دانلود قسمت 1 تا 40 سریال ترکی اسم من فرح است با دوبله فارسی

برای دانلود رایگان قسمت 1 تا 40 اسم من فرح است دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار و اطلاع از زمان پخش آن از شیکه ام بی سی پرشیا، همراه ما باشید.

دوبله فارسی سریال ترکی اسم من فرح از ام بی سی پرشیا از چهاردهم مرداد نمایش داده می‌شود. دمت اوزدمیر (Demet Ozdemir) و انگین آک‌یورک (Engin Akyurek) در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ترکی اسم من فرح است mbc داستان مادری ایرانی است که از دست خانواده شوهرش فرار کرده و به طور غیر قانونی در ترکیه است. او برای درمان پسر بیمارش حاضر است هر کاری بکند. او که در یک خانه مشغول نظافت است، شاهد جنایتی می‌شود که زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی اسم من فرح است از شبکه ام بی سی پرشیا (Adim Farah)

معرفی و زمان پخش سریال مافیایی ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

 دانلود قسمت 1 تا 40 اسم من فرح است دوبله فارسی

قسمت 1 تا 40 اسم من فرح است دوبله فارسی
قسمت 1 تا 40 اسم من فرح است دوبله فارسی, اسم من فرح است قسمت 40 دوبله فارسی, اسم من فرح است قسمت 39 دوبله فارسی, اسم من فرح است قسمت 38 دوبله فارسی, اسم من فرح است قسمت 37 دوبله فارسی, اسم من فرح است قسمت 36 دوبله فارسی, اسم من فرح است قسمت 35 دوبله فارسی

در سریال “اسم من فرح” دمت نقش (فرح) یک زن ایرانی را بازی می‌کند که خدمتکار یک گروه مافیایی می‌شود. فرح که برای زنده نگه داشتن پسر بیمارش در حال مبارزه است، شاهد یک جنایت می‌شود و همین موضوع زندگی او را زیر و رو می‌کند. انگین آکیورک نقش (طاهر) یکی از افراد مافیا و فیرات تانیش نقش (کمیسر محمت) را بازی می‌کنند.

دمت اوزدمیر نقش فرح و انگین آکیورک نقش طاهر را بازی می‌کند. فیرات تانیش نقش کمیسر مهمت، دریا پینار آک نقش گونول خواهر مهمت و دوست کریمشاه؛ علی سورملی نقش سلیمان، پدر مهمت و گونول؛ لاله باشار نقش پریهان، مادر گونول و مهمت؛ مصطفی آوکیران نقش علی گالیپ؛ سنان کارا نقش ورا همسر علی گالیپ و اوکتای چوبوک نقش کان پسر ورا و علی گالیپ را برعهده دارد.

برای دانلود اسم من فرح است قسمت 1 تا 40 با دوبله فارسی فیلترشکن خود را روشن کنید.

دانلود اسم من فرح است قسمت 1 تا 40 با دوبله فارسی

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *