زمان پخش فصل جدید سریال قضاوت با دوبله فارسی از شبکه‌های جم

بعد از مرگ ایلگاز کایا فصل 2 سریال قضاوت تمام شد. برای اطلاع از زمان پخش فصل جدید سریال قضاوت با دوبله فارسی از شبکه جم همراه ما باشید.

 زمان پخش فصل جدید سریال قضاوت با دوبله فارسی از شبکه جم

سریال ترکی قضاوت ماجرایی عاشقانه، درام و جنایی دارد. این سریال داستان دادستان ایلگاز و و وکیل جیلین و نقطه تلاقی آن‌ها را نشان می‌دهد. آن دو در راه بررسی یک جنایت با هم آشنا می‌شوند. ایلگاز از جیلین می‌خواهد تا وکالت برادرش را برعهده بگیرد. برای پیدا کردن قاتل مجبور می‌شوند با هم هماهنگ شده و همکاری کنند. این همکاری نقطه عطف زندگیشان می‌شود.

در فینال فصل دوم، بعد اینکه جیلین متهم پرونده مرگ ایلگاز کایا بود، با کمک ارن و دیگران، رفع اتهام شده و قاتلین اصلی دستگیر می‌شوند. دادستان ارشد که بازرس نیز بود، به خاطر این آبروریزی قبل از رفتن به زندان خودکشی می‌کند. جیلین که برای مسافرت به خارج از استانبول رفته بود،‌ متوجه می‌شود که باردار است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل 3 سریال قضاوت از جم
زمان پخش فصل 3 سریال قضاوت از جم

اما قبل از اینکه به این بپردازیم فصل 3 سریال قضاوت دوبله فارسی کی پخش میشه ؟ سوالی مطرح می‌شود، آن هم این که کان اورگانجی اوغلو در فصل 3 سریال قضاوت حضور خواهد داشت؟

هنوز به طور قطع مشخص نشده این بازیگر که نقش دادستان ایلگاز کایا را ایفا می‌کند، در فصل سوم خواهد بود یا نه! اما طبق روال سریال‌های ترکی، اگر قرار بود کان دیگر با این پروژه همکاری نداشته باشد،‌ برای او مراسم خداحافظی ترتیب داده می‌شد.

در این بخش دو فرضیه مطرح می‌شود،‌ یا ایلگاز به نحوی با یک پیچش داستانی زنده می‌شود (در واقع یعنی نمرده است) که به نظر این مورد بعید است، چون کالبد شکافی صورت گرفته بود و…

فرضیه دوم هم این است که در برخی از سکانس‌ها، فلش بک‌هایی از ایلگاز نمایش داده شود،‌ و یا در خواب و توهم‌های جیلین، کاراکتر ایلگاز دوباره نمایش داده شود. چون در قسمت آخر فصل دوم نیز جیلین حالت دیوانگی داشت و تصور می‌کرد ایلگاز را می‌بیند! برای اطلاع از زمان پخش فصل 3 سریال قضاوت از جم همراه ما باشید.

زمان پخش فصل سه سریال قضاوت از جم

زمان پخش فصل سه سریال قضاوت از جم
زمان پخش فصل سه سریال قضاوت از جم

سوال دیگری که مطرح می‌شود درباره زمان پخش فصل سوم سریال قضاوت است. غالبا سریال‌های ترکی که در پاییز نمایش داده می‌شوند، در صورت داشتن ریتینگ بالا، تا اواخر اردیبهشت نمایش داده می‌شوند. بعد عوامل سریال تعطیلات تابستانی را سپری می‌کنند، از اوایل شهریور مراحل ساخت و فیلمبرداری فصل جدید آغاز می‌شود، و فصل جدید با آغاز پاییز نمایش داده می‌شود.

به همین ترتیب فصل سوم سریال قضاوت نیز از دوم مهر از شبکه ترکیه (زبان اصلی) نمایش داده خواهد شد. در صورت اعلام دقیق زمان پخش از شبکه جم با دوبله فارسی، این مطلب به روز رسانی خواهد شد. سریال قضاوت روز‌های یکشنبه ساعت 21:30 از کانال D ترکیه پخش می‌شود.

فصل 3 سریال قضاوت دوبله فارسی کی پخش میشه ؟

زمان پخش فصل جدید سریال قضاوت با دوبله فارسی : احتمالا از آبان

روز پخش سریال قضاوت با دوبله فارسی : به زودی

ساعت پخش سریال قضاوت از جم : هنوز مشخص نیست

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *