فراگمان قسمت 103 و 104 سریال خواهران و برادران (Kardeşlerim) + زمان پخش

لینک دانلود اولین و دومین فراگمان قسمت 104 سریال خواهران و برادران (Kardeşlerim)، قسمت جدید فصل 4 سریال که به زودی منتشر خواهد شد، در ادامه پیوست شده است.

برای اطلاع از زمان پخش فصل 4 سریال خواهران و برادرانم به لینک پیوست شده مراجعه نمایید. این سریال درام نوجوانانه ترکی، مخاطبان بسیاری در ایران دارد و دوبله فارسی آن از شبکه جم منتشر می‌شود.

درباره سریال:

معرفی سریال ترکی خواهران و برادران (Kardeşlerim) ؛ زمان پخش و داستان

 فراگمان قسمت 104 سریال خواهران و برادران

کارگردان این مجموعه تلویزیونی سرکان بیرینجی، تهیه کننده‌گان تازلی هپتورک، اوغور ترکمن و گوخان ارکال هستند. تیم‌نویسندگی فیلم‌نامه متشکل از سه نفر: گل‌عابوس سمرجی، ملیس وزیراوغلو یلماز و مرت مریچلی است.

قسمت 104 سریال خواهران و برادران
قسمت ۱۰۲ سریال خواهر و برادرانم, سریال خواهران و برادرانم قسمت 102, قسمت ۱۰۳ سریال خواهر و برادرانم, سریال خواهران و برادرانم قسمت 103, قسمت 103 سریال خواهران و برادران

این سریال در ژانر درام، عاشقانه و خانوادگی تولید شده است. خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

تیزر قسمت ۱۰۴ سریال خواهر و برادرانم

سریال محبوب و ترکی Kardeşlerim یا همان خواهران برادرانم، که در سه فصل به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گول ابوس سرمچی ساخته شده است، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی می‌باشد که دوبله آن از شبکه جم نمایش داده می‌شود. فراگمان اول و دوم سریال خواهران و برادرانم قسمت 104 و دیگر قسمت‌های سریال را با زیرنویس فارسی در کانال تلگرامی فیگار دنبال کنید.

تیزر اول و دوم قسمت 1 تا 104 سریال خواهر و برادرانم با زیرنویس فارسی (فیلترشکن خود را روشن کنید)

فراگمان اول و دوم سریال خواهران و برادرانم قسمت 1 تا 104 با زیرنویس فارسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *