کشتی نونهالان قهرمانی آسیا ؛ تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان قهرمان آسیا شد

کشتی نونهالان قهرمانی آسیا را بدست آورد. تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان قهرمان آسیا شد. در ادامه مطلب قهرمانی آسیا کشتی نونهالان همراه فیگار باشید.

رئیس هیات کشتی استان قم گفت: ۲ نفر از فرنگی کاران این استان که تیم‌ملی کشتی فرنگی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می کردند موفق به کسب مدال شدند.

کشتی نونهالان قهرمانی آسیا

تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان قهرمان آسیا شد

کشتی فرنگی نونهالان قهرمان آسیا, قهرمانی آسیا کشتی نونهالان
کشتی فرنگی نونهالان قهرمان آسیا, قهرمانی آسیا کشتی نونهالان

تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و سه برنز به عنوان قهرمانی آسیا رسید. به گزارش ایسنا، در پایان رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی امروز آسیا در منامه بحرین، ایران با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز به عنوان قهرمانی دست یافت. در پایان این مسابقات تیم ایران توسط حسن میرآقایی در وزن ۴۴ کیلوگرم، امیرمهدی سعیدی در وزن ۵۷ کیلوگرم و علیرضا محمدحسینی در وزن ۶۲ کیلوگرم به مدال طلا، محمدحسین رحیم آبادی در وزن ۳۸ کیلوگرم، عرفان بخت آور در وزن ۴۱ کیلوگرم و سید ایمان حسینی در وزن ۴۸ کیلوگرم به مدال نقره، امیرعلی حیدری در وزن ۵۲ کیلوگرم، عمادرضا محسن نژاد در وزن ۶۸ کیلوگرم و علی میکائیلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید:

کشتی نونهالان قهرمانی آسیا

کشتی فرنگی نونهالان قهرمان آسیا, قهرمانی آسیا کشتی نونهالان
کشتی فرنگی نونهالان قهرمان آسیا, قهرمانی آسیا کشتی نونهالان

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به اینکه امیرمهدی سعیدی نوا فرنگی کار قمی در این مسابقات مدال طلا کسب کرد افزود: این کشتی گیر در وزن ۵۷ کیلوگرم در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان آسیا در بحرین دوبنده تیم ملی را پوشید. وی بیان کرد: مسابقات وزن ۵۷ کیلوگرم با حضور ۵ کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار شد و سعیدی‌نوا فرنگی کار نونهال قم در مبارزه نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد توشار پاتیل از هند گذشت.

وی ادامه داد: این فرنگی کار قمی در مسابقه دوم خود مقابل مناف الرشیدی از عربستان با نتیجه ۱۰ بر ۱ پیروز شد و در دیدار سوم تارلان سیتوف از قزاقستان را با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کرد. علیایی گفت: سعیدی نوا در آخرین مبارزه خود در مسابقات بحرین که دیداری تشریفاتی محسوب می‌شد به مصاف ای گیس خانیبکوف از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد اما با توجه به پیروزی‌های که از آن خود کرده بود به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشتی نونهالان قهرمانی آسیا  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *