تریلر فصل دوم سریال Loki منتشر شد + پوستر و تاریخ انتشار

بامداد امروز، کمپانی مارول تریلر فصل دوم سریال Loki را که یکی از موردانتظارترین و پُرطرفدارترین سریال مارول می‌باشد را به انتشار رساند.

بامداد روز گذشته، مارول تریلر فصل دوم سریال آمریکایی Loki را که بر اساس مارول کامیکس با شخصیتی به همین نام، است را منتشر کرد. در فصل دوم این سریال، شاهد همکاری لوکی با Mobius M. Mobius ،Hunter B-15، و دیگر اعضای Time Variance Authority (TVA) هستیم تا مسیر را طی کند.

تریلر فصل دوم سریال Loki منتشر شد

تریلر دومین فصل سریال لوکی

در ادامه تریلر فصل دوم سریال Loki را ببینید:

چند وجهی سریال، برای یافتن سیلوی، راونا رنسلایر در این فصل در جریان است. این فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) می‌گذرد و با فیلم‌های این فرنچایز تداوم دارد. این فصل توسط مارول استودیوز تولید شده و نویسنده اصلی و جاستین بنسون و آرون مورهد هدایت تیم کارگردانی را بر عهده دارند.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال لوکی

نخستین پوستر رسمی از فصل دوم سریال Loki مارول، با بازی تام هیدلستون منتشر شد. بامداد امروز، مارول در بیانیه‌ای جدید، تاریخ انتشار فصل دوم لوکیرا که از مهم‌ترین سریال‌های فاز جدیدش می‌باشد، تحت عنوان تاریخ پخش دومین فصل لوکیرونمایی کرد که جنجال‌های زیادی داشت.

تاریخ منتشر شدن فصل جدید Loki ، ششم اکتبر سال 2023 می‌باشد که به تاریخ شمسی، 14 مهر همین امسال برنامه‌ریزی شده است و از شبکه دیزنی پلاس، پخش می‌شود.

انتشار از: ۱۴۰۲/۰۶/۱۴

تاریخ انتشار فصل 2 سریال لوکی
تاریخ انتشار فصل دوم لوکی

فصل دوم سریال آمریکایی Loki بر اساس شخصیت مارول کامیکس به همین نام ساخته شده است. این فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) می‌گذرد و با فیلم‌های این فرنچایز تداوم دارد. این فصل توسط مارول استودیوز تهیه می‌شود و اریک مارتین به عنوان نویسنده اصلی و جاستین بنسون و آرون مورهد هدایت تیم کارگردانی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

نقد فصل اول سریال لوکی

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

تام هیدلستون نقش خود را در نقش لوکی از سری فیلم‌ها بازی می‌کند و گوگو امباتا-راو ، وونمی موساکو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو و جاناتان میجرز نیز نقش‌های خود را از فصل اول بازی می‌کنند.

تاریخ پخش دومین فصل لوکی

تاریخ انتشار فصل 2 سریال لوکی
تاریخ منتشر شدن فصل جدید Loki

توسعه فصل دوم از نوامبر 2020 آغاز شده بود و در ژوئیه 2021 تایید شد و مارتین، بنسون و مورهد همگی در اواخر فوریه 2022 استخدام شدند. فیلمبرداری در ژوئن 2022 در استودیو Pinewood آغاز شد و در اکتبر به پایان رسید. فصل دوم قرار است در 6 اکتبر 2023 در دیزنی پلاس پخش شود و شامل شش قسمت است. این بخشی از فاز پنج MCU خواهد بود.

پیش از این، این سریال قرار بود مانند فصل اول، در تابستان 2023 پخش شود. با این حال، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که مارول فصل 2 لوکی را تا اکتبر عقب انداخته است. هنوز اطلاعاتی رسمی در مورد تعداد قسمت‌های فصل دوم منتشر نشده است، اما برخی از منابع نزدیک می‌گویند که این فصل نیز شش قسمت دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *