ببینید: چهره جدید سحر زکریا جنجالی شد! +[افشاگری تند سحر زکریا]

عکسی با عنوان چهره جدید سحر زکریا در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی سحر زکریا بازیگر ایرانی، تصویری از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه مطلب با خبر تغییر چهره سحر زکریا همراه ما بمانید.

چهره جدید سحر زکریا

عکس جدید سحر زکریا

به گزارش منابع خبری:

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سحر زکریا در سال 1352 متولد شده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس سحر زکریا را مشاهده کنید:

چهره جدید سحر زکریا
چهره جدید سحر زکریا

بیشتر بخوانید:

استوری جنجالی سحر زکریا به کارگردانان [+عکس]

لایو جنجالی سحر زکریا ؛ من مواد میشکم +[فیلم لایو جنجالی خانم بازیگر]

//

افشاگری تند سحر زکریا

سحر زکریا و افشاگری جنجالی او به تازگی حواشی بسیار زیادی به همراه داشته و حقیقت افشا شده از سحر زکریا غوغا کرد. بازگو شدن حقیقت تلخ سحر زکریا، بازیگر مطرح کشور، درباره مهران مدیری و سینما، سر و صدای زیادی به پا کرده است. با ویدیو تازه منتشر شده از سحر زکریا و افشاگری او درباره سینما و مهران مدیری و مهمانی‌های شبانه، جنجال زیادی در فضای مجازی بر پا شد.

در ادامه می‌توانید بازگو شدن حقیقت تلخ سحر زکریا را ببینید:


حقیقت افشا شده از سحر زکریا

سحر زکریا، متولد ۲۸ آذر ۱۳۵۲، بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی در پناه تو وارد دنیای بازیگری شد و بعدها در نمایش‌ها و تئاترهای مختلف نقش‌آفرینی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “ببینید: چهره جدید سحر زکریا جنجالی شد! +[افشاگری تند سحر زکریا]

  1. وای به حال مردمانی که مشتی انسانهای بوالهوس و لا ابالی را الگوی خود ساخته اند ، چه جوانان طناز و عزیزی در حفظ کیان وطن و فرهنگ ایرانی و اسلامی جان دادند تا مشتی هوس باز و سگ به دست ، وقیحانه میلیارد میلیارد بیت المال را بالا بکشند و در آخر هم بشوند الگوی فرزندانمان ، آری شهرت فساد می آورد ….. شما نه در قیامت ، که همین دنیا مجازات فساد و خیانت و تباهی نسل های ما را خواهید داد ، شک نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *