حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال ترکی یک شخص متفاوت Bambaşka Biri

سریال یک شخص متفاوت یا سریال شخصی دیگر قسمت 1 با بازی هانده ارچل منتشر شد. حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش همراه با حاشیه بود.

حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش

بعد از انتقاداتی که از بازی هانده ارچل در سریال یک شخص متفاوت شد، برگوزار کورل در استوری اینستاگرامش از هانده حمایت کرد و نوشت:

احترام به شغلت، سخت کوشی، نظم و انضباط و زیباییت. هانده عزیزم راهت مثل آب جاری باشه، راهت مثل قلبت باشه

انتقاد از سریال ترکی یک شخص متفاوت

ارمغان چائلایان تهیه‌کننده، یوتیوبر و وکیل ترک، از Bambaşka biri سریال با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز انتقاد کرد و نوشت:

وقتی تمام پول رو به دو بازیگر اصلی بدی؛ برای بقیه بازیگرا و تولید فیلم باقی نمی‌مونه….

البته این نقد بیشتر درباره دیگر عوامل سریال هست و نه هانده ارچل و بوراک دنیز، اما بسیاری در فضای مجازی، بازی هانده ارچل را سوژه کردند. به نظر خود من هم هانده ارچل بازیگر توانایی نیست و فقط زیبایی ظاهری دارد.

انتقاد از سریال ترکی یک شخص متفاوت
حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش

او حتی در نیویورک دوره بازیگری دید، ولی باید منتظر قسمت‌های دیگر سریال bambaska biri باشیم تا متوجه تغییر در بازیگری او باشیم. به نظر شما،‌ بازیگری او پیشرفتی داشته؟

با دانلود سریال یک شخص متفاوت می‌توانید بازی هانده و بوراک را که برای بار دیگر با هم پارتنر شدند را ببینید. فراگمان Bambaşka biri قسمت ۱ تا ۳ در لینک پیوست شده قرار دارد. برای Bambaşka biri سریال دانلود می‌توانید به کانال‌های تلگرامی ارائه دهنده فیلم و سریال ترکی مراجعه کنید و یا از برخی سایت‌ها که زیرنویس تهیه می‌کنند قسمت 1 سریال ترکی شخصی دیگر را با زیرنویس دانلود کنید.

فراگمان سریال جدید هانده ارچل

انتقاد از سریال ترکی یک شخص متفاوت
حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش

همزمان با انتشار فراگمان سریال یک نفر دیگه که نام این سریال تا کنون دو بار تغییر کرده است، زمان پخش این سریال نیز مشخص شد. جایگزین سریال ترکی سیب ممنوعه که بعد از پخش شش فصل خاتمه یافت، سریال یک نفر دیگه (یا یک شخص متفاوت) خواهد شد. در تیزر سریال جدید هانده ارچل آنچه مشخص می‌شود این است که بوراک دنیز نقش یک خبرنگاری را دارد که قصد دارد هانده (دادستان لیلا) را عاشق خود کند.

تیزر سریال جدید هانده ارچل را از کانال تلگرامی فیگار تماشا کنید (برای دانلود فراگمان سریال جدید هانده ارچل فیلتر شکن خود را روشن کنید)

اولین فراگمان سریال جدید هانده و بوراک

معرفی بازیگر جدید سریال

بهادر وطن اوغلو به جمع بازیگران سریال Bambaşka Biri پیوست.

نظر هانده ارچل درباره بوراک دنیز

انتقاد از سریال ترکی یک شخص متفاوت
حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش

سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ که قرار است در فصل پاییز پخش شود، سریال ترکیه جدید هانده ارچل با نام سریال “یک نفر دیگه” است. در این سریال ترکیه ای جدید که در سال 2023 نمایش داده خواهد شد، علاوه بر هانده ارچل، بوراک دنیز، که در سریال عشق حرف حالیش نمیشه با هانده همبازی بود، جضور دارد. تا به حال سه قسمت از سریال ترکی جدید Bambaşka Biri فیلمبرداری شده است و از اواخر شهریور ماه منتشر خواهد شد.

سریال جدید هانده ارچل
حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش
  • سریال های هانده ارچل : دختران آفتاب، مروارید سیاه، حلقه، عشق حرف حالیش نمیشه، عزیزه، تو در خانه ام را بزن، Bambaşka Biri، یک سریال جدید ترکی برای پلتفرم دیزنی پلاس که نقش پری دریایی را ایفا خواهد کرد.
  • فیلم های هانده ارچل : تنها فیلمی که در لیست فیلم های هانده ارچل قرار میگیرد،‌ “مست عشق” است که هنوز اکران نشده و محصول مشترک ایران و ترکیه است.

نظر هانده ارچل درباره بوراک دنیز

زمانی که خبرنگار نظر هانده ارچل درباره بوراک دنیز را که قبل‌تر در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” با هم همبازی بودند سوال پرسید،‌ هانده گفت:

بوراک را از قدیم دوست دارم، قبلا هم تجربه همکاری داشتیم. ولی هر دومون خیلی تغییر کردیم،‌ بزرگ‌تر شدیم، توانایی بازیگری مون رو سعی کردیم افزایش بدیم …

قبل از اینکه تصاویری از هانده ارچل در ست فیلمبرداری سریال Bambaşka Biri را تماشا کنید،‌ می‌توانید به لینکی که در ادامه پیوست کردم رفته و تصاویری را از استایل هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی ادا اجه (بازیگر نقش ییلدیز سریال سیب ممنوعه) ببینید:

هانده ارچل در ست فیلمبرداری سریال Bambaşka Biri

سه قسمت از سریال Bambaşka Biri فیلمبرداری شد و بعد از انتشار تصاویری از هانده ارچل در ست فیلمبرداری سریال Bambaşka Biri به همراه بوراک دنیز،‌ آن دو به تعطیلات تابستانی خواهند پرداخت. بعد از تعطیلات نیز در اواخر شهریور، فیلمبرداری سریال ادامه خواهد داشت و در فصل پاییز این سریال منتشر خواهد شد.

سریال Bambaşka Biri از جمله بهترین سریال های ترکی خواهد بود که در پاییز منتشر می‌شود. باید دید که تجربه هانده و بوراک برای بار دوم به چه صورت پیش خواهد رفت؟

هانده ارچل در ست فیلمبرداری سریال دو غریبه
حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش

هانده ارچل در ست فیلمبرداری سریال Bambaşka Biri

هانده ارچل در ست فیلمبرداری سریال دو غریبه
حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش

هانده ارچل پیشنهاد ازدواج هاکان سابانجی را تایید کرد؟

خواستگاری از هانده ارچل

در مصاحبه اخیر هانده ارچل پیشنهاد ازدواج را تکذیب کرد! ویدیو را در ادامه ببینید:


هانده ارچل در ایونت بستنی مگنوم حضور داشت و زمانی که خبرنگار آکیف یامان ماجرای عکس منتشر شده را از او پرسید، هانده گفت:

نه اون عکس به ازدواج ربطی نداره، ماجرا از این قرار نیست!

سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز

بوراک دنیز و هانده ارچل از شش سال پیش با بازی در سریال تلویزیونی Aşk Laftan Anlamaz دوستان قدیمی هم هستند. در طول فیلمبرداری سریال، هماهنگی میان هانده ارچل و بوراک مشهود بود. حتی حدس زده می‌شد که این دو زوج خارج از فیلمبرداری نیز بایکدیگر در رابطه باشند. اتفاقی که نیفتاد یا آن اگر افتاد، این یک عشق کاملاً مخفی بود.

پروژه مشترک هانده ارچل و بوراک دنیز

هانده ارچل و بوراک دنیز بار دیگر پارتنر خواهند شد 😍 ؟
حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش

هانده ارچل پس از مدتی مرخصی برای مراقبت از خواهرزاده سه ساله‌اش ماوی که به سرطان مبتلا شده بود، به نظر می‌رسد کاملاً به زندگی کاری خود بازگشته است. گواه فعالیت مجدد هانده این است که به عنوان چهره تبلیغاتی دیزنی پلاس ترکیه و برند معروف پوشاک حضور داشته و حتی تصاویرش روی جلد مجله Marie Claire چاپ می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد یک تولید جدید، هانده و بوراک را در کنار هم قرار خواهد داد. “Içimdeki Yabanci” نام پروژه‌ای است که این دو در آن حضور خواهند داشت. انگین آک‌یورک از دیگر بازیگران احتمالی این سریال است.

بوراک دنیز در مصاحبه‌ای گفت:

همکاری با هانده خوب است، اما میدانم که حضور هانده هنوز قطعی نیست. هانده هنوز موافقتش را برای شرکت در این پروژه اعلام نکرده است.

به نظر می‌رسد این سریال در پاییز سال 2023 پخش شود.

قبل از بازی در سریال دیزنی پلاس، هانده تصمیم دارد یک سریال تلویزیونی بازی کند. هانده همچنان در حال مذاکره برای بازی در سریال “غریبه درونم” با بازی بوراک دنیز است که برای کانال Fox ترکیه ساخته می‌شود. این بازیگر که گغته بود بعد از سریال “تو در خانه ام را بزن” ترجیح می‌دهد یک سریال درام بازی کند، به سناریوی این سریال دید مثبتی دارد.

ویژگی های شخصی هانده ارچل

ویژگی‌های شخصی هانده ارچل
ویژگی های شخصی هانده ارچل

هانده گاهی اوقات عقاید خرافه‌ای دارد. عقیده دارد که اگر آرزویی را چند بار تکرار کند، احتمال تحققش افزایش پیدا می‌ کند. رفتاری که خیلی از آن متنفر است، این است که بعضی از مردم در رستوران با خدمتکارها خیلی بد رفتار می‌‌کنند و او نمی‌‌تواند این شرایط را تحمل کند.

رویای بچگی او بازیگر شدن بوده است. به خاطر استعدادی که در نقاشی دارد، برنامه ریزی کرده تا در آینده یک نمایشگاه نقاشی به پا کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما به سریال و حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال جدیدش چیست؟


One thought on “حمایت از هانده ارچل در مقابل انتقادها از سریال ترکی یک شخص متفاوت Bambaşka Biri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *