دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه ؛ جدیدترین سریال عروسکی مرضیه برومند

لینک دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه (1401) جدیدترین سریال عروسکی مرضیه برومند، در نوشتار جدید فیگار پیوست شده‌است. برای دانلود همراه ما باشید.

وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت، آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می‌خرند.

دانلود قسمت پنج سریال عروسکی جدید مرضیه برومند کیفیت 480p

قسمت 5 شهرک کلیله و دمنه کیفیت 720p

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 5 کیفیت 1080p

سریال عروسکی شهرک کلیکه و دمنه قسمت 5 کیفیت 1080hq

دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه

جدیدترین سریال عروسکی مرضیه برومند

دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه
دانلود قسمت پنج سریال عروسکی جدید مرضیه برومند, دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه
  • سریال: شهرک کلیله و دمنه
  • کارگردان: مرضیه برومند
  • بازی‌‌دهندگان عروسک‌:
    • علی اعتصامی‌ فر
    • نگار شهبازی
    • علی پاکدست
    • پیمان فاطمی
    • مرجان نامور
    • هانی حسینی
    • محمد اعلمی
  • ژانر: عروسکی، خانوادگی
  • سال تولید: ۱۴٠٠
  • سال انتشار: ۱۴٠۱
  • صداپیشگان: آزاده مویدی فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی‌مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی‌ راضی، آزاده اسماعیل خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند

بیشتر بخوانید:


مجموعه شهرک کلیله و دمنه سریالی عروسکی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مرضیه برومند محصول سال 1401 است. فیلمنامه این مجموعه را نیز کورش نریمانی براساس طرحی از مرضیه برومند به رشته تحریر درآورده است.

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه
دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه, سریال عروسکی شهرک کلیکه و دمنه قسمت 5

سریال شهرک کلیله و دمنه یک مجموعه نمایشی عروسکی همراه با نکته‌های پندآموز و طنز است. این مجموعه ساخته مرضیه برومند، قرار است باز هم عروسک‌های جذاب و دوست داشتنی ایرانی را با صداپیشگان جذاب و قدیمی جلوی دوربین بیاورد که بیش از 50 شخصیت جدید در این برنامه عروسکی حضور دارند.


بیشتر بخوانید:


مرضیه برومند، کارگردان مجموعه‌های خاطره‌انگیزی چون “مدرسه موش‌ها”، “قصه‌های تا به تا” و “خونه مادر بزرگه” حال با سریال عروسکی تازه خود قدم به شبکه نمایش خانگی گذاشته است. برومند درباره‌ تولید این مجموعه عروسکی اظهار کرده است:

نمی‌دانم چرا این عروسک‌ها دست از سر من برنمی‌دارند؛ البته شایدم من دست از سر این عروسک‌های بیچاره برنمی‌دارم، آن هم در سن 71 سالگی!

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه
دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه, قسمت 5 شهرک کلیله و دمنه

وی گفته است:”این سریال صرفا برای کودکان ساخته نشده است و همه افراد می‌توانند آن را تماشا کنند. ای کاش مثل آن موقع‌ها شرایط طوری بود که سریال‌ها و ساخته‌های من و همکارانم می‌توانست بی‌واسطه در سراسر ایران در دسترس مردم قرار بگیرد ولی خب اینطور نیست. من شرمنده”


بیشتر بخوانید:


به نقل از روابط عمومی این مجموعه، پس از یک پیش تولید یک ساله، سریال عروسکی “شهرک کلیله و دمنه” با بیشتر از 50 شخصیت جدید، تولید و آماده پخش شده است. کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایت‌های گوناگون (بیشتر از زبان حیوانات) نقل شده‌ است.

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه
دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 5, دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه

عنوان این کتاب از نام دو شغال با نام‌های کلیله و دمنه گرفته شده‌ است. بخش بزرگی از کتاب اختصاص به داستان این دو شغال دارد. اصل داستان‌های آن در هند و در حدود سال‌های 100 تا 500 پیش از میلاد به‌ وقوع می‌پیوندند. حال سریال شهرک کلیله و دمنه با نگاهی به داستان‌های آموزنده کتاب کلیله و دمنه ساخته شده است و مانند همه سریال‌های خانم برومند حس و حال بسیار خوبی خواهد داشت.

دانلود قسمت پنج سریال عروسکی جدید مرضیه برومند کیفیت 480p

قسمت 5 شهرک کلیله و دمنه کیفیت 720p

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 5 کیفیت 1080p

سریال عروسکی شهرک کلیکه و دمنه قسمت 5 کیفیت 1080hq

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود قسمت 5 سریال شهرک کلیله و دمنه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *