انفجار امروز کابل افغانستان ؛ داعش مسئولیت انفجار در کابل را بر عهده گرفت + [فیلم]

انفجار امروز کابل افغانستان . داعش مسئولیت انفجار در محله شیعه‌نشین کابل را بر عهده گرفت. در ادامه مطلب کابل افغانستان انفجار همراه فیگار باشید.

گزارش‌های تأیید نشده حاکی است که این انفجار در ساحه چهارراهی سرکاریز رخ داده است. شاهدان عینی می گویند این انفجار در کوچه مسجد محمدباقر بوقوع پیوسته است.

انفجار امروز کابل افغانستان

داعش مسئولیت انفجار در کابل را بر عهده گرفت + [فیلم]

کابل افغانستان انفجار, انفجار افغانستان
کابل افغانستان انفجار, انفجار افغانستان

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان می گوید که در انفجار امروز ۸ تن کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند. مجاهد گفت طالبان این عمل بزدلانه را با شدیدترین الفاظ نکوهش می نماید. این در حالیست که در تازه ترین رویداد گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله امروز را به دوش گرفته است.

دست‌کم هشت نفر در انفجار روز جمعه ۵ اوت، در منطقه «سرکاریز» یکی از محله های شیعه نشین کابل، پایتخت افغانستان، جان باختند و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند. داعش که پیش‌تر جامعه شیعیان افغانستان را هدف گرفته است، مسئولیت حمله عصر جمعه در ناحیه ششم امنیتی شهر کابل را نیز بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

انفجار امروز کابل افغانستان

خالد زدران، سخن‌گوی فرماندهی پلیس طالبان به خبرگزاری فرانسه گفت که بمب «در گاری‌دستی پر از سبزیجات» در یک خیابان شلوغ در محله شیعه نشین در غرب کابل کار گذاشته شده بوده است. این حمله در حالی صورت می‌گیرد که شیعیان کابل و افغانستان روز دوشنبه مراسم عاشورا را بر پا خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انفجار امروز کابل افغانستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *