دانلود رایگان فصل دوم سریال Invasion (هجوم) (قسمت 1 تا 10) با زیرنویس فارسی

Invasion یکی از سریال‌های علمی تخیلی جدید است که فصل دوم آن به زودی پخش خواهد شد. برای دسترسی به لینک دانلود فصل دوم سریال Invasion همراه ما باشید.

سریال Invasion داستان موجودات فضایی را بیان می‌کند که به زمین آمده و زندگی انسان‌ها را تهدید می‌کنند. این سریال علمی تخیلی هر هفته از شبکه اپل تی وی پخش می‌شود. کارگردانان این اثر یاکوب وربروگن و آماندا مارسالیس بوده و تهیه کنندگان آن راکر قایق و ژنر هستند.

این مجموعه که در چندین قاره اتفاق می‌افتد، حمله بیگانگان را از منظرهای مختلف در سراسر ایالات متحده، انگلیس، ژاپن و افغانستان روایت می‌کند. بدون ترس از خرج کردن بودجه های کلان، Apple TV + به ارائه گزینه های خاص و منحصر به فرد برای همه طرفداران فیلم ها و سریال های علمی تخیلی ادامه می‌دهد.

شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه نقد سریال Invasion  نقد جامع و کامل را از این سریال هیجان‌انگیز مطالعه بفرمایید. از آنجایی که گلشیفته فراهانی در آن به عنوان یکی از نقش‌های اصلی بازی می‌کند، سریال هجوم بین ایرانیان بینندگان قابل توجهی دارد.

زمان پخش قسمت‌های جدید فصل 2 سریال Invasion (هجوم 2023) + خلاصه داستان

دانلود فصل دوم سریال Invasion (هجوم 2023) با زیرنویس فارسی

دانلود فصل دوم سریال Invasion
دانلود فصل دوم سریال Invasion, قسمت 1 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 2 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 3 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 4 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 5 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 6 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 7 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 8 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 9 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 10 فصل 2 سریال هجوم

سریال Invasion درباره هجوم گونه‌ای از موجودات بیگانه به دنیای انسان‌هاست. این سریال تاثیرات این رویداد بر زندگی نسل بشر را از طریق شخصیت‌های مختلف به تصویر می‌کشد؛ شخصیت‌هایی که هر کدام در یک نقطه از این کره خاکی حضور دارند.

تفاوتی که این مجموعه با دیگر سریال‌های این ژانر دارد این است که در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، بریتانیا، افغانستان و ژاپن فیلمبرداری شده و حادثه تخیلی داستان را از جنبه‌ها و مردم کشور‌های مختلف بررسی می‌کند.

در این سریال سام نیل در نقش کلانتر جان بل تایسون نقش افرینی می‌کند. به نظر می‌رسد این بازیگر نیوزلندی تهاجم بیگانگان را از نظر آمریکایی‌ها نشان می‌دهد. علاوه بر او، شامیر اندرسون در نقش Trevante Wardو گلشیفته فراهانی در نقش آنیشا مالک در این سریال هنرنمایی می‌کنند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به فیراس ناصر و شیوری کوتسونا اشاره کرد که به ترتیب در نقش کاراکترهای احمد مالک و میتسوکی بازی می‌کنند.

دانلود فصل دوم سریال Invasion
دانلود رایگان فصل دوم سریال هجوم, دانلود فصل 2 سریال هجوم با زیرنویس, فصل 2 سریال Invasion زیرنویس فارسی, قسمت 1 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 2 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 3 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 4 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 5 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 6 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 7 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 8 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 9 فصل 2 سریال هجوم, قسمت 10 فصل 2 سریال هجوم

عوامل سریال

  • نام سریال: هجوم (Invasion)
  • ژانر: تخیلی، درام، علمی تخیلی
  • سال ساخت: 2021
  • کشور سازنده: آمریکا
  • بازیگران: Tara Moayedi, Azhy Robertson, Golshifte Farahani

دانلود رایگان فصل دوم سریال هجوم

فایل‌های فصل 2 سریال Invasion زیرنویس فارسی پس از پخش و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

دانلود فصل 2 سریال هجوم با زیرنویس

فصل 2 سریال Invasion زیرنویس فارسی جداگانه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *