تریلر نهایی سریال Ahsoka منتشر شد + تاریخ انتشار

روز گذشته، تریلر نهایی سریال Ahsoka منتشر شد برای اطلاع از تاریخ انتشار سریال آسوکا از پلتفرم دیزنی پلاس، با ما همراه باشید.

آسوکا یا همان Ahsoka یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط جان فاورو و دیو فیلونی برای شبکه دیزنی پلاس ساخته شده است. این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان است.

تریلر نهایی سریال Ahsoka منتشر شد

تریلر پایانی سریال آسوکا

در ادامه می‌توانید تریلر پایانی سریال آسوکا را ببینید:

این سریال، اسپین‌آفی از مجموعه مندلورین است که شخصیت آسوکا تانو در آن و دیگر رسانه‌های جنگ ستارگان حضور داشته است. همچنین این شخصیت در دیگر اسپین‌آف مندلورین یعنی کتاب بوبا فت حضور داشته است.

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر سریال Ahsoka را ببینید:

دیو فیلونی نویسندگی این مجموعه را بر عهده دارد، و انتظار می‌رود قسمت‌هایی از آن را کارگردانی کند. پیتر رمزی حداقل یک قسمت آن را را کارگردانی می‌کند. در دسامبر ۲۰۲۰، لوکاس‌فیلم ساخت چندین سریال اسپین‌آف از مجموعه مندلورین از شبکه دیزنی پلاس را اعلام کرد. از جمله آسوکا، یگان تکاوران جمهوری جدید و کتاب بوبا فت. همه این اسپین‌آف‌ها در کنار مندلورین از طریق داستان‌های به هم پیوسته با هم مرتبط هستند و در یک «رویداد داستانی اوج‌گیرنده» به پایان می‌رسند.

زمان پخش سریال آسوکا : 1 شهریور ماه ۱۴۰۲ از شبکه دیزنی پلاس

تاریخ انتشار سریال آسوکا (Ahsoka 2023)

آخرین تریلر سریال Ahsoka
تریلر نهایی سریال Ahsoka

رزاریو داوسون بار دیگر نقش آسوکا تانو را ایفا می‌کند. این شخصیت ابتدا برای مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون ساخته شد و اولین حضور لایواکشن او در فصل دوم مندلورین بود.

ساخت مجموعه‌ای اسپین‌آف با تمرکز بر این شخصیت در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد که داوسون دوباره این نقش را ایفا کرده و فیلونی پس از ساختن این شخصیت، به عنوان نویسندهٔ مجموعه اعلام شد. مراحل فیلم‌برداری در اوایل ماه مه ۲۰۲۲ آغاز شد.

خلاصه داستان سریال آسوکا

پس از سقوط امپراتوری کهکشانی، شوالیه جدی سابق آهسوکا تانو در حال بررسی یک تهدید در حال ظهور برای یک کهکشان آسیب پذیر است.

تریلر نهایی سریال Ahsoka

آخرین تریلر سریال Ahsoka
تاریخ انتشار سریال Ahsoka

زمان پخش سریال آسوکا : 1 شهریور ماه ۱۴۰۲ از شبکه دیزنی پلاس (23 آگوست 2023)

تعداد قسمت سریال Ahsoka

فصل یک این سریال متشکل از هشت قسمت است که از یکم شهریور، به صورت هفتگی نمایش داده خواهد شد. در این سریال که اسپین‌آف مندلورین محسوب می‌شود، «رزاریو داوسون» نقش «آسوکا تانو» شاگرد جدای آناکین اسکای‌واکر را ایفا خواهد کرد که این نقش نیز توسط «هایدن کریستنسن» ایفا می‌شود.

تیزر سریال Ahsoka


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *