فراگمان قسمت 1 تا 65 سریال ترکی قضاوت (Yargı) با زیرنویس فارسی

قضاوت یکی از سریال‌های ترکی در ژانر پلیسی و معمایی است. لینک دانلود فراگمان قسمت 1 تا 65 سریال ترکی قضاوت (Yargı) در ادامه پیوست شده است.

دانلود فراگمان قسمت 1 تا 65 سریال ترکی قضاوت

سریال ترکی قضاوت ماجرایی عاشقانه، درام و جنایی دارد. این سریال داستان دادستان ایلگاز و و وکیل جیلین و نقطه تلاقی آن‌ها را نشان می‌دهد. آن دو در راه بررسی یک جنایت با هم آشنا می‌شوند.

ایلگاز از جیلین می‌خواهد تا وکالت برادرش را برعهده بگیرد. برای پیدا کردن قاتل مجبور می‌شوند با هم هماهنگ شده و همکاری کنند. این همکاری نقطه عطف زندگیشان می‌شود. فیلمبرداری فصل 3 سریال قضاوت آغاز شده و به همین دلیل زمان پخش فصل 3 سریال قضاوت مشخص شده است.

سریال قضاوت با دوبله فارسی از شبکه جم نمایش داده می‌شود. برای اطلاع از زمان پخش فصل جدید سریال قضاوت با دوبله فارسی از شبکه‌های جم مقاله لینک شده از فیگار را دنبال نمایید.

همزمان با انتشار تیزر معرفی فصل 3 سریال ترکی قضاوت مشخص شد که قسمت 64 سریال قضاوت کی پخش میشه ؟ همراه باشید تا فراگمان قسمت 1 تا 65 سریال قضاوت را ببینید:

زمان پخش: یکشنبه دو مهر

فراگمان سریال قضاوت قسمت 1 تا 65

فراگمان سریال قضاوت قسمت 1 تا 65 با زیرنویس فارسی (فیلتر شکن خود را روشن کنید)


بیشتر بخوانید:

بازیگر جدید سریال قضاوت در فصل 3

بازیگر جدید سریال قضاوت در فصل 3
بازیگر جدید سریال قضاوت در فصل 3

اولوی کاهیا اوغلو (Ulvi Kahyaoglu) به سریال «قضاوت» پیوست. این بازیگر نقش دادستان افه را در این سریال ایفا خواهد کرد. فصل جدید این سریال از یکشنبه 26 شهریور ماه از KanalD پخش خواهد شد. فیلمبرداری فصل 3 سریال قضاوت آغاز شده است.

اولوی کاهیا اوغلو «Ulvi Kahyaoglu» بازیگر ترکی و متولد 25 می 1995 است. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های «Küre» در سال 2019، «Içimdeki Kahraman» در سال 2021 و «Tozlu Yaka» در سال 2022 شناخته شده است.

بازیگران همیشگی :

پینار دنیز و کاعان اورگانجی‌اوغلو که هر دو در سریال عشق ۱۰۱، محصول نتفلیکس پارتنر هم بودند، این بار در سریال قضاوت همبازی شده‌اند. کاراکتر جیلین را پینار، و کاراکتر ایلگاز را کاعان ایفا می‌کنند. علی بیلگین با همکاری آی‌یاپیم، سازنده سریال عشق 101 و سریال گودال، این سریال را برای شبکه Kanal D تولید کرده‌اند.

مهمت ییلماز آک که در نقش یکی دیگر از دادستان‌ها حضور دارد، پیش از این هم در سریال گودال و هم در سریال نتفلیکس فاطما ایفای نقش نموده بود. هر سه کاراکتر او بسیار متفاوت از هم هستند و او از پس آن‌ها به خوبی بر آمده است. این بازیگر در اواخر فصل دوم قضاوت از سریال جدا شد و دیگر در فصل سوم نخواهد بود.

حضور کاعان اورگانجی اوغلو در فصل جدید هنوز مشخص نیست، ولی طبق عکسی که پینار دنیز منتشر کرده بود، حتی اگر ایلگاز به طور زنده حضور نداشته باشد، در قالب فلش بک و یا توهم جیلین در سریال خواهد بود.

فراگمان قسمت 1 فصل 3 سریال ترکی قضاوت با زیرنویس فارسی پارت 1

استایل جدید پینار دنیز در این فصل توجه همه را جلب کرد:


فراگمان قسمت 1 فصل 3 سریال ترکی قضاوت با زیرنویس فارسی پارت 2


عوامل سریال

  • نام ترکی: Yargi
  • بازیگران: کاعان اورگانجی‌اوغلو، پینار دنیز، حسین آونی دانیال
  • کارگردان: علی بیلگین
  • نویسنده: سما ارگنکون
  • زبان: ترکی
  • ژانر: درام، جنایی
  • محصول: ترکیه
  • تولید سال: 2021
  • روز پخش: یکشنبه‌ها
  • ساعت پخش: 21:30
  • شبکه: Kanal D
  • شرکت سازنده: آی‌یاپیم
دانلود فراگمان قسمت 1 تا 65 سریال ترکی قضاوت
دانلود فراگمان قسمت 1 تا 65 سریال ترکی قضاوت, سریال قضاوت قسمت 64, سریال قضاوت قسمت 65

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن فراگمان‌ها و دانلود سریال‌های ترکی با دوبله فارسی به بخش دانلود فیلم و سریال و یا بخش ترکی در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *