مهاجرت مهران مدیری حقیقت دارد؟

مهاجرت مهران مدیری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته و در نوشتار رفتن مهران مدیری به خارج از کشور به این موضوع خواهیم پرداخت.

برخی رسانه‌ها با تیتر مهران مدیری با همسر خارجی اش در فرانسه | مهران مدیری مهاجرت کرد نوشته‌اند: عکسی از مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده که شایعه‌های زیادی برای این بازیگر داشته است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر لو رفته: بالاخره مشخص شد همسر مهران مدیری کیست ؟

مهاجرت مهران مدیری

مهاجرت کردن مهران مدیری, رفتن مهران مدیری به خارج از کشور
مهاجرت کردن مهران مدیری, رفتن مهران مدیری به خارج از کشور

برخی از سایت‌های خبری مدعی هستند که مهران مدیری به خارج از کشور مهاجرت کرده است و مشخص نیست این خبر صحت دارد یا خیر. مهران مدیری سال‌هاست که در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و در صداوسیما برنامه دورهمی را اجرا می‌کرد؛ گویا با اتفاقات رخ‌داده دیگر با تلویزیون همکاری نخواهد کرد.

مهاجرت کردن مهران مدیری, رفتن مهران مدیری به خارج از کشور
مهاجرت کردن مهران مدیری, رفتن مهران مدیری به خارج از کشور

مهران مدیری بازیگر کم حاشیه در فضای مجازی است. مهمترین اتفاق اخیر برای مهران مدیری که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است که فوت مادرش بوده است. مهران مدیری تاکنون هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرده است که این امر حواشی زیادی برای مهران مدیری داشته است. در ادامه به آخرین خبر از مهران مدیری می‌پردازیم.

مهران مدیری که در یکی دو ماه اخیر با موضع‌گیری‌های مختلف سعی کرد از اعتراضات حمایت کند مورد انتقاد بسیاری از رسانه های اصولگرا قرار گرفت و در نهایت تصمیم گرفت که در یک ویدیو جدید اعلام کند که فریب فضای مجازی را خورده است.

او در ویدیویی گفته بود که تلویزیون حق ندارد آثارش را پخش کند که این ادعای او با واکنش تهیه کننده آثار مهران مدیری همراه شد و گفتند که مهران مدیری برنامه هایی که برای صدا و سیما ساخته است پولش را دریافت کرده و ادعایی برای عدم پخش این برنامه ها از صدا و سیما ندارد.

باید بگوییم که صحت خبر مهاجرت مهران مدیری بهیچوجه مشخص نیست و در آینده به درست بودن این خبر خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *