اولین فراگمان فصل دوم سریال عمر + زمان پخش فصل 2 سریال ترکی Ömer

همزمان با انتشار اولین فراگمان فصل دوم سریال عمر با بازی گوکچه باهادیر و صلاح الدین پاشالی، زمان پخش فصل 2 سریال عمر (Ömer) مشخص شد.

زمان پخش فصل 2 سریال عمر

سریال عمر از زمستان 1401 نمایش داده شد. در سریال ترکی عمر ۲۰۲۳ بازیگرانی چون باریش فالای، مروه دیزدار، گوکچه باهادیر، سیمای بارلاس و … به ایفای نقش می‌پردازند. عمز پسر یک خانواده مذهبی است که موذن است. او که به تازگی مادر خود را از دست داده است، علاقه بسیاری به هنر و نقاشی دارد و از نظر او دین به معنای سختگیری و ظلم به انسان ها و زنان نیست.

او مانند خانواده اش در دین تندرو نیست. یک روز که به جای دوستش تاجی، در مغازه کلیدسازی او می‌ایستد، با همسایه جدیدشان در محله آشنا می‌شود. غمزه دختر یکی از اهالی محل است که به خاطر تفاوت عقیده و علاقه به مردی از محله فرار کرده بود.

عمر به محض دیدن غمزه و آشنایی با او عاشقش می‌شود. تفاوت عقاید مذهبی، فرهنگی و … سد بزرگی برای این عشق خواهد بود، ضمن اینکه غمزه یکبار طلاق گرفته و پسرش شاگرد عمر است. در طی قسمت‌های مختلف سریال، با خانواده عمر و غمزه و مشکلات فرهنگی مذهبی آن‌ها آشنا می‌شویم.

تاریخ انتشار فصل دو عمر : از بیستم شهریور ماه

روز پخش سریال ترکی عمر : هر دوشنبه

ساعت پخش سریال ترکی عمر : ساعت 21:30

تیزر فصل 2 سریال عمر

اولین فراگمان فصل دوم سریال عمر را در ذیل تماشا کنید و برای دانلود تیزر فصل 2 سریال عمر (قسمت اول فصل دو و دیگر قسمت‌ها) در کانال تلگرامی فیگار عضو شوید.


کانال تلگرامی فیگار برای دانلود فراگمان سریال های ترکی

تاریخ انتشار فصل دو عمر : از بیستم شهریور ماه

روز پخش سریال ترکی عمر : هر دوشنبه

ساعت پخش سریال ترکی عمر : ساعت 21:30

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *