پر بازدیدترین تریلر هفته: تریلر جنجالی لیلی رز دپ دختر جانی دپ + [تیزر سریال The Idol]

سریال The Idol از مورد انتظارترین سریال‌های 2023 است که تریلر جدید سریال The Idol منتشر شده و جنجال صحنه های نامشروع لیلی رز دپ در تریلر سریال The Idol بازتاب گسترده‌ای را بهمراه داشته است.

صحنه‌های بی‌پروای جنسی در سریال «آیدل» منتقدان را در جشنواره کن 2023 شوکه کرد. نمایش صحنه‌های تکان‌دهنده جنسی در اکران نخستین قسمت‌های سریال جدید «آیدل» در جشنواره فیلم کن فرانسه تماشاگران و منتقدان را شگفت‌زده کرد.

تریلر غیر اخلاقی، زننده و زشت لیلی رز دپ دختر جانی دپ + [تریلر سریال The Idol]

لیلی رز دپ ۲۳ ساله دختر جانی دپ بازیگر و ونسا پارادی خواننده و ترانه سرای فرانسوی است. این بازیگر جوان قرار است در سریال “بت” یا  “The Idol” که برخی آن را داغ ترین برنامه جدید HBO در سال جاری می نامند، بازی کند.

این سریال بر محوریت یک خواننده پاپ زن به نام جوسلین است که دچار یک حمله عصبی می‌شود و همین نیز آخرین تور خوانندگی وی را از مسیر خودش خارج می‌کند.

او که مصمم است تا جایگاه خودش را به‌عنوان جذاب‌ترین ستاره پاپ در آمریکا به دست بیاورد، ‌همچنان به پیشرفت خودش ادامه می‌دهد. با این حال، شروع رابطه او با یک مالک کلاب مرموز در لس‌آنجلس به نام تدروس که رهبر یک فرقه نیز است، باعث می‌شود تا شور و اشتیاق وی دوباره شعله‌ور شود.

لیلی اعتبارات خود را با هنرمند مشهور موسیقی در سرتاسر جهان، The Weeknd، به اشتراک خواهد گذاشت. ویکند به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال های تلویزیونی نیز خدمت خواهد کرد.

صحنه های نامشروع لیلی رز دپ
صحنه های نامشروع لیلی رز دپ

جهت دیدن تریلر نامشروع از سریال ایدل که دختر جانی دپ در آن بازی می‌کند به لینک زیر مراجعه کنید:

تریلر جدید سریال The Idol [+تاریخ پخش]

اکران دو قسمت نخست این مجموعه تلویزیونی به نام «آیدل»، محصول شبکه اچ‌بی‌او آمریکا، که دوشنبه شب ۲۲ مه (۱ خرداد) در شهر کن فرانسه روی پرده رفت سر و صدای زیادی به پا کرد.

لیلی رز دپ، دختر جانی دپ، در این سریال نقش یک ستاره پاپ را دارد که پس از ناکامی در حرفه خود و در حین تلاش برای بازگشت به محبوبیت، با رهبر یک فرقه امروزی (با بازی ایبل مکنن تسفی، با نام هنری د ویکند، خواننده و ترانه‌سرای کانادایی) آشنا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

صحنه های نامشروع لیلی رز دپ
صحنه های نامشروع لیلی رز دپ

در این سریال انتشار یک عکس پورنوی انتقامی لو رفته، که دپ را با مایع منی بر روی صورتش نشان می‌دهد، به عنوان راهی برای شهرت بیشتر مطرح می‌شود. صحنه‌های این سریال شامل اشاره‌ای مستقیم به کیم کارداشیان می‌شوند؛ شخصیت تلویزیونی آمریکایی که در سال ۲۰۰۷ ویدئویی از رابطه جنسی او با دوست‌پسرش «ری جی» منتشر شد و به صورت گسترده مورد توجه قرار گرفت.

در این مجموعه همچنین اشاره‌ای ضمنی به بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی، و «شهرت سمی» وجود دارد؛ پدیده‌ای که تب آن ستاره‌های زن پاپ دهه ۹۰ میلادی را فرا گرفته بود. در آن سال‌ها انتشار تصاویر و ویدئوهای با محتوای پورنوگرافیک از بعضی ستاره‌های دنیای موسیقی، به عنوان راهی برای کسب شهرت بیشتر قلمداد می‌شد.

بیشتر بخوانید:

صحنه های غیر اخلاقی لیلی رز دپ
صحنه های غیر اخلاقی لیلی رز دپ

هرچند پخش این سریال با پنج دقیقه تشویق ممتد تماشگران در سالن نمایش همراه بود و بازی لیلی رز دپ مورد ستایش قرار گرفت، اما اکثر منتقدان نسبت به نحوه استفاده افراطی از محتوای جنسی غیرمتعارف در آن انتقاد کرده‌اند.

در مجموعه تلویزیونی «آیدل» صحنه‌های بی‌پروایی از برهنگی، خودارضایی و رابطه جنسی به تصویر کشیده شده است که سبب واکنش‌های بعضا متضاد منتقدان شده است.

بیشتر بخوانید:

لوینسون که پدیدآورنده این سریال با همکاری «رضا فهیم» است، در پایان اکران دو اپیزود اول گفت:

به این سریال خیلی افتخار می‌کنم، و به روش ساخته شدنش. احساس می‌کنم که یک خانواده را پیدا کرده‌ام… می‌دانم که کمی کالت‌گونه به نظر می‌رسد اما همین حس را دارد.

نشریه سینمایی ورایتی با انتقاد شدید از «کلیشه‌های مزخرف» در این فیلم گفت این سریال «یک فانتزی مردانه زننده» را به تصویر کشیده، همزمان که در نمایش تمایلات جنسی زنانه به شیوه‌ای انقلابی و رادیکال «زیاده‌روی» کرده است.

وبسایت سینمایی ددلاین نیز با بیان اینکه «سخت است که چه بتوان گفت»، نوشت باید ببینیم سریال قرار است به چه سمت برود تا بعد بتوان درباره نگاه مردانه در آن قضاوت کرد. پیش از اکران «آیدل» شایعاتی مبنی بر وجود صحنه‌های جنسی بی‌پروا در این سریال مطرح شده بود.

این در حالی است که رسانه‌ها می‌گویند رز دپ در به تصویر کشیدن پیچیدگی‌های شخصیت زن فیلم موفق بوده است. پیش از این بازی جانی دپ، پدر جنجالی لیلی رز، در نقش لوئی پانزدهم پادشاه فرانسه در فیلم «ژان دو باری» در هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن سروصدا به پا کرده بود.

سام لوینسون و رضا فهیم سازندگان این مجموعه تلویزیونی هستند. قرار است مجموعه تلویزیونی «آیدل» حدود ده روز دیگر از ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) از شبکه اچ‌بی‌او پخش شود. امتیاز سریال The Idol در تاریخ 3 خرداد 1402 در راتن تومیتوز به ۹ درصد رسید. این سریال با بازی «ویکند» و «لیلی رز دپ» دوشنبه شب مورخه 2 خرداد 1402 در کن اکران شد.

«ویکند» در این سریال نقش یک رهبر فرقه مذهبی در لس‌آنجلس را بازی می‌کند که به یک ستاره در حال ظهور پاپ با بازی «لیلی رز دپ» برخورد می‌کند. «تروی سیوان»، «استیو زیسیس»، «ملانی لیبورد»، «الیزابت برکلی لورن»، «نیکو هیراگا»، «آن هیچ»، «جنی» رپر کره‌ای و یکی از اعضای «بلک‌پینک»، و «ریچل سنات» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

تریلر جدید سریال ایدل با بازی دختر جانی دپ را از طریق لینک تلگرامی ببینید.

دو اپیزود اول این سریال حاوی صحنه‌های جنسی بسیاری از جمله خودارضایی شخصیت دپ با یخ و تلاش برای خفه کردن خودش بوده است. جاسلین یک ستاره پاپ است که از ترانه جدیدش راضی نیست و می‌خواهد مانع انتشار آن شود. او با شخصیت ویکند برخورد می‌کند که مدیر یک کلوب شبانه است و ترانه را با اصوات جنسی خواننده ریمیکس کند.

منتقد «نیویورک تایمز» این سریال را یک «۵۰ طیف تسفی [ویکند]: ادیسه صفحه اصلی پورن‌هاب» با درخشش اعضای تناسلی دپ و «ویکند» توصیف کرده و می‌نویسد:‌

عاشق اینم که چنین سریالی آغازگر دوران جدید اچ‌بی‌او مکس است.

جالب توجه است که لیلی یک برادر کوچکتر به نام جک جان کریستوفر دپ سوم دارد که سه سال از او کوچکتر است و سعی می کند تا آنجا که ممکن است از کانون توجه دور بماند.

جدیدترین تریلر این سریال را از کانال تلگرامی زیر ببینید:

تریلر جدید سریال The Idol

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *