توضیحات رئیس سازمان سینمایی به دیر رسیدن فیلم ها به جشنواره [+جزئیات]

در روز گذشته، توضیحات رئیس سازمان سینمایی به دیر رسیدن فیلم ها به جشنواره حواشی و شایعات زیادی را در فضای مجازی و اینستاگرام آغاز کرد.

به نقل از فیلم نیوز ؛ محمد خزاعی در جریان بازدیدی از دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد، به دلیل شرایط پیش آمده امسال فیلم‌ها به سختی برای نمایش در این رویداد سینمایی آماده شدند.

بیشتر بخوانید:

گلستان میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود

پشت پرده منتخبین فیلم های جشنواره فجر 41

توضیحات رئیس سازمان سینمایی به دیر رسیدن فیلم ها

در ادامه می‌توانید محمد خزاعی را ببینید:

توضیحات رئیس سازمان سینمایی
حرف های محمد خزاعی درباره دیر رسیدن فیلم ها

در فاصله‌ی چند روز مانده به شروع چهل و یکمین جشنواره‌ی بین المللی فیلم فجر محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی از دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیدن کرد و روند کار را کامل تماشا کرد.

حرف های محمد خزاعی درباره دیر رسیدن فیلم ها ، اینگونه بود که اعلام کرد برخی از فیلم‌ها، به سختی به این جشنواره رسیدند. خزاعی گفت:

به شخصه فیلم‌های بخش مسابقه ملی و بین‌الملل جشنواره را دیده‌ام و شاخص‌ها و تمایزات بسیار زیادی در مقایسه با دوره‌های گذشته در این آثار مشهود است که پس از نمایش آن ها در جشنواره، جامعه سینمایی و منتقدان به این تمایزات و تفاوت‌ها پی خواهند برد.

حرف های محمد خزاعی درباره دیر رسیدن فیلم ها

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *