پیشنهاد جنجالی و عجیب غریب پرسپولیس به کریستیانو رونالدو [+ عکس]

پیشنهاد جنجالی و عجیب غریب پرسپولیس به کریستیانو رونالدو. پیراهن شماره 7 پرسپولیس برای رونالدو. در ادامه مطلب کریستیانو رونالدو پرسپولیس همراه فیگار باشید.

پدرو سپولودا عنوان کرد کریس رونالدو پیشنهاداتی از یوونتوس، لس آنجلس، النصر و پرسپولیس دارد.

کریستیانو رونالدو پرسپولیس

پیشنهاد جنجالی و عجیب غریب پرسپولیس به کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو, پرسپولیس کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو, پرسپولیس کریستیانو رونالدو

جنجال‌ها و حواشی پیرامون تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد. تمرکز و توجه تمامی رسانه‌ها معطوف به این بازیکن و حرکات اوست و همین باعث شده است که بارها و بارها سوالات بسیاری درباره شرایط و آینده او از سرمربی هلندی و جدید یونایتد پرسیده شود، موضوعی که از نظر نویل اتفاق درستی برای این تیم نیست و تن‌هاخ را تحت فشار قرار داده است.

کاپیتان سابق یونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« من کمی از رونالدو ناامید شده‌ام چون او باعث شده است که سرمربی این تیم در چنین نشست‌های خبری‌ای حاضر و با چنین سوالاتی روبرو شود.» یک خبرنگار پرتغالی مدعی شد باشگاه پرسپولیس ایران یکی از مشتریان کریستیانو رونالدو است و به فوق ستاره منچستریونایتد پیشنهاد همکاری ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو پرسپولیس

کریستیانو رونالدو, پرسپولیس کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو, پرسپولیس کریستیانو رونالدو

این در حالی است که برخی منابع این توییت را متنی طنز می دانند که خبرنگار به شوخی در توییتر منتشر کرده است. بحث ها بر سر جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد و پیدا نشدن تیمی که خواهان این فوق ستاره پرتغالی باشد موجب شده تا کاربران شبکه های اجتماعی به طنزپردازی با این موضوع بپردازند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کریستیانو رونالدو پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *