دانلود و تماشای آنلاین سریال چشم بندی 2 قسمت 26 + [بیوگرافی و زمان پخش]

برای تماشای آنلاین و رایگان سریال چشم بندی 2 قسمت 26 همراه ما باشید. سریال چشم بندی جدیدترین سریال شبکه سه صدا سیما در ژانر کمدی است.

سریال چشم بندی 2 قسمت 26

سریال چشم بندی جدیدترین سریال شبکه سه صدا سیما با ژانر کمدی است که در آن مرجانه گلچین و حمید لولایی باری دیگر با یکدیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند. اولین قسمت از این سریال در 9 دی بر روی آنتن شبکه سوم سیما پخش شد. سریال چشم بندی داستان کارخانه‌ای را روایت می‌کند که دچار حریق شد و افرادی درگیر این داستان هستند. چشم بندی ملودرامی شیرین با ژانر کمدی است که یک داستان بسیار جالب را روایت می‌کند.

این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی است. از بازیگرانی که در این سریال بازی کردند می‌توان به حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال کمدی چشم بندی

روز و ساعت پخش سریال چشم بندی 2 از شبکه سه سیما

سریال چشم بندی 2 قسمت 26
سریال چشم بندی 2 قسمت۲۶

داستان آتش گرفتن کارخانه‌ای را به تصویر می کشد. صاحب کارخانه فردی به نام کاشانچی مالک اصلی کارخانه است که آن را به دو دامادش داده، قصه این سریال از زمان فوت جمشید، باجناق کاظم شروع می‌شود و به مرور به سمت جدال میان او و عمه ناهید می‌رود.

سریال چشم بندی 2 قسمت۲۶

سریال چشم بندی
قسمت 26 سریال چشم بندی 2, قسمت۲۶ سریال چشم بندی 2

برای تماشای قسمت۲۶ سریال چشم بندی 2 و دیگر قسمت‌ها بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

تماشای قسمت 26 سریال چشم بندی 2

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *