سیل در تالار عروسی جیرفت عروس را برد + [فیلم]

سیل تالار عروسی جیرفت . فیلم کامل ورود سیل در تالار عروسی جیرفت کرمان عروس را آب برد. تالار عروسی جیرفت سیل همراه فیگار باشید.

فیلم منتشر شده از ورود سیل به تالار عروسی در جیرفت و فرار مهمانان مراسم ازدواج به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شده است. در این ویدیو که در یک تالار عروسی در جیرفت ضبط شده است.

سیل تالار عروسی جیرفت

ورود سیلاب مراسم ازدواج را بهم زد و عروس را آب برد + [فیلم]

سیل در تالار عروسی جیرفت کرمان, تالار عروسی جیرفت سیل
سیل در تالار عروسی جیرفت کرمان, تالار عروسی جیرفت سیل

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به یکی از تالارهای عروسی شهرستان جیرفت بوده که در حین برگزاری مراسم عروسی سیل به تالار ورود پیدا کرده و باعث می شود که مردم پا به فرار بگذارند مردم حاضر در مراسم عروسی با همان لباس های مراسم از تالار فرار کرده و برخی از مهمانان در سیل گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید:

ورود سیلاب مراسم ازدواج را بهم زد و عروس را آب برد + [فیلم]

در چند روز گذشته وقوع سیل در استان‌های جنوبی و شرقی کشورمان باعث شده که زندگی بسیاری از مردم مختل شود در برخی از شهرهای کشورمان از جمله استان سیستان و بلوچستان و کرمان و بندرعباس دردسرهای زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیل تالار عروسی جیرفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *