توئیت جنجالی اشکان خطیبی پس از مهاجرت [+عکس]

پس از اینکه اعلام شد اشکان خطیبی به خارج از کشور مهاجرت کرده است، توئیت جنجالی اشکان خطیبی پس از مهاجرت منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

اشکان خطیبی ، بازیگر و خواننده‌ی سابق ایران، روز گذشته با انتشار توئیت حاشیه دار اشکان خطیبی ، درباره‌ی مهاجرتش، جنجال به‌پا کرد. نوشته اشکان خطیبی در توئیتر ، با حرف های اشکان خطیبی درباره مهاجرت همراه بود که حواشی زیادی داشت.

بیشتر بخوانید:

اشکان خطیبی مهاجرت کرد

توئیت جنجالی اشکان خطیبی پس از مهاجرت

اشکان خطیبی، در توئیتر خود نوشت:

متاسفم گه در این چند ماه نگرانتون کردم. حالا بهترم. هرچند بعد از 43 سال زندگی در ایران، و پافشاری بر ماندن و ساختن، مجبور شدم هر چه داشتم رو رها کنم و برم.

در ادامه می‌توانید نوشته اشکان خطیبی در توئیتر را ببینید:

توئیت جنجالی اشکان خطیبی
توئیت حاشیه دار اشکان خطیبی

حرف های اشکان خطیبی درباره مهاجرت

اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان ایرانی است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکده‌ی هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده است. در سال ۱۳۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد.

او پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست. اشکان خطیبی، نزدیک یک ماه است که از ایران مهاجرت کرده و حالا در توئیتر خود، دلیل مهاجرت خود را توضیح داده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *