فوری: علی شادمان با دلنوشته تلخ خود برای مهسا امینی غوغا کرد! [+تصویر]

علی شادمان و مهسا امینی بازیگر سریال یاغی در واکنش به فوت مهسا امینی دلنوشته ای را منتشر کرد. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

واکنش متفاوت علی شادمان به مرگ «مهسا امینی» را در ادامه تماشا می‌کنید. محمدعلی شادمان (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او بر روی پردهٔ سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد.

او در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و نقش برجستهٔ خود را در رؤیای سینما (۱۳۹۰) به دست آورد که در آن نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق را ایفا می‌کند. شادمان برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) به شهرت گسترده‌تری دست یافت. او در ۱۳۹۸ برای نقش‌آفرینی در مردن در آب مطهر نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد.

شادمان نقش مکمل شنای پروانه (۱۳۹۸) از محمد کارت را بر عهده داشت و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ یاغی (۱۴۰۱) از محمد کارت مورد تحسین قرار گرفت.

علی شادمان و مهسا امینی

  • دلنوشته علی شادمان برای مهسا امینی
علی شادمان و مهسا امینی
علی شادمان مهسا امینی, دلنوشته علی شادمان برای مهسا امینی

علی شادمان مهسا امینی

در این مطلب دلنوشته علی شادمان بازیگر سریال یاغی را برای خواهرش مشاهده می‌کنید که بعد از مرگ مهسا امینی در اینستاگرام منتشر کرده است.

با انتشار تصویر زیر نوشت:

خواهر من کاش می توانستم بگویم؛ ‌هر جور دِلت خواست بپوش هر جور دلت خواست فکر کن هر جور دلت خواست اظهار نظر کن و هر جور که دلت خواست زندگی کن! هر جا که رفتی با آرامش برو

در ادامه میتوانید پست علی شادمان برای مهسا امینی را تماشا کنید:

علی شادمان و مهسا امینی
دلنوشته علی شادمان برای مهسا امینی, پست علی شادمان برای مهسا امینی

محمدعلی شادمان (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او بر روی پردهٔ سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد. او در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و نقش برجستهٔ خود را در رؤیای سینما (۱۳۹۰) به دست آورد که در آن نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق را ایفا می‌کند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *