کشف جسد در اتوبوس پایتخت ؛ جزئیات دقیق خبر و پاسخ مسئولین

همراه ما باشید تا بدانیم توضیحات مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در رابطه با ماجرای کشف جسد در اتوبوس پایتخت چیست. خبری که در فضای مجازی پخش شده است.

متاسفانه این روزها خبرهای بد به طور فجیعانه‌ای منتشر می‌شوند. اخیرا خبری مبنی بر کشف یک جسد در یکی از اتوبان‌های تهران به گوش رسیده است. خبر کشف جسد در اتوبوس شرکت واحد تهران در فضای مجازی، درحالی دست به دست شد که محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی این خبر را تأیید کرد.

کشف جسد در اتوبوس پایتخت

جزئیات دقیق خبر و پاسخ مسئولین

کشف مرد مرده در اتوبوس واحد تهران, ماجرای کشف جسد در اتوبوس پایتخت چیست؟

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی عنوان کرد: “جمعه شب گذشته همکاران شرکت واحد، متوجه جسد نشسته روی صندلی اتوبوس در محدوده غرب تهران شدند و این موضوع را بلافاصله به مرجع قضایی و انتظامی اطلاع دادند.

در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها در مورد این ماجرا بسیار زیاد بوده و بر همین اساس ما منتظر گزارش پلیس و پزشکی قانونی در این زمینه هستیم. لازم به ذکر است که راننده اتوبوس منطقه ۵ هنگام انتقال اتوبوس به پارکینگ متوجه مرد ۶۵ ساله‌ای می‌شود، که انتهای اتوبوس روی صندلی نشسته است.


بیشتر بخوانید:


پس از بررسی متوجه می‌شود که او فوت کرده است. پس از آن ماجرا از سوی ماموران کلانتری جنت آباد به بازپرس دشتبان اعلام می‌شود و بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و شناسایی هویت مرد میانسال را صادر کرد.”

کشف مرد مرده در اتوبوس واحد تهران

کشف مرد مرده در اتوبوس واحد تهران
کشف مرد مرده در اتوبوس واحد تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ما حتی در تصادفات ساده هم نظر پزشکی قانونی و پلیس را جویا می‌شویم، خاطرنشان کرد که پرونده کشف جسد نیز به پزشکی قانونی ارجاع داده شده است. به محض دریافت گزارش از سوی پزشکی قانونی اطلاعات دقیق در این مورد اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد در روزهای آینده از سوی مقامات پزشکی قانونی و نیروی انتظامی جزییات این اتفاق اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشف جسد در اتوبوس پایتخت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *