چهره دلنشین هانده ارچل بدون آرایش (Hande Erçel)

یکی از مواردی که هواداران سریال های ترکی به دنبال آن هستند، تصاویری از زیبایی طبیعی هانده ارچل بدون آرایش است. در ادامه چهره جذاب بازیگر را تماشا کنید.

هانده ارچل به تازگی به همراه دوست پسرش هاکان سابانجی به مسافرت رفته است. آنها برای تعطیلات شهر بولونیا را انتخاب کردند. بولونیا (به ایتالیایی: Bologna) بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا است. بولونیا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۷ ۳۸۸ تن، هفتمین شهر پرجمعیت در کشور ایتالیا به‌شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

استایل جنجالی هانده ارچل در کلیپ تبلیغاتی Full Moon

استایل هانده ارچل موقع ورزش کردن (Hande Erçel)

زیبایی طبیعی هانده ارچل

چهره هانده ارچل بدون آرایش
زیبایی هانده ارچل

هانده ارچل از زیباترین بازیگران زن ترک است که به شدت حضورش روی پرده سینما بازتاب گسترده‌ای داشته است. در ادامه شما را با چهره خاص این بازیگر زیبای ترک تنها می‌گذاریم.

هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 در ترکیه، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان می باشد که بخاطر زیبایی چهره اش از مدلینگ شروع کرد سپس تجربه اجرا هم بدست آورد.

هانده (Hande Erçel) روز 3 آذر 1372 در شهر باندیرما (Bandırma) در استان بالیکسیر ترکیه بدنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام «غمزه» دارد. مادرش «آیلین ارچل» در سال 1398 بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و پدرش نمایندگی فروش کالاهای الکترونیکی در شهر باندیرما دارد.

هانده ارچل تا به حال زایمان کرده است؟

چهره بدون آرایش هانده ارچل یا با آرایش؟

آیا هانده ارچل عمل زیبایی انجام داده؟


استایل جدید هانده ارجل

هانده ارچل برای تبلیغات برند پوشاک Nocturne پوشاکی جدید بر تن داشت و ویدیوهای جدیدی از این بازیگر منتشر شد، در ادامه تصویر استایل جدید این بازیگر را ببینید:

استایل جدید هانده ارجل
استایل جدید هانده ارجل

بیشتر بخوانید:


29 thoughts on “چهره دلنشین هانده ارچل بدون آرایش (Hande Erçel)

    1. بخدا این دختره با این همه تزریق رو کل صورت هنوزم نمیشه گفت خشگل بهش موندم کدوم چشم کوری گفته این خشگله این یه دختر معمولیه احتمالا پسرای ایرانی انقد بد سلیقن

  1. والا ایران خودمون حداقل ۱میلیون دختر زیباتر و جذابتر داره که علاوه بر زیبایی و جذابیت نجیب هم هستن🇮🇷🇮🇷🇮🇷

  2. خودت زشتی سال پیش زیبا ترین دختر جهان انتخاب شد نفر اول شد دومن هیچ عملی انجام نداده اونی که برای اینکه خوشگل بشه عمل کرده تویی حسود

  3. انگار شما چشاتون مشکل داره چون هانده بدون آرایشم خیلی خوشگه پس این حرفو نزنید که نمیشه بش خوشگل گفت چون هانده واسه ما خط قرمزمونه توهین نکنید
    هاندمیییی😍

  4. قیافش خوشگله اما به لیلا اوتادی بازیگر ترک ایرانی نمیرسه ، و اینکه به نظرم هانده ارچل سه سالی هست عمل فک و صورت انجام داده صورتش لاغر شده

  5. چرا ما ایرانیا چشم دیدن دیگران رو نداریم
    خداییش این خانوم خوشگله
    اینکه بعضیا میگن من خوشگلترم و اینا حرف چرته تجربه میگه خیلی زشتین

  6. دختر ایرانی معلومه خوشگلتره.. همینکه خودتو دوست داری نشان از عزت نفس و ارزش برای وجود خودت هست. ایول 🌷🌷🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *