دانلود قسمت 3 سریال عزیز دوبله فارسی + [زمان پخش از شبکه mbc]

برای دانلود قسمت 3 سریال عزیز دوبله فارسی که به تازگی از شبکه ام بی سی پرشیا به نمایش درآمده است، از کانال تلگرامی فیگار همراه ما باشید.

داملا سونمز که به تازگی در سریال محبوب گودال با کاراکتر افسون درخشید و بسیار پسندیده شد، اکنون با نقش دلربا در سریال عزیز حضور دارد. و قرار است دل مخاطب را برباید. مورات ییلدیریم ستاره سریال ترکی رامو، در نقش اصلی عزیز پایدار در این سریال حضور خواهد داشت.

این سریال ماجرایی خیالی، ولی با الهام از واقعیات تاریخی است. ماجرای آن حول گذشته ترکیه و زمانی که برخی از قسمت‌های ترکیه تحت اشغال فرانسه است می‌گذرد. برای دانلود فراگمان سریال عزیز همراه ما بمانید.

زمان پخش سریال عزیز با دوبله فارسی

دانلود قسمت 3 سریال عزیز دوبله فارسی

 قسمت 3 سریال عزیز دوبله
قسمت 3 سریال عزیز دوبله

عزیز پایدار (با بازی Murat Yıldırım)، پسر خانواده پایدار، بزرگترین و تنها تولیدکننده فرش در آنتاکیا، زندگی مرفه و ثروتمندی دارد. سرنوشت عزیز زمانی تغییر می‌کند که پسر نماینده فرانسوی “موسیو پیر”، ستوان آندره را می‌کشد.

ستوان آندره در حال تجاوز به دختری روستایی با نام افنان بود، که عزیز درخواست کمک او را می‌شنود. عزیز برای کمک می‌رود. به دلیل مقاوت ستوان آندره، عزیز تیری را به سمت او شلیک می‌کند.

عزیز مجبور می‌شود سرزمین زادگاهش، تنها عشقش “دلربا” و خلاصه هر چه دارد را پشت سر بگذارد و فرار کند. پس از مدتی خبر کشته شدن عزیز به خانواده او داده می‌شود. دو سال بعد، زمانی که تصور می‌شود او مرده است، بازگشت عزیز برای همه غیرمنتظره می‌شود. برخی خوشحال و برخی طبیعتا معذب می‌شوند.

دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست. عزیز با صحنه‌ای مواجه می‌شود که اصلا انتظارش را ندارد. به او خبر می‌دهند که پدرش بدهی بسیاری داشت،‌ ورشکست شده و بعد طاقت نیاورده و خودکشی کرده است. عزیز این مسئله را باور نمی‌کند، اما کاری هم نمی‌تواند کند.

وضع مملکت نیز بدتر از اسبق است. قدرت حکومت فرانسوی‌ها بیش از پیش شده است. عزیز متوجه می‌شود که به جای او، ذوالفقار دیوانه محله اعدام شده است. او از هر لحاظ آسیب روحی می‌بیند. همه این موارد گویی کافی نیست، خبر ازدواج دلربا با “آدم” پسر عمویش را نیز می‌شنود.

آدم همانند برادر نداشته عزیز بود. اما با تمامی این‌ها عزیز پا پس نمی‌کشد و برای راه اندازی مجدد آتلیه فرش تلاش می‌کند. با این کار هم اعتبار خانوادگی‌اش را مجددا به دست می‌آورد و هم کمکی به اهالی شهر می‌کند.

عوامل سریال

زمان پخش سریال عزیز با دوبله فارسی
دانلود سریال عزیز قسمت 3 دوبله
  • نام ترکی: Aziz
  • بازیگران: مورات ییلدیریم، داملا سونمز، سیمای بارلاس، احمد ممتاز تایلان
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: ادا تزجان
  • زبان: ترکی
  • ژانر: درام، عاشقانه، اکشن
  • محصول: ترکیه

دانلود سریال عزیز قسمت 3 دوبله

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *