براده آهن در زعفران ؛ جنایت سودجویان با زعفران + [فیلم براده آهن]

براده آهن در زعفران . ماجرای براده‌های آهن در بسته زعفران قائنات چه بود؟ در ادامه مطلب زعفران براده آهن همراه فیگار باشید.

ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد کلاهبرداران در بسته‌های زعفران براده آهن می‌ریزند تا سنگین‌تر شود و آن را گران‌تر بفروشند.

براده آهن در زعفران

جنایت سودجویان با زعفران + [فیلم براده آهن]

براده‌های آهن در بسته زعفران, زعفران براده آهن
براده‌های آهن در بسته زعفران, زعفران براده آهن

کارشناسان معتقدند؛ هر چند تقلب در زعفران اتفاق می‌افتد اما، انتشار فیلم بسته زعفران قائنات حاوی براده آهن، تنها با هدف تخریب نام زعفران ایرانی انجام شده است، چراکه از سال‌ها پیش زعفران قائنات با نام ایران ثبت جهانی شده است. علی حسینی، عضو شورای ملی زعفران در گفت و گو با اقتصاد آنلاین در این ارتباط، گفت: پس از کسب نشان ملی زعفران قائنات در سال 93، در سال 94 برند جهانی این محصول نیز به نام قاینات ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

براده آهن در زعفران

به گفته حسینی؛ اگر مسئولان به جای سرکوب و نادیده گرفتن شورای ملی زعفران، به توصیه‌های کارشناسی آن عمل می کردند، شاهد تخلف در بازار این محصول نبودیم. این عضو شورای ملی زعفران، جسارت تولید چنین فیلم‌های برای بر باد دادن اعتبار محصول ارزشمند زعفران ایرانی را نیز نتیجه بی‌توجه مسئولان به توصیه‌های کارشناسی بخش خصوصی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار براده آهن در زعفران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *