگیرد. شخصیت پردازی در این فیلم کاملاً خوب عمل نکرد و فیلم از یک جایی به بعد بسیار کلیشه‌ای پیش می‌رود. فیلم ابدی‌ها مشکلاتی از لحاظ شخصیت پردازی و… دارد، اما به دلیل ایفای نقش بی‌نظیر بازیگران این مشکلات به چشم نمی‌آید.

Black Widow

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
برترین ابرقهرمانان فیلم های 2021

مارول فاز چهارم دنیای سینمایی خود را با فیلم بیوه سیاه شروع کرد. این فیلم یک فلش بک به فاز سوم مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) است که داستان ناتاشا رومانوف را در نجات بیوه‌های دیگر روایت می‌کند. این فیلم در اصل باید در فاز دوم یا سوم اکران می‌شد و این یکی از مشکلات طرفداران با این فیلم می‌باشد.

فیلم بیوه سیاه در کل فیلم بدی نیست، اما ساخت و اکران آن کاملاً بی هدف است و بیننده هیچ اشتیاقی برای دیدن آن نخواهد داشت. اسکارلت جوهانسون مثل همیشه با ایفای نقش فوق العاده خودش توانست کاراکتر ناتاشا رومانوف را به بهترین نحوه ممکن به تصویر بکشد. جلوه‌های ویژه خوب و سکانس‌های جذاب مبارزه، بیوه سیاه را به یکی از بهترین ابرقهرمانان 2021 تبدیل می‌کند.

Shang-Chi & The Legend Of The Ten Rings

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021

فیلم شانگ چی : افسانه ده حلقه یکی از موفق‌ترین فیلم‌های فاز چهارم مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) است. این فیلم در دنیای مارول بسیار جلوه جدیدی داشت و توانست با نوآوری‌ها و روایت داستانی فوق العاده خود را به یکی از برترین ابرقهرمانان سال 2021 تبدیل کند. شانگ چی با هیچکدام از فیلم‌های مارول شباهت ندارد و توانست بالاتر از انتظارات ظاهر شود.

شانگ چی یک فیلم عالی با داستان فوق العاده بود که توانست کاراکتر اصلی فیلم، یعنی شان را به خوبی به تصویر بکشد و بینندگان از دیدن او لذت ببرند. فیلم لحظات بسیار شادی دارد و کمدی بسیار خوبی در آن به کار رفته است. مبارزات (بهترین بازی های مبارزه ای بر اساس متاکریتیک) فوق العاده در این فیلم یکی از نکاتی می‌باشد که مخاطب را جذب فیلم می‌کند.

Spider-Man: No Way Home

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021

یکی از ابرقهرمانان برتر 2021 بدون شک مرد عنکبوتی است. این کاراکتر جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های کمیک محسوب می‌شود. در سال 2021 فیلم مرعنکبوتی : راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) اکران شد و به جرعت می‌توان گفت که یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال محسوب می‌شود.

قبل از اکران این فیلم (سوتی های فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست)، شایعات زیادی در مورد برگشت دو مردعنکبوتی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد منتشر شده بود و طرفداران انتظاراتشان به شدت بیشتر شد. بازگشت ویلن‌های قبلی و دو مردعنکوبی دیگر یکی از دلایل موفقت این فیلم است. ایفای نقش فوق العاده تام هالند و بقیه بازیگران این فیلم را به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مارول بعد از انتقام جویان : پایان بازی تبدیل کرد.

The Suicide Squad

بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021
بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021

اولین فیلم جوخه خودکشی در سال 2016 اکران شد و یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌های دی‌سی (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) بود. این فیلم با جلوه‌های ویژه ضعیف و باگ‌های داستانی نتوانست انتظارات طرفداران را بر آورده کند. پس آن شکست دی سی تصمیم گرفت یک فیلم دیگر از جوخه خودکشی با کارگردانی جیمز گان بسازد.

این فیلم برعکس نسخه قبلی خود فوق العاده ظاهر شد و تقریبا شاهکار بود. داستان سرایی بی‌نظیر و شخصیت پردازی عالی در این فیلم مخاطب را جذب فیلم خواهد کرد. این فیلم دقیقا مشخص نمی‌کند که ادامه فیلم قبلی است یا ریبوت آن، اما فیلم با سکانس‌های اکشن فوق العاده توانسته بهترین نسخه جوخه خودکشی را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ابرقهرمانان فیلم های 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *