ببینید : عکس لو رفته از تولد 41 سالگی سیروان خسروی +[سیروان خسروی مهاجرت کرد]

اخیرا عکس لو رفته از تولد 41 سالگی سیروان خسروی در فضای مجازی وایرال شده که بحث داغی را در بین هوادارنش در این فضا ایجاد کرده است. 

به تازگی تصویری پرحاشیه از جشن تولد 41 سالگی سیروان خسروی در رسانه های مجازی فارسی منتشرش شده که حواشی بسیاری را برای او داشته است.

عکس لو رفته از تولد 41 سالگی سیروان خسروی

عکسی از جنجالی از جشن تولد 41 سالگی سیروان خسروی

سیروان خسروی به مناسبت تولدش پست جدیدی در اینستاگرام منتشر کرد. تغییر چهره او با رنگ موهای جدیدش در این تصویر مورد توجه قرار گرفت. سیروان خسروی در ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. مادرش اهل سنندجی و پدرش اهل جوانرودی هستند. بنابراین سیروان اصالتا کرد است. سیروان خسروی در حوزه خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابرداری فعالیت دارد.

در ادامه تصویری پرحاشیه از جشن تولد 41 سالگی سیروان خسروی را مشاهده می‌کنید:

عکس لو رفته از تولد 41 سالگی سیروان خسروی
عکسی از جنجالی از جشن تولد 41 سالگی سیروان خسروی

سیروان خسروی مهاجرت کرد؟!

سیروان به ترکیه رفت

مهاجرت غیر منتظره سیروان خسروی از ایران
مهاجرت غیر منتظره سیروان خسروی از ایران حقیقت دارد؟

خبرها حاکی از این است که این خواننده معروف از ایران خارج شده است و هم اکنون در استانبول ترکیه زندگی می‌کند. «سیروان خسروی» سه شنبه قبل و دو روز بعد از پس گرفتن پاسپورتش و رفع ‎ممنوع الخروجی، از ‎ ایران خارج شده است. او ‎کنسرت آخرش را روز اجرا با توضیح «توصیه پزشک برای لغو برنامه» ‎لغو کرد.

تاکنون خبری از آینده کاری و حرفه‌ای در دسترس نیست. سیروان برادر بزرگ زانیار خسروی است که هر دو کار خوانندگی در حوزه پاپ را انجام می‌دهند. همچنین او سازهایی مانند پیانو، کیبورد ،گیتار آکوستیک می‌نوازد.

یکی از موثرترین عوامل برای ورود سیروان به خوانندگی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم «مترسک» کاوه یغمایی است. آلبوم “مترسک” عامل اصلی برای تشویق  سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی‌اش بوده است.

مهاجرت سیروان خسروی به ترکیه

در زیر تصویر سیروان خسروی در ترکیه را مشاهده می‌کنید:

عکس لو رفته از تولد 41 سالگی سیروان خسروی
خروج شوکه کننده سروان خسروی از ایران, سیروان به ترکیه رفت

بهمن بابازاده چند روز پیش نوشت:

سیروان خسروی» سه شنبه قبل و دو روز بعد از پس گرفتن پاسپورتش و رفع ‎ممنوع الخروجی، از ‎ایران خارج شده است.

او ‎کنسرت آخرش را روز اجرا با توضیح «توصیه پزشک برای لغو برنامه» ‎لغو کرد. آینده کاری او و بازگشت یا عدم بازگشت اش، مشخص نیست؛ در ویدئوی زیر صحبت‌های زانیار خسروی در حین اجرای کنسرت درباره شایعه مهاجرت سیروان خسروی را بشنوید:

 

سیروان، مراحل ساخت دومین آلبوم خود با نام ساعت ۹ را از سال ۱۳۸۴ استارت زد و بعد از چهار سال در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ آلبومش منتشر شد.

در سال 91 سیروان خسروی خواننده و آهنگساز که در ایران طرفداران زیادی دارد. خبر برگزاری کنسرتی را در شهر مادری‌اش، سنندج، منتشر کرد و این خبر با ایجاد کمپین‌های «تحریم سیروان خسروی» همراه شد که یک شوک بزرگی برای سیروان به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

عکسی از جنجالی از جشن تولد 41 سالگی سیروان خسروی

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری از پیمان معادی به همراه خواهر و برادرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *