شخصیت شرور سریال خاندان اژدها ؛ Crabfeeder سابقه‌ای طولانی با تارگرین‌ها دارد

در پایان قسمت 2 اولین شخصیت شرور سریال خاندان اژدها معرفی شد.اما Crabfeeder یک دشمن جدید نیست و سابقه‌ای طولانی با تارگرین‌ها دارد.

قسمت 2 سریال House of the Dragon با معرفی یک دشمن جدید برای تارگرین ها به پایان رسید. او Crabfeeder نامیده می شود و مدت زیادی طول نکشید تا متوجه شویم که او چگونه نام خود را پیدا کرده است. لحظات پایانی اپیزود نشان می دهد که او دزدان دریایی را در استپ استونز شکنجه می دهد و آنها را روی زمین میخکوب می کند تا با افزایش جزر و مد در حالی که خرچنگ ها به آرامی گوشت آنها را می خورند غرق شوند.

شخصیت شررور سریال خاندان اژدها

Crabfeeder سابقه‌ای طولانی با تارگرین‌ها دارد

شخصیت شرور سریال خاندان اژدها
شخصیت شرور سریال خاندان اژدها, شخصیت منفی سریال خاندان اژدها

این معرفی اولین شخصیت شرور سریال خاندان اژدها است.

شاهزاده Myrish Admiral Craghas Drahar فرمانده ارتش و ناوگان دریایی Triarchy است که وظیفه دارد استپ استون ها را در اختیار بگیرد و آن را از وجود دزدان دریایی پاک کند.

کراگاس درهار توسط دشمنانش کراگاس را «خرچنگ‌خور» می‌نامند، زیرا میل او به مخفی کردن زندانیان در سواحل است تا به آرامی توسط خرچنگ‌ها خورده شوند یا در جزر و مد بالا غرق شوند. وستروس در ابتدا از حذف دزدان دریایی مخرب استقبال کرد و عوارض معقول کراگاس را بهایی منصفانه برای عبور از استپ استونز در نظر گرفت. جورج آر آر مارتین ظاهر کراگاس را در کتاب توصیف نمی کند، بنابراین HBO یک لوح خالی برای خلق شخصیت در خانه اژدها داشت.

وارثان اژدها

شخصیت شرور سریال خاندان اژدها
شخصیت شرور سریال خاندان اژدها, شخصیت منفی سریال خاندان اژدها

با پیشروی داستان قسمت دوم House of the Dragon، لرد کورلیز ولاریون به پادشاه ویسریس شکایت می‌کند که ناوگان تجاری او در استپ استونز توسط ارتش مهاجم سه‌ساله به رهبری دریاسالار بدنام میریش کراگاس درهار، که به عنوان The Crabfeeder نیز شناخته می‌شود، مورد حمله قرار می‌گیرد. خوانندگان Fire & Blood از درهار و بحران سیاسی/نظامی ایجاد شده توسط Triarchy اطلاع دارند.

جورج آر آر مارتین به خاطر تاریخ‌های گسترده‌ای که در جهان‌هایش می‌سازد مشهور است، و پیشینه سه‌سالاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که لرد کورلیز و شاهزاده دیمون تارگرین با هم متحد می شوند، مبارزه برای کنترل استپ استون ها و تجارت دریایی که برای Driftmark حیاتی است در برنامه ریزی آنها به چشم می خورد.

Stepstones چندین بار در HotD ذکر شده است، اما برخی از طرفداران ممکن است مکان یا اهمیت آنها را درک نکنند. آنها مجموعه ای از جزایر صخره ای و بادگیر هستند که در دریا بین شرق دورن و سرزمین های مورد مناقشه اسوس پراکنده شده اند.

جورج آر آر مارتین استپ استونز را به عنوان “محله ای از قانون شکنان، تبعیدیان، خرابکاران و دزدان دریایی” توصیف می کند. اگرچه به عنوان یک پس‌آب در نظر گرفته می‌شد، اما مکان آن پایگاهی عالی برای مهاجمان دریایی برای حمله به کشتی‌های تجاری ورودی و خروجی از دریای باریک بود.

پایان تاج و تخت

شخصیت شرور سریال خاندان اژدها
شخصیت شرور سریال خاندان اژدها, شخصیت منفی سریال خاندان اژدها

این سه شهر که پیروز شدند، یک «اتحاد ابدی» تشکیل دادند و یک مرکز قدرت سه گانه را ایجاد کردند که آن را «سه‌سالاری» نامیدند. وستروس ائتلاف جدید را به عنوان “پادشاهی سه دختر” شناخت، زیرا لیس، میر و تیروش ادعا می کردند که فرزندان والریای قدیمی هستند.

در حدود سال 96 پس از میلاد، شهرهای آزاد لیز، میر و تیروش اتحادی را برای نبرد با نیروهای ولانتیس در سرزمین‌های مورد مناقشه تشکیل دادند و آنها را در نبرد مرزی شکست دادند.

سه‌سالاری جدید تصمیم گرفت که یک پادشاه را به عنوان حاکم منصوب نکند، بلکه توسط شورایی متشکل از سی و سه رئیس اداره شود.

هنگامی که ولانتن ها شکست خورده از سرزمین های مشاجره شرقی عقب نشینی کردند، سه گانه قدرتمند نیاز به گسترش قلمرو خود را احساس کرد و به سمت شرق به جزایر استپ استون نگاه کرد. لردهای وستروسی با شک و تردید به جاه طلبی های سه گانه می نگریستند، زیرا آنها شهرهای اسوس را لانه های برده داری عقب مانده و از نظر اخلاقی فاسد می دانستند و اغلب از آنها به عنوان “پادشاهی سه فاحشه” یاد می کردند.

شخصیت شرور سریال خاندان اژدها
شخصیت شرور سریال خاندان اژدها, شخصیت منفی سریال خاندان اژدها

زمان پیروزی شاهزاده/شاه دیمون به زودی کوتاه شد، زیرا دورن در سمت پادشاهی سه دختر وارد جنگ شد که ارتش هجومی جدیدی را به فرماندهی کاپیتان تیروشی حیله‌گر به نام راکالیو ریندون تشکیل داده بود. جنگ دوباره شعله ور شد.

استپ استونز یک بار دیگر وارد نبردی شدید شد و پادشاه ویسریس با این وضعیت خوب بود: ویسریس گفت: «اجازه دهید دیمون در جنگ بازی کند». دور از درگیری ناامیدانه در جزایر بادگیر، ویسریس از آرامش وستروسی و زندگی آرام در King’s Landing لذت می برد، جایی که Red Keep به عنوان یکی از نمادین ترین قلعه ها در House of the Dragon قرار دارد.

همه چیز برای دراکری ها آماده شده

شخصیت شرور سریال خاندان اژدها
شخصیت شرور سریال خاندان اژدها, شخصیت شرور سریال House of the Dragon

در حال حاضر، House of the Dragon خود را جانشین شایسته یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی تمام دوران ها نشان می دهد. با این حال، این حس وجود دارد که چیزی کم است. اولین نمایش بازی تاج و تخت، کیمیاگری کامل یک طرح جذاب، شخصیت های مغناطیسی و یک محیط جذاب را به تصویر می کشد، و در حالی که صاعقه هنوز ممکن است دو بار برخورد کند، غیرقابل انکار است که قسمت اول House of the Dragon به همان ارتفاعات مسحورکننده ای نمی رسد. این عمدتاً به این دلیل است که سریال نسبت به سریال قبلی خود کندتر از قبل ظاهر می شود: ما با رینیرا و آلیسنت در جوانی شروع می کنیم، قبل از اینکه یک فصل (که قبلا اعلام شده بود) ما را وارد یک شبکه سیاسی پیچیده تر با زنان بزرگسال کند. اکنون دشمنان تلخ پس هیزم آنجاست و همه چیز برای دراکری ها آماده شده است تا خانه اژدها را واقعاً روشن کنند.

رینیرا دختر ویسریس و اِما و تنها فرزند بازمانده آنها و همچنین خواهرزاده دیمون است. در قسمت 1، ویسریس تصمیم می گیرد که او را وارث تخت آهنین خود کند و نام او را شاهزاده دراگون استون بگذارد. رینیرا از کودکی یک اژدها سوار بوده است و اژدهایش سیراکس نام دارد – ما این دو را با هم می بینیم وقتی که برای مقابله با دیمون در قسمت 2 روی دراگون استون فرود می آیند. با بازی میلی آلکاک در شروع فصل 1، نسخه قدیمی رینیرا. بعداً توسط اما دارسی بازی خواهد شد.

Crabfeeder در House of the Dragon کیست؟

شخصیت شرور سریال خاندان اژدها
شخصیت شرور سریال خاندان اژدها, شخصیت شرور سریال House of the Dragon

Craghas Drahar – یا Crabfeeder – اولین بار در قسمت ابتدایی خانه اژدها نام برده شد. کورلیز ولاریون (استیو توسن) سعی کرد در اولین جلسه شورای کوچک، موضوع تسلط خود بر جزایر استپ استون را مطرح کند.
جزایر استپ استون یک مسیر تجاری کلیدی برای وستروس در شرق دورن و غرب اسوس است. آنها توسط Triarchy، که اتحاد سه شهر آزاد است: Myr، Lys و Tyrosh، تحت نظارت هستند. درهار (دانیل اسکات اسمیت) به عنوان شاهزاده دریاسالار مایر، بخش مهمی از این گروه است.

با این حال، زمانی که درهار استپ استونز را تصاحب می‌کند، مشکلات شروع می‌شود تا به Triarchy امکان دسترسی آسان‌تر برای عبور کالاها بدون تهدید دزدان دریایی را بدهد. این امر باعث ایجاد اتحاد ناآرام با وستروس می شود، زیرا در حالی که او از قلمرو خود فراتر رفته است، به این معنی است که تهدیدات کمتری راه را برای مسیرهای تجاری مسدود می کند.
اما، همانطور که کورلیز در قسمت 1 اشاره می کند، درهار شروع به اعمال عوارض بسیار بالا برای کسانی که از مسیر استفاده می کنند، کرده است که به شدت خانه Velaryon را تحت تاثیر قرار می دهد. مار دریایی می‌خواهد قلاب درهار را برای قدرت به چالش بکشد، اما شکایت‌های او توسط پادشاه ویسریس (پدی کانسیدین) که نمی‌خواهد به جنگ برود، تا حد زیادی نادیده گرفته می‌شود.

در قسمت 2، که شش ماه بعد اتفاق می افتد، اوضاع در Stepstones بدتر می شود. بنابراین کورلیز به دنبال یک متحد جدید در شاهزاده دیمون (مت اسمیت) می گردد که تا حدی تحت تأثیر امتناع ویسریس از ازدواج با دخترش قرار دارد.

پادشاه ویسریس با خوشحالی از خبر مرگ خرچنگ، به ارتش شاهزاده دیمون از “شمشیر فروشان و قاتل ها” طلا داد تا تهاجم علیه سه گانه را ادامه دهد.
شاهزاده دیمون پس از عقب راندن ارتش سه‌ساله بدون رهبر و قلع و قمع شده به دو جزیره شرقی استپ استونز، و با کشتی‌های لرد کورلیس که دریا را کنترل می‌کرد، خود را پادشاه استپ استون‌ها و دریای باریک معرفی کرد. لرد کورلیز حتی یک تاج بر سر دیمون گذاشت.
برای اطمینان از اینکه لحظه ای از نمایش را از دست ندهید، برنامه پخش خانه اژدها را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شخصیت شرور سریال خاندان اژدها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *