تماشای رایگان و آنلاین سریال تمام رخ قسمت 18 + [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

برای تماشای آنلاین و رایگان سریال تمام رخ قسمت 18 همراه ما باشید. «تمام رخ» سریالی با موضوع تروریسم اقتصادی و ساخته محمود معظمی است.

درباره تمام رخ:

زمان پخش سریال تمام رخ [+ساعت تکرار]

بیوگرافی کامل بازیگران سریال تمام رخ

سریال تمام رخ قسمت 18

تماشای قسمت 18 سریال تمام رخ  ( به محض انتشار لینک پیوست داده می‌شود)

«تمام رخ» سریالی با موضوع تروریسم اقتصادی و ساخته محمود معظمی است که از شنبه (سوم دی ماه) روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. سریال «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری است و هرشب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 12:30، 9:30 و 14:30 روز بعد که زمان تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

در «تمام رخ» به معضلاتی که گاهی اوقات افرادِ‌ فریب خورده را تا آلوده شدن در سایت‌های شرط‌بندی می‌کشاند، خواهد پرداخت. زندگی کاراکترهای این سریال خصوصاً شخصیت‌های محوری داستان، عادی و طبیعی پیش می‌رود تا اینکه برای به دست آوردن پول بیشتر راه خطا را به مسیر درست ترجیح می‌دهند. تا مرز وطن‌فروشی و خیانت پیش می‌روند، اما باز کانون گرم خانواده است که جلوی این به آخر خط رسیدن را می‌گیرد.

سریال تمام رخ قسمت 18
سریال تمام رخ قسمت۱۸

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال جذاب ایفای به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

سریال تمام رخ قسمت۱۸


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *