بهترین دشمنان مرد عنکبوتی که حیوان هستند ؛ شرورانی که قدرت حیوانی دارند

مرد عنکبوتی دشمنان زیادی دارد که همه آن‌ها قامت انسانی ندارند. با ما همراه باشید تا به بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی بپردازیم.

کاراکتر مرد عنکبوتی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین قهرمانان کمیک‌های مارول است و کمتر کسی پیدا می‌شود که او را نشناسد. در سال 2002 اولین فیلم موفق مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی اکران شد که آغاز کننده فرایند فیلم‌های ابرقهرمانی در جهان بود. پیتر پارکر که قدرت‌های عنکبوتی خود را در اثر نیش عنکبوت رادیو اکتیو به دست می‌آورد، به مبارزه با جرم و جنایت در شهر می‌پردازد.

در طول این سال‌ها انیمیشن‌ها و فیلم‌ها بسیار زیادی از مرد عنکبوتی (تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) منتشر شده است که در آن‌ها با شروران زیادی مبارزه می‌کند. مرد عنکبوتی در داستان‌های خود با شروران مختلفی که هر کدام قدرت‌های متفاوتی دارند، می‌جنگد. بعضی از این شروران قدرت‌های حیوان مانندی دارند که تقریباً جزو قوی‌ترین دشمنان او محسوب می‌شوند.

بعضی از این شروران (شرورترین شخصیت های مارول) به قدری قوی بودند که تقریباً به کشتن مرد عنکبوتی نزدیک بودند، اما موفق نشدند. دشمنانی که قدرت‌های حیوانی دارند، تقریباً یکی از نقطه ضعف‌های پیتر محسوب می‌شوند و شکست دادن آن‌ها بسیار مشکل است. در این نقاله قصد داریم تا بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

شرورانی از مارول که عزیزانشان را از دست داده اند

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

بهترین دشمنان مرد عنکبوتی که حیوان هستند

  • شرورانی که قدرت حیوانی دارند

شما می‌توانید فهرست بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی در طول سال‌های ابرقهرمانی‌اش دشمنان بسیار زیادی داشته و می‌توان گفت که کلکسیونی از ابر شروران را در کارنامه ابرقهرمانی خود جای داده است. بعضی از این شروران قدرت‌های حیوانی‌ای دارند که به شدت آن‌ها را برای مرد عنکبوتی خطرناک می‌کند. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی بپردازیم.

گربه سیاه (Black Cat)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
دشمنان حیوانی برتر مردعنکبوتی

گربه سیاه یک سارق حرفه‌ای می‌باشد و از تمام وسایلی که دزدید، ثروت اندکی به دست آورده است. او به عنوان دشمن مرد عنکبوتی کار خود را آغاز کرد، اما این دو نفر در نهایت نسبت به یکدیگر علاقه مند شدند و یک رابطه عاشقانه (محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی) را شروع کردند. اگرچه گربه سیاه به عنوان یک ضد قهرمان دیده می‌شود، اما گاهی اوقات به عنوان یک شرور خطرناک عمل می‌کند.

گربه سیاه از طریق تمرین شدید و بسیا زیاد، به یک آکروبات ماهر با رفلکس‌ها و استقامت تقریباً عالی تبدیل شد. او در بسیاری از انواع هنرهای رزمی متخصص است و قدرت بدنی کافی برای مقابله با چندین مهاجم مسلح و تحمل حملات فیزیکی قوی (قوی ترین شخصیت‌های کمیک بوکی) را دارد. انعطاف بدنی او مانند یک گربه می‌باشد و حتی در دستکش‌هایش پنجه‌های فلزی بسیار تیزی قرار داده که می‌توانند به مقاوم‌ترین اجسام آسیب بزنند. گربه سیاه یکی از دشمنان برتر حیوانی مرد عنکبوتی به شمار می‌رود.

کرکس (Vulture)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
بهترین دشمن حیوانی مرد عنکبوتی

کرکس با بازی مایکل کیتون، نه تنها اولین شخصیت شرور مرد عنکبوتی (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) است که در دنیای سینمایی مارول ظاهر شد، بلکه یکی از اولین شرورانی بود که با مرد عنکبوتی در کمیک‌ها مبارزه کرد. او دانشمندی بود که لباس پرواز خود را ساخت و در اولین کار خود از آن برای سرقت پول از شریک تجاری فاسد سابق خود استفاده کرد. انجام این کار کرکس را با هیجان زیادی پر کرد که تصمیم گرفت یک جنایتکار تمام عیار باشد.

کرکس به عنوان یکی از اولین شرورهای مرد عنکبوتی، تجربه زیادی در مبارزه با او دارد و تقریباً یکی از اعضای شش خبیث بوده است. او می‌تواند برای مدت طولانی با سرعت بالا پرواز کند و توانایی آن را دارد تا به ارتفاعاتی به بلندی آسمان خراش‌ها برسد. بال‌های الکترومغناطیسی او نیز قدرت فوق العاده‌ای به او می‌دهند و می‌تواند صدها پوند وزن را بلند کنند. کرکس جزو برترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی قرار می‌گیرد، زیرا قدرت‌های او مانند یک پرنده کرکس می‌باشد.

پوما (Puma)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
برترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

از طریق مراسم عرفانی و مهندسی ژنتیک، به توماس فایرهارت این توانایی داده شد که به هیبرید انسان پوما تبدیل شود. او وظیفه خود می‌بیند که از مردم قبیله بومیان آمریکا محافظت کند، اما به عنوان یک قاتل (بهترین فیلم ها و سریال های قاتل های زنجیره ای تاریخ) مزدور و حرفه‌ای نیز کار می‌کند. توماس در فرم پوما، قدرت و سرعت و رفلکس‌های باورنکردنی‌ای دارد. پوما بهترین دشمن حیوانی مرد عنکبوتی محسوب می‌شود.

او در کنار آموزش هنرهای رزمی خود از ژاپن، دشمنی بسیار مرگبار برای مرد عنکبوتی (حقایق پنهان فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) است. پنجه‌ها و نیش‌های او به راحتی می‌توانند استخوان و برخی فلزات را برش دهند. در مواقعی که او می‌خواهد به سرعت هدف خود را بکشد، پنجه‌های خود را به سم آغشته می‌کند. بینایی، شنوایی و بویایی او نیز تقویت شده و می‌تواند دشمنان را از فواصل دور تشخیص دهد.

استگرون (Stegron)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
دشمنان برتر حیوانی مرد عنکبوتی

دکتر وینسنت استگرون به عنوان دستیار دکتر کرتیس کانرز کار می‌کرد و با دیدن قدرت فرمول مارمولک وسوسه شد. او سپس آن را دزدید و پس از ترکیب آن با دی ان ای یک دایناسور (معرفی و تحلیل بهترین سریال ها درباره دایناسورها) ما قبل تاریخ آن را نوشید. این امر او را به ترکیب انسان و دایناسور تبدیل کرد و به یکی از دشمنان حیوانی برتر مردعنکبوتی تبدیل شد.

استگرون دارای قدرت، سرعت و پوستی است که به اندازه کافی بادوام است تا گلوله ها را منحرف کند. او همچنین دارای چنگال‌هایی مانند تیغ و دم میخ‌دار قوی می‌باشد. چیزی که او را به ویژه خطرناک می‌کند توانایی او در کنترل ذهن هر دایناسوری است که به او نزدیک شود. او حتی از این توانایی برای هدایت گله ای از دایناسورهای مهاجم به شهر نیویورک استفاده کرد. او همچنین توانایی تخلیه نیروی زندگی افراد را فقط با لمس آنها دارد.

شغال (Jackal)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

اگرچه شغال هنوز در دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) ظاهر نشده است، اما او یکی از دشمنان بزرگ مرد عنکبوتی می‌باشد که دردهای زیادی را برای این قهرمان به ارمغان آورد. او در بیوشیمی متخصص است و زمانی استاد دانشگاه پیتر پارکر و گوئن استیسی بود. او عاشق گوئن بود و پس از مرگ او بسیار ناراحت شد. او مرد عنکبوتی را مقصر مرگ او می‌داند و قسم خورده است که او را به خاطر آن بکشد.

این شرور عمدا دی ان ای شغال را وارد سیستم بدنی خود کرد و قدرت، سرعت و چابکی فوق بشری به دست آورد. او همچنین یک ژیمناستیک کار ماهر و رزمی کار (بهترین فیلم های رزمی 2022) فوق العاده‌ای است. چیزی که او را به ویژه خطرناک می‌کند دانش و توانایی او در ایجاد کلون‌های فوق العاده برای انجام دستوراتش می‌باشد. از آنجایی که او بارها مرد عنکبوتی را شبیه سازی کرد، او را بهتر از بسیاری از افراد زندگی‌اش می‌شناسد.

سوسک (Beetle)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

آبنر جنکینز یک مکانیک قطعات هواپیما بود که در رشته خود تخصص داشت. علی‌رغم اینکه سالها در آنجا کار می‌کرد، تحقیر می‌شد و طرح‌های او برای لباس پرواز مدام رد همواره شکست خورد. او یونیفرم خودش را ساخت و نام آن را سوسک گذاشت. او تصمیم گرفت از لباس خود برای شکست دادن ابرقهرمانان (بهترین انیمه های شونن با قهرمان زن) در نبرد به عنوان راهی برای به دست آوردن شهرت استفاده کند.

اولین لباس سوسک به او امکان پرواز داد، قدرت او افزایش یافت و از او در برابر بیشتر حملات فیزیکی محافظت می‌کرد. از آن زمان، او بسیاری از نسخه‌های ارتقا یافته یونیفرم خود را ایجاد کرده است. جدیدترین آن‌ها دارای مسلسل و راکت انداز هستند. همچنین این یونیفرم به او در هنگان نزدیک شدن دشمن هشدار می‌دهد؛ بنابراین مرد عنکبوتی (سوتی های فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) یا هر قهرمان دیگری به سختی می‌تواند به او حمله کند.

مارمولک (Lizard)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

مارمولک به طور تصادفی ایجاد شد و زمانی که دکتر کرت کانرز از سرمی را ساخت که او را به یک مارمولک به اندازه انسان تبدیل کرد. او این کار را انجام داد زیرا امیدوار بود دی ان ای مارمولک بازوی از دست رفته او را بازسازی کند. به عنوان مارمولک، او تبدیل به یک شخصیت جدید تسلط پیدا می‌شود، شخصی که می‌خواهد همه انسان‌ها را به مارمولک‌هایی مانند خودش تبدیل کند.

مارمولک قدرت، سرعت و چابکی فوق بشری دارد. پوست فلس‌دار او بسیار مقاوم‌تر از پوست انسان است و می‌تواند در برابر بسیاری از حملات فیزیکی مقاومت کند. اگر مارمولک صدمه ببیند یا عضوی از بدنش را از دست بدهد، توانایی طبیعی مارمولک برای بازسازی بدنش را دارد. او همچنین دارای دندان‌های بسیار تیز، دندان‌های نیش و دمی قدرتمند است. مارمولک به تنهایی یک تهدید بزرگ برای مرد عنکبوتی می‌باشد، اما توانایی اضافه شده او در کنترل هر خزنده، از جمله تمساح، او را به یک تهدید بزرگ‌تر تبدیل می‌کند.

کرگدن (Rhino)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

کرگدن بدون شک قوی‌ترین (قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی) شخصیت شرور در گالری دشمنان مرد عنکبوتی است. او زمانی یک اراذل و اوباش معمولی بود، اما پس از موافقت با انجام اقدامات شیمیایی و پرتو درمانی، از جمله اشعه گاما، برای افزایش قدرت خود، قدرتی غیرقابل درک به دست آورد. او همچنین به لباس کرگدن تقریباً نابود نشدنی پیوند خورده بود.

اشعه گاما به تنهایی او را قوی‌تر از بسیاری از شخصیت‌های مارول می‌کرد. او حتی در برابر هالک (قوی ترین نسخه های هالک) هم مقاومت کرده است. لباس او که هم در برابر حرارت و هم در برابر اسید مقاوم می‌باشد، یک لایه حفاظتی اضافی برای او فراهم می‌کند. او حتی می‌تواند با سرعت فوق‌العاده به دشمنان حمله کند، که وقتی آن را با شاخ‌های روی سرش انجام دهد، بسیار کشنده می‌شود. مرد عنکبوتی هیچ شانسی برای شکست دادن او با نیروی فیزیکی ندارد، در عوض باید به تاکتیک‌های خلاقانه تکیه کند تا او را از بین ببرد.

عقرب (Scorpion)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

مک گارگان یک کارآگاه خصوصی بود که جی جونا جیمسون برای شرکت در آزمایشی که دی ان ای او را با یک عقرب ترکیب می‌کرد، به او دستمزد داد. او تمام توانایی‌های یک عقرب همراه با قدرت، سرعت و دوام فوق العاده را به دست آورد. همچنین به او یک لباس جنگی، مجهز به زره قدرتمند و دمی با نوک فلزی مرگبار داده شد.

چیزی که اسکورپیون را برای مرد عنکبوتی بسیار کشنده می‌کند این است که او به طور خاص برای شکست دادن او در نبرد ساخته شد. عقرب‌ها شکارچیان طبیعی عنکبوت‌ها هستند و قدرت عقرب قوی‌تر از مرد عنکبوتی می‌باشد. اسکورپیون حتی در طی دگرگونی عقل خود را از دست داد و خلق و خوی خشن به دست آورد. این موضوع باعث می‌شود که مرد عنکبوتی نتواند با او صحبت دوستانه‌ای بکند. اسکورپیون آنقدر شناخته شده است که برخی می‌خواهند او را در مقابل مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد ببینند.

دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی
بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

دکتر اختاپوس دانشمندی باهوش است که چهار بازوی فلزی خود را برای کمک به تحقیقات خود ایجاد کرد. با این حال، یک تصادف ناگوار بازوها را به بدن او چسباند و به او کنترل بهتری بر آن‌ها داد. این قدرت تازه کشف شده به اعتماد به نفس او افزود و خود را متقاعد کرد که باهوش ترین مرد روی کره زمین می‌باشد و بازوهایش از او موجودی برتر ساخته‌اند.

دکتر اختاپوس بدون شک بیشتر از سایر شخصیت‌های شرور برای مرد عنکبوتی دردسر ایجاد کرد. او قبلاً بارها مرد عنکبوتی را با بازوهای بسیار قوی و بادوام خود تقریباً کشته است و کسی بود که شش خبیث را تشکیل داد و رهبری کرد. او همچنین به قدری باهوش بود که بتواند ذهنش را با مرد عنکبوتی عوض کند و او را در حالی که در بدن یکدیگر بودند بکشد. این او را به یکی از معدود تبهکاران تبدیل می‌کند که در واقع توانستند از شر مرد عنکبوتی خلاص شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *