تصویب قانون تغییر ساعت رسمی کشور ؛ آخرین اخبار تغییر ساعت رسمی کشور

بالاخره و طبق آخرین اخبار تغییر ساعت رسمی کشور ما شاهد تصویب قانون تغییر ساعت رسمی کشور هستیم. این قانون جدید، وضعیت تغییر ساعت را برای همیشه عوض می‌کند

طبق قانون تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس ، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین‌ ماه یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و در ساعت 24 روز سی‌ام شهریورماه به حال سابق برگردانده می‌شود.

تصویب قانون تغییر ساعت رسمی کشور

آخرین اخبار تغییر ساعت رسمی کشور

تصویب قانون تغییر ساعت رسمی کشور
تغییر ساعت رسمی کشور 1401, امسال ساعت تغییر میکند

اما باید بدانید که طبق طرح تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس جدید، تغییر ساعت رسمی کشور 1401 همانند سابق نخواهد بود. اگر آخرین اخبار تغییر ساعت رسمی کشور را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که امسال برای اولین بار، ساعت رسمی کشور تغییری نخواهد کرد.

پس برای کسانی که سوالی همچون امسال ساعت تغییر میکند ؟ داشتند، پاسخ منفی است. امسال ساعت تغییر میکند سوالی است که پاسخ آن را طرح تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس به ما داده است. البته که لازم به ذکر است، طبق طرح تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس اکنون تمامی سازمان‌ها این اجازه را دارند تا ساعت کاری را یک ساعت تغییر دهند. این کار صورت نگرفتن تغییر ساعت رسمی کشور 1401 را جبران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصویب قانون تغییر ساعت رسمی کشور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *