کیوت ترین آرایش‌ها و استایل‌های متنوع هانده ارچل + [تصاویر جذاب]

دلربایی هانده ارچل با آرایش‌ها و استایل‌های متنوع سوژه این روزهای فضای مجازی است. بهترین تصاویر از هانده ارچل را در این نوشتار تماشا کنید.

دلربایی هانده ارچل

جذابیت هانده ارچل بدون آرایش + [گالری جذاب از آرایش‌های خاص او]

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران و مدل‌های ترکیه است که با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. زمانی که در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” همبازی بوراک دنیز شد و نقش حیات رو ایفا کرد، به محبوبیت رسید.

سریال‌های “عزیزه”، “حلقه” و “مروارید سیاه” از دیگر سریال‌هایی هستند که وی در آنها حضور داشت، اما به اندازه دو سریال قبلی‌اش محبوبیت نداشت. اوج دوران هنری او می‌تواند بازی در سریال “تو در خانه ام را بزن” باشد. سریال رمانتیک کمدی که در آن با کرم بورسین همبازی بود.

هانده ارچل عشق را چگونه تعریف می‌کند؟ + [خفن ترین تصویرزمینه ها]

بعد از اتمام فصل یک سریال نیز هانده ارچل با کرم بورسین وارد رابطه ای عاشقانه شد و تابستان را به همراه او و خانواده‌اش غمزه، آیلین ماوی و جانر شوهر خواهرش گذراند. اما با پایان سریال رابطه آن‌ها نیز تمام شد.

شایعات بسیاری در آن زمان در رابطه با جدایی آن‌ها منتشر شد، اما هر دو تکذیب کردند و گفتند که کاملا دوستانه از هم جدا شده و هنوز با هم رفیق هستند. مدتی خبر پیچید که هانده و کاعان ییلدیریم با هم در رابطه هستند، اما بعد از دو هفته، آن‌ها از یکدیگر جدا شدند.

کیوت ترین عکس های هانده ارچل

کیوت ترین عکس های هانده ارچل
کیوت ترین عکس های هانده ارچل

اکنون هانده ارچل بعد از گذراندن دوره بازیگری حرفه‌ای در نیویورک،‌ برای بازی در دو سریال آماده می‌شود. یکی از آن‌ها به زودی از شبکه فاکس ترکیه منتشر خواهد شد. در این سریال با همبازی قدیمی‌اش، بوراک دنیز پارتنر خواهد بود. نام این سریال “غریبه درونم” است.

دیگر سریالی که هانده در آن نقش یک پری دریایی را ایفا خواهد کرد، برای پلتفرم دیزنی پلاس خواهد بود. ارچل یکی از چهره‌های تبلیغاتی این پلتفرم بوده و تاکنون در تیزرهای تبلیغاتی بسیاری حضور داشته است.

ببینید: مصاحبه جدید هانده ارچل درباره پروژه جدیدش + [هانده ارچل در اتیلر دیده شد]

هانده ارچل اینستا گرام پرمخاطبی دارد. تعداد فالوورهای او به 30 میلیون رسیده و این عدد، یکی از پرمخاطب ترین صفحات مجازی در ترکیه محسوب می‌شود. در صفحه اینستاگرامش تصاویری از روزمرگی‌ها و تبلیغاتی که در آن حضور دارد به اشتراک می‌گذارد.

خبرات بسیاری در رابطه با هانده ارچل و همسرش هر روز منتشر می‌شود، که این خبرها اساسا شایعه هستند، چرا که این بازیگر متولد 1994، هنوز مجرد است.

دلربایی هانده ارچل

فرم خنده هانده ارچل،‌ چشم‌های بادومی او، گونه و اندام متناسبش، از فاکتورهای زیبایی او هستند. شایعاتی بسیاری در رابطه با عمل‌ های زیبایی هانده وجود دارد که او بارها آن‌ها را تکذیب کرده است. حتی در آخرین مصاحبه، بعد از تولد 29 سالگی اش، عصبانی شد و به گزارشگران گفت:

واقعا متاسفم براتون، بعد از یک روز خوب، اومدم اینجا با حال خوش دارم صحبت می‌کنم با شما،‌ اما با مطرح کردن این سوال‌ها اوقاتم را تلخ می‌کنید!

بهترین تصاویر از هانده ارچل را در ذیل تماشا کنید:

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *