کشتی آزاد نوجوانان جهان ایتالیا ؛ سلیمانیان فینالیست شد + [عکس]

کشتی آزاد نوجوانان جهان ایتالیا . صعود ۲ آزادکار کشورمان به نیمه‌نهایی پیکارهای قهرمانی نوجوانان جهان. در ادامه مطلب نوجوانان جهان ایتالیا کشتی آزاد همراه فیگار باشید.

۲ آزادکار وزن‌های ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشورمان در پیکارهای قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان در ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

کشتی آزاد نوجوانان جهان ایتالیا

سلیمانیان فینالیست شد + [عکس]

نوجوانان جهان ایتالیا کشتی آزاد
نوجوانان جهان ایتالیا کشتی آزاد

در وزن ۴۸ کیلوگرم عرشیا حدادی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر عظیم عبدیکالیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کریستین کاستیلو از آمریکا با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه باید به مصاف اوزگور جاگلیان از ترکیه برود و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده‌بندی راه خواهد پیدا کرد تا به مصاف رسول گالبورایف از فرانسه برود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرمهدی نجاتی‌زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب حوسان بای عثمان‌اف از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله یک‌چهارم نهایی نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت. در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی ممیوند در دور نخست با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب الیاس عیسی‌یف از جمهوری آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.

بیشتر بخوانید:

کشتی آزاد نوجوانان جهان ایتالیا

نوجوانان جهان ایتالیا کشتی آزاد
نوجوانان جهان ایتالیا کشتی آزاد

وی در این گروه ابتدا با آلپ بگنجوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با آیکین بولاتولی از قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر به دیدار رده‌بندی راه خواهد یافت تا مقابل گوگا اوتیانیشویلی از گرجستان به میدان رود. در وزن ۸۰ رضا سلیمانیان در دور نخست مقابل زاخاری دی رایدر از آمریکا با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ از سد اسلاوی استامنوف از بلغارستان گذشت.

سلیمانیان در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آسخاب خاجی‌اف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیران ارمنستان و تاجیکستان می‌رود. در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل علیخان کوساینوف از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۲ به برتری دست یافت.

کشتی آزاد نوجوانان جهان ایتالیا

نوجوانان جهان ایتالیا کشتی آزاد
نوجوانان جهان ایتالیا کشتی آزاد

وی در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۲ رالفس لوکینس از لتونی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. لطفی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیران هند و فرانسه می‌رود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشتی آزاد نوجوانان جهان ایتالیا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *