فراگمان سریال بی صداقت قسمت 49 ؛ تریلر Sadakatsiz با زیرنویس فارسی

برای تماشای پیش نمایش قسمت جدید سریال Sadakatsiz، همراه ما باشید. فراگمان سریال بی صداقت قسمت 49 با زیرنویس فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است.

آسیا یک پزشک موفق است و زندگی کاملی با همسر و پسرش دارد. اما پس از یافتن موی بلوند روی کت شوهرش، همه چیز تغییر می‌کند و او به رابطه خارج از ازدواج شوهرش پی می‌برد. برای دانلود قسمت 49 سریال بی صداقت و تماشای پیش‌نمایش این قسمت همراه ما باشید.

فراگمان سریال بی صداقت قسمت 49

تریلر Sadakatsiz با زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 49 سریال بی صداقت, تیزر قسمت 49 بی صداقت, بی صداقت قسمت 49 زیرنویس فارسی, فراگمان سریال بی صداقت قسمت 49
دانلود فراگمان قسمت 49 سریال بی صداقت, تیزر قسمت 49 بی صداقت, بی صداقت قسمت 49 زیرنویس فارسی, فراگمان سریال بی صداقت قسمت 49

جانسو دره در نقش دکتر آسیا، زندگی بسیار خوب و خوشی در کنار همسرش ولکان دارد. حاصل ازدواج آن‌ها نیز پسری به نام علی است. دکتر آسیا یک روز برای همسرش تولد می‌گیرد؛ اما او بر روی لباس ولکان موی بلوندی را مشاهده می‌کند. برای دانلود پیش نمایش بی صداقت قسمت 49 زیرنویس فارسی ‌چسبیده دار، همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


آسیا بعد از این جریان نمی‌تواند اعتماد کند به همسرش و پیوسته در شک است. تا اینکه یک روز متوجه رابطه ولکان با دختری به نام درین می‌شود. درین دختر یکی از ثروتمندان شهر است. او از ولکان حامله است. برای دانلود تیزر قسمت 49 بی صداقت همراه باشید.

فراگمان سریال بی صداقت
سریال ترکی بی صداقت قسمت 49, فراگمان قسمت 49 بی صداقت, دانلود قسمت 49 سریال بی صداقت

حامله بودن درین بهانه‌ایست برای عدم جدایی آن‌ها! آسیا پس از این ماجرا سختی‌های بسیاری می‌کشد و زندگی‌اش به حالت سابق باز نمی‌گردد. آن‌ها طلاق می‌گیرند. ولکان پس از طلاق، به خاطر حامله بودن درین، مجبور به ازدواج با او می‌شود؛ اما پس از مدتی متوجه می‌شود که عشق او نسبت به آسیا هنوز پابرجاست.


بیشتر بخوانید:


سریال ترکی بی صداقت قسمت 49 در ادامه ماجراهای قسمت قبل به نمایش در می‌آید. بی‌صداقت یک مجموعه تلویزیونی درام و روانشناختی ترکی است، که محبوبیت بسیاری را به دست آورد. آتش برکای بعد از ایفای کاراکتر ماهسون در سریال گودال، به جمع بازیگران سریال بی‌صداقت اضافه گردید. در ادامه همراه ما باشید.

عوامل سریال

فراگمان سریال بی صداقت
فراگمان اول قسمت 49 سریال بی صداقت, فراگمان دوم قسمت 49 سریال بی صداقت
  • نام ترکی: Sadakatsiz
  • بازیگران: جانسو دره، برکای آتش، ملیس سزن، جانر چیندوروک، اوزگه اوزدار
  • کارگردان: نسلیهان یشیل یورت
  • نویسنده: مروه گیرگین
  • زبان: ترکی
  • ژانر: درام، معمایی
  • محصول: ترکیه
  • تولید سال: 2021
  • روز پخش: چهارشنبه‌ها
  • ساعت پخش: 21:30
  • شبکه: کانال D
فراگمان سریال بی صداقت
سریال ترکی بی صداقت قسمت 49, فراگمان قسمت 49 بی صداقت, دانلود قسمت 49 سریال بی صداقت, فراگمان سریال بی صداقت قسمت 49

فراگمان سریال‌های ترکی:

فراگمان سریال بی صداقت
دانلود فراگمان قسمت 49 سریال بی صداقت, تیزر قسمت 49 بی صداقت, بی صداقت قسمت 49 زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 49 سریال بی صداقت

فراگمان اول قسمت 49 سریال بی صداقت

فراگمان دوم قسمت 49 سریال بی صداقت

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان سریال بی صداقت قسمت 49 با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت 49 سریال بی صداقت و فراگمان دوم قسمت 49 سریال بی صداقت را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *