دلیل خداحافظی دوباره امیر تتلو از خوانندگی چیست؟

اخیرا خبری در مورد دلیل خداحافظی دوباره امیر تتلو از خوانندگی در رسانه‌‌‌‌های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای او داشته است.

دلیل خداحافظی دوباره امیر تتلو از خوانندگی

کناره گیری دوباره امیر تتلو از خوانندگی حواشی زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده که گویا حتی کنسرت گرانی هم که قرار بود برگزار کند را کنسل کرده است.

بیشتر بخوانید:

تبریک تولد صمیمانه حامد پهلان به سحر قریشی!

شایعه حضور امیر تتلو در حرم امام رضا

کناره گیری دوباره امیر تتلو از خوانندگی

دلیل خداحافظی دوباره امیر تتلو از خوانندگی
دلیل خداحافظی دوباره امیر تتلو از خوانندگی

دلیل تتلو در مورد خداحافظیش از خوانندگی خطاب به هواداراش نوشت:

اگه دوست داشتین حق موزیکایی که گوش میدین رو پرداخت کنید یه سری کارت هواداری قراره بیاد که بتونین بخرینشون و مستند با داشتن اون کارت بدونین و به بقیه نشون بدین که حق موزیکی که گوش میدین پرداخت شده و منم ضرری که کردم جبران شه !! این کارت ها رنگ های مختلف دارن و اونایی که صاحب رنگ طلاییش باشن میتونن هر وقت که بخوان و استانبول باشن امیر تتلو رو ببینن و تو خونه ش دعوت شن به عنوان یه هوادار واقعی که حق موزیکامو پرداخت کرده اشت.

دلیل تتلو در مورد خداحافظیش از خوانندگی

دلیل خداحافظی دوباره امیر تتلو از خوانندگی
کناره گیری دوباره امیر تتلو از خوانندگی

امیرتتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶است. امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است. امیرتتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد. امیر تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *