جنجال سانسور الناز حبیبی در پیشگو برنامه تاک شو پژمان جمشیدی

جنجال سانسور الناز حبیبی در پیشگو برنامه تاک شو پژمان جمشیدی، این روزها نقل و نبات فضای مجازی شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر همراه ما باشید.

در ادامه انتقادات بسیار از نحوه انتشار و پخش برنامه “پیشگو” با حضور الناز حبیبی، و جنجال سانسور الناز حبیبی در پیشگو ساترا این نحوه پخش را، بنا به “ملاحظات تصویری” دانست و دلیل انتشار آن را اصرار سازندگان برنامه عنوان کرد. در ادامه خبر همراه ما باشید.

جنجال سانسور الناز حبیبی در پیشگو

برنامه تاک شو پژمان جمشیدی

سانسور الناز حبیبی, سانسور الناز حبیبی در برنامه پیشگو
سانسور الناز حبیبی در برنامه پیشگو

دو شب پیش الناز حبیبی بازیگر جوان کشورمان، میهمان برنامه پیشگو، با اجرای پژمان جمشیدی بود. این برنامه با حواشی بسیاری همراه شد. در خلال برنامه بینندگان متوجه شدند که، تصویر نمای نزدیک از خانم حبیبی پخش نمی‌شود و در مقابل عمده تمرکز فیلمبردار روی پژمان جمشیدی است.

در تمام بخش ابتدایی گفتگوی حبیبی با مجری، مخاطب نمی‌توانست صورت مهمان را واضح ببیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب بود. این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه داشت. انتهای برنامه تنها زمانی بود که می‌شد حضور مهمان را به درستی و به صورت واضح در تصویر مشاهده کرد. آن هم موقع خداحافظی و تنها چند دقیقه بود.


بیشتر بخوانید:


بسیاری از مردم به خبر سانسور تصویر الناز حبیبی واکنش نشان دادند. واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به سانسور الناز حبیبی در برنامه پیشگوی پژمان جمشیدی موجب شد تا ساترا پاسخگو شود. واکنش ساترا به انتقادات درمورد سانسور چهره ی الناز حبیبی به این صورت بود:

دبیرخانه محتوای حرفه‌ای “ساترا” (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) پیرامون حواشی قسمت تازه برنامه “پیشگو” با حضور الناز حبیبی، توضیحاتی را ارائه نمود. در این بیانیه آمده است که ساترا، با توجه به اصرار عوامل تولید به انتشار با همین شیوه فعلی و با رویکرد جلوگیری تحمیل ضرر به بخش‌خصوصی، با مسئولیت شخص تهیه‌کننده و رسانه نماوا با انتشار این قسمت، علیرغم کیفیت نامناسب، موافقت کرد.

ساترا ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های هنری سرکار خانم الناز حبیبی، حواشی ایجاد شده را محصول اقدامات بدون ملاحظه و اصرار بر انتشار اثر با هر کیفیتی می‌داند.

الناز حبیبی در پیشگو, الناز حبیبی سانسور
الناز حبیبی در پیشگو, الناز حبیبی سانسور

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر جنجال سانسور الناز حبیبی در پیشگو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *