تماشای رایگان و آنلاین سریال نون خ 4 قسمت 5 + [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

سریال نون خ 4 قسمت 5 را آنلاین و رایگان در فیگار تماشا کنید. فصل چهارم سریال نون خ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می‌شود.

سریال نون خ 4 قسمت 5

سریال نون خ فصل چهارم قسمت 5

تماشای قسمت 5 سریال نون خ 4

مجموعه نون خ ۴ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک روی آنتن می‌رود و مطابق معمول پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

فصل چهارم سریال کمدی خانوادگی اجتماعی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده و با آغاز سال جدید، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. مجموعه نون خ 4 که از برنامه های نوروز 1402 است، از آبان ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله فیلمبرداری شد. در ساخت این سریال بازیگرانی همچون حسن معجونی، سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ در کنار بازیگران فواصل گذشته به ایفای نقش می پردازند.

درباره سریال:

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ

زمان و ساعت پخش سریال نون خ

سریال نون خ 4 قسمت 5
سریال نون خ فصل چهارم قسمت پنجم

روز پخش سریال نون خ : شنبه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال نون خ : ساعت 22:00  از شبکه یک

بازپخش سریال نون خ : ساعات 1:30، 08:45 و 15:00 روز بعد

سریال نون خ فصل چهارم قسمت پنجم

«نون خ» درواقع مخفف نام نقش اصلی این مجموعه، یعنی نورالدین خانزاده است که سه فصل از آن با سه داستان متفاوت در سال‌های 1398، 1399 و 1400 به تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید و پخش شده است.

مجموعه طنز نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز سال ۱۳۹۸ بود. حالا قرار است با آغاز سال نو، فصل چهارم نون خ از شبکه یک روی آنتن برود. بر اساس جدول پخش مجموعه‌های ایام نوروز، زمان پخش سریال نون خ 4 ساعت 22:00 خواهد بود. این سریال از اول فروردین ماه، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:00 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال نون خ۴ قسمت۵


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *