جنجالی‌ترین عکس‌های هانده ارچل با دامن کوتاه و چین‌دار و عینک آفتابی

تصاویری از دامن کوتاه هانده ارچل و روپوش توری آبی رنگ او در سفر به یونان به همراه هاکان سابانجی دوست پسرش توجه هوادارانش را جلب کرد.

دامن کوتاه هانده ارچل

بعد از اینکه هانده ارچل تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد، اخباری منتشر شد مبنی بر پیشنهاد ازدواج هاکان به هانده ارچل ! هاکان سابانجی دوست پسر هانده است که مدتی است رابطه خود را علنی کرده‌اند. این بازیگر به همراه هاکان به چندین مسافرت رفته و حواشی بسیاری درباره این زوج منتشر شده است.

دامن کوتاه هانده ارچل
دامن کوتاه هانده ارچل
دامن کوتاه هانده ارچل
دامن کوتاه هانده ارچل

پیشنهاد ازدواج هاکان به هانده ارچل

پیشنهاد ازدواج هاکان به هانده ارچل
پیشنهاد ازدواج هاکان به هانده ارچل, خواستگاری از هانده ارچل

همانطور که در جریان هستید، با کلیک بر روی اسم هانده ارچل، میتوانید تمامی اخبار قدیمی و جدید، استایل‌های مختلف و خبرهای زرد در رابطه با زندگی شخصی این بازیگر را در فیگار بخوانید. در این نوشتار تصاویری از لباس‌های مختلف هانده ارچل در جشنواره کن 2023 برای شما تهیه شده است.

عکس‌های جذاب هانده ارچل و دوست پسرش هاکان در فستیوال کن [+ویدیو]

استایل +18 و جذاب هانده ارچل در تبلیغات بستنی مگنوم در جشنواره کن

استایل هانده ارچل در جشنواره کن

استایل هانده ارچل در جشنواره کن
استایل هانده ارچل در جشنواره کن, خواستگاری از هانده ارچل

پست جدید اینستاگرام هانده ارچل نشان از حضور او در یک مراسم دارد. Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد. ویدیوی هانده ارچل در فستیوال کن 2023 را ببینید.

ویدیویی از حضور هانده ارچل در فستیوال کن 2023 در کنار بازیگر معروف آمریکایی:


هانده ارچل در جشنواره کن 2023

استایل هانده ارچل در جشنواره کن 2023
دامن کوتاه هانده ارچل

پیراهن بنفش و جذاب هانده ارچل در جشنواره کن

پیراهن بنفش و جذاب هانده ارچل در جشنواره کن
پیراهن بنفش و جذاب هانده ارچل در جشنواره کن, استایل هانده ارچل در جشنواره کن

رفت و برگشت هانده ارچل به جشنواره کن با حواشی بسیاری همراه بود. او که به همراه دوست پسرش هاکان سابانجی به کن رفته بود، بعد از اتمام مراسم و به خاطر انتخابات ریاست جمهوری، به ترکیه بازگشتند. در فرودگاه هنگامی که خبرنگاران قصد انجام مصاحبه داشتند،‌ هاکان واکنش تندی نشان میدهد:

ما مجبوریم هربار تو فرودگاه مصاحبه کنیم؟ تکرار این قضیه داره اذیت میکنه منو، به یه حالت خنده دار (مسخره) داره تبدیل میشه. انگار که ما پیوسته در حال سفریم.

هانده ارچل و بازیگر امریکایی در کن

اوا لونگوریا (به انگلیسی: Eva Longoria) (زاده ۱۵ مارس ۱۹۷۵ در تگزاس)، بازیگر آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۶ به خاطر ایفای نقش در قالب گابریل سولیس در سریال کدبانوهای وامانده برنده جایزه (Screen Actors Guild) و نامزد جایزه گلدن گلوب شده‌است. تصاویری از هانده ارچل در کنار اوا لونگوریا در جشنواره کن 2023 منتشر شده است.

برای دیدن تصاویری از استایل هانده ارچل در جشنواره کن بر لینک‌های ذیل کلیک نمایید:

هانده ارچل و بازیگر امریکایی در کن (کلیک کن)

هانده ارچل در کنار اوا لونگوریا (کلیک کن)

دامن کوتاه هانده ارچل

یکی از زباترین بازیگران زن ترکیه هانده ارچل است که بسیاری از طرفداران سریال های ترکی و ترک زبان علاقه‌ی بسیار زیادی به او دارند. این روزها با منتشر شدن هر تصویر یا ویدئو در صفحه اینستاگرام هانده ارچل همه‌ی دوست‌داران این بازیگر خوشگل ترکیه به صفحه‌ی وی سرازیر می‌شوند و برای دیدن او در ویدئوها و تصاویر پست کرده‌اش سر و دست می‌شکنند. در ادامه ما استایل لباس‌های او را با شلوار دم‌پا گشاد خواهیم دید که این روزها بسیار استایل مد شده‌ای هم هست.

استایل جدید هانده ارچل با دامن کوتاه و چین دار
مینی‌ژوپ چین‌دار هانده ارچل

شما همراهان عزیز برای شناخت بیشتر این بازیگر ترک زیبا می‌توانید به مقاله بیوگرافی هانده ارچل مراجعه کنید و آگاهی خود را از هانده ارچل و دنیای پیرامونش و حرفه‌ای که در آن فعالیت می‌کند بیشتر کنید.

در کنار تماشای استایل هانده ارچل در جشنواره کن 2023 می‌توانید مینی‌ژوپ چین‌دار هانده ارچل را در ادامه تماشا کنید:

هانده ارچل با دامن کوتاه و چین دار
دامن کوتاه هانده ارچل

این بازیگر که به تازگی با فرزند دومین خانواده ثروتمند ترکیه در رابطه است، شایعه شده که با خانواده هاکان سابانجی ارتباط خوبی ندارد. چندی پیش که قرار بود به مسافرت بروند، خانواده هاکان اجازه استفاده از جت شخصی را نداند.

در مصاحبه جدید هانده ارچل که در رابطه با میانه او و خانواده هاکان سوال پرسیده شد، هانده ترجیح داد پاسخ ندهد:

تشکر می‌کنم، همه چی روبه راه است.

ویدیوی مصاحبه جدید هانده را ببینید:


هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد. استایل منشوری هانده ارچل در این مراسم توجه ها را جلب کرد.

هانده ارچل چطوری لباس میپوشه؟


پدر هانده اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال۲۰۱۹ ازدواج کرد و در اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند.

مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. متاسفانه طبق خبرها خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این بیماری هست و امیدواریم هر چه زودتر صحت پیدا کند.

استایل جدید هانده به همراه دامن کوتاه هانده ارچل

در ادامه توجه شما را جلب می‌کنیم به ویدئویی تحلیلی از لاغر شدن عجیب هانده ارچل که در همین عکس‌های بالا که دیدید کاملا مشهود است؛ فیلم خبری از هانده ارچل را ببینید:


بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *