معرفی و زمان پخش سریال مافیایی ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

سریال جنایی، مافیایی و درام اسم من فرح (Adim Farah) با بازی دمت اوزدمیر و انگین آک‌یورک، از شبکه فاکس پخش می‌شود. زمان پخش سریال ترکی اسم من فرح مشخص شد.

سریال ترکی اسم من فرح داستان مادری ایرانی است که از دست خانواده شوهرش فرار کرده و به طور غیر قانونی در ترکیه است. او برای درمان پسر بیمارش حاضر است هر کاری بکند. او که در یک خانه مشغول نظافت است، شاهد جنایتی می‌شود که زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فیلمبرداری فصل دوم سریال (اسم من فرح) از 19 شهریور آغاز شد. قسمت اول (14) فصل دوم سریال فرح چهارشنبه ۵ مهر از شبکه Fox پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال اسم من فرح است از شبکه ام بی سی پرشیا

زمان پخش سریال ترکی اسم من فرح

در سریال “اسم من فرح” دمت نقش (فرح) یک زن ایرانی را بازی می‌کند که خدمتکار یک گروه مافیایی می‌شود. فرح که برای زنده نگه داشتن پسر بیمارش در حال مبارزه است، شاهد یک جنایت می‌شود و همین موضوع زندگی او را زیر و رو می‌کند.

سریال ترکی اسم من فرح
سریال ترکی اسم من فرح

انگین آکیورک نقش (طاهر) یکی از افراد مافیا و فیرات تانیش نقش (کمیسر محمت) را بازی می‌کنند. با اطلاع از روز و ساعت پخش سریال اسم من فرح به تماشای این سریال جذاب بنشینید.

دمت اوزدمیر نقش فرح و انگین آکیورک نقش طاهر را بازی می‌کند. فیرات تانیش نقش کمیسر مهمت، دریا پینار آک نقش گونول خواهر مهمت و دوست کریمشاه؛ علی سورملی نقش سلیمان، پدر مهمت و گونول؛ لاله باشار نقش پریهان، مادر گونول و مهمت؛ مصطفی آوکیران نقش علی گالیپ؛ سنان کارا نقش ورا همسر علی گالیپ و اوکتای چوبوک نقش کان پسر ورا و علی گالیپ را برعهده دارد.

روز پخش سریال اسم من فرح : هر شنبه

ساعت پخش سریال اسم من فرح : ساعت 21:30

عکس جدید دمت اوزدمیر و انگین آکیورک

عکس جدید بازیگران سریال اسم من فرح

در لیست محبوب ترین بازیگران مرد سینما، انگین آکیورک در جایگاه هشتم قرار گرفته است. دمت اوزدمیر نیز در جشنواره فیلم ونیز، جایزه‌ای دریافت کرد که از جزئیات آن در لینک ذیل مطلع شوید:

دریا پینار آک و مرت دوئان اسم من فرح

دریا پینار آک با این عکس تولد 28 سالگی مرت دوئان پارتنرتش در سریال اسم من فرح رو تبریک گفت:

دریا پینار آک و مرت دوئان
دریا پینار آک و مرت دوئان اسم من فرح

بازیگران جدید سریال اسم من فرح

سرا کوتلوبی به کادر سریال «اسم من فرح» پیوست. در قسمت آخر فصل گذشته فیاض دومان بازیگر نقش بهنام (همسر سابق فرح) وارد سریال شده بود و در فصل جدید خانواده بهنام هم در سریال حضور دارند.

بازیگران جدید سریال ترکی اسم من فرح

بیوگرافی بازیگران سریال اسم من فرح

دمت اوزدمیر (Demet Özdemir)

دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی
سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

دمت در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت و یک سال بعد در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که او توانست در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود.

در این مجموعه که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شد دمت با چهره های معروف ترک نظیر کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی بود. در سال ۲۰۱۵ فرصت حضور در یکی از معروف ترین سریال هایش به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) را پیدا کرد و نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به عهده داشت.

در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد. سریال جدید دمت اوزدمیر در دیزنی پلاس بود که در شهریور پخش شد.

انگین آکیورک (Engin Akyürek)

بازیگران سریال ترکی اسم من فرح
بیوگرافی بازیگران سریال اسم من فرح

انگین آکیورک زاده ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱ در آنکارا) بازیگر اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به فاطما گل و عشق پول سیاه و دختر سفیر اشاره کرد.

انگین آکیورک بلافاصله به دلیل کسب محبوبیتش در مسابقه، در سریال داماد خارجی که بین سال‌های ۲۰۰۴–۲۰۰۷ از کانال دی پخش می‌شد و تهیه‌کنندگان این سریال یائمور تایلان و دورال تایلان بودند نقش کادیر سادیک اوعلو نقشی کمدی-درام را عهده‌دار شد.

انگین در سال ۲۰۱۹ با سریال sefirin kızı یا دختر سفیر در نقش سانجار افه اوعلو به تلویزیون بازگشت. نقش مقابل انگین را نسلیهان آتاگول با کاراکتر ناره چلبی ایفا کرد.دختر سفیر از شبکه star tv پخش شد و انگین مانند بقیه نقش هایش در این سریال درخشید. او پس از سریال دختر سفیر به استراحت پرداخت و تا الان در حال تفریح و استراحت است.

در لیست محبوب ترین بازیگران مرد سینما 2023، انگین آکیورک در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

فیرات تانیش (Fırat Tanış)

بازیگران سریال ترکی اسم من فرح
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی اسم من فرح

فیرات تانیش (ترکی استانبولی: Fırat Tanış‎؛ زادهٔ ۵ مهٔ ۱۹۷۵) هنرپیشه اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به روزی روزگاری در آناتولی، فرشته سپید، عزیز، درخت زیتون و کلوپ اشاره کرد.  این بازیگر در پایان فصل یک کشته می‌شود و به احتمال 99 درصد در فصل دوم حضور نخواهد داشت.

دریا پینار آک (Derya Pinar Ak)

بیوگرافی بازیگران سریال اسم من فرح
بیوگرافی بازیگران سریال اسم من فرح

دریا پینار اک «Derya Pinar Ak» بازیگر است. او با بازی در سریال‌های «Hükümsüz» در سال 2021، «Uzak Sehrin Masali» در سال 2021 و «Sevmek Zamani» در سال 2022 شناخته شده است. آخرین سریال او همین سریال اسم من فرح است.

اوکتای چابوک (Oktay Çubuk)

بیوگرافی بازیگران سریال اسم من فرح
بازیگران سریال ترکی اسم من فرح

اوکتای چوباک (Oktay Çubuk) بازیگر اهل ترکیه و متولد 12 دسامبر 1996 است. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های «Cennet’in Gözyaslari» از سال 2017 تا 2018، «When I’m Done Dying» در سال 2020 و «Sol Yanim» از سال 2020 تا 2021 شناخته شده است. آخرین سریال او نیز همین سریال اسم من فرح است.

تیزر معرفی سریال ترکی اسم من فرح


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *