فوری: سریال شبکه مخفی زنان توقیف شد! [+عکس و جزئیات]

خبرهایی مبنی بر توقیف سریال شبکه مخفی‌زنان در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد واقعیت چیز دیگری است.

توقیف سریال شبکه مخفی‌زنان

همزمان با توقف پخش قسمت پانزدهم سریال کمدی – تاریخی «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی، اخباری مبنی بر دلایل این توقف حاشیه‌ساز شد.

بیشتر بخوانید:

پخش فیلم توقیف شده من و دبورا بعد از 16 سال! ؛ اسامی بازیگران + تیزر

توقیف سریال شبکه مخفی‌زنان

به تازگی خبرهایی درباره توقیف و جلوگیری از پخشِ «شبکه مخفی‌زنان» منتشر شده است که با پخش نشدنِ قسمت پانزدهم این سریال در بیستم آبان‌ماه، گمانه‌زنی‌ها و موجِ شایعات بیشتر هم شد.

توقیف سریال شبکه مخفی‌زنان
علت پخش نشدن سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان توقیف شد

قسمت پانزدهم سریال کمدی‌-تاریخی «شبکه مخفی زنان» که جمعه‌ها از سامانه نماوا پخش می‌شود، بیستم آبان‌ماه ۱۴۰۱ پخش نشد؛ و روابط عمومی نماوا درباره پخش نشدن قسمت پانزدهم مجموعه شبکه مخفی زنان گفته است:

سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد.

در ادامه میتوانید عکس سریال شبکه مخفی زنان را مشاهده کنید:

سریال شبکه مخفی زنان توقیف شد

بعد از پشت سر گذاشتن این حواشی و همزمان با عدم پخش قسمت پانزدهم، اخباری مبنی بر ارتباط محتوایی سریال با وقایع و ناآرامی‌های اخیر به ویژه در سکانس‌هایی که ۴ شهریور (پیش از شروع ناآرامی‌ها) منتشر شده، حاشیه ساز شد.

همچنین معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا طی گفت‌وگویی کوتاه ضمن تأیید جعلی بودن خبر توقیف این سریال گفت: تأکید ساترا این است که سریال‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق پلتفرم‌ها در موعد مقرر پخش شود و ساترا حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آثار نمایشی را یکی از وظایف خود می‌داند.


اخبار بیشتر:

توقیف شدن سریال شهرک کلیله و دمنه ؛ ماجرا چیست؟ [+عکس]

علت پخش نشدن سریال شبکه مخفی زنان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *