سوپرمن جدید همجنسگرا است ؛ دی سی کامیکس می‌گوید !

دی سی کامیکس می‌گوید، سوپرمن جدید در شماره آینده به عنوان دوجنس گرا ظاهر خواهد شد. در ادامه با نوشتار سوپرمن جدید همجنسگرا است همراه فیگار بمانید.

سوپرمن جدید  پسر کلارک کنت و روزنامه نگار لوئیس لین  در زندگی داستانی خود مسیر جدید جسورانه ای را در پیش گرفته است و دی سی کامیکس اعلام کرد که وی در شماره کمیک آینده خود به عنوان دوجنسگرا ظاهر می‌شود. در ادامه با نوشتار سوپرمن دوجنسگرا همراه ما باشید.

سوپرمن جدید همجنسگرا است

دی سی کامیکس می‌گوید نه ما !

سوپرمن جدید همجنسگرا, دوجنسگرا سوپرمن, سوپرمن دوجنسگرا
دوجنسگرا سوپرمن, سوپرمن دوجنسگرا

جزئیات خط داستان چندان فاش نشده است، اما در این طرح جان کنت دوستی خاصی برقرار می‌کند و بعداً به دنبال خبرنگار جی ناکامورا با موهای صورتی می‌افتد. این رابطه عاشقانه قرار است شکوفا شود. در ادامه با نوشتار دوجنسگرا سوپرمن همراه ما بمانید.

تیلور در بیانیه ای گفت:

من همیشه گفته ام که همه به قهرمانان نیاز دارند و همه شایسته این هستند که خود را در قهرمانان خود ببینند و من بسیار سپاسگزارم که DC و برادران وارنر این ایده را دارند.

وی افزود:


نماد سوپرمن همیشه نشان دهنده امید، حقیقت و عدالت بوده است.


این اعلامیه روز دوشنبه بود که در سال 1988 به مناسبت سالگرد راهپیمایی ملی در واشنگتن برای حقوق لزبین ها و همجنس گرایان آغاز شد و از آن به بعد به یک رویداد سالانه در 11 اکتبر تبدیل شد، اگرچه در ایالات متحده آغاز شد، در بسیاری از نقاط جهان مشخص شده است.

سوپرمن جدید همجنسگرا, دوجنسگرا سوپرمن, سوپرمن دوجنسگرا
دوجنسگرا سوپرمن, سوپرمن دوجنسگرا

جیم لی، افسر و ناشر اصلی DC می‌گوید:


ما درباره قدرت DC Multiverse در قصه گویی خود بسیار صحبت می‌کنیم و این مثال باورنکردنی دیگری است.


یکی از کاربران توییتر نوشته است:

DC یک محیط فراگیر را فراهم می‌کند. عادت زنانه. نمایندگی اهمیت دارد.

با این حال، این تصمیم با واکنش جاش مندل، سیاستمدار جمهوریخواه مستقر در اوهایو، واکنش منفی در محافل محافظه کار ایجاد کرد: کتابهای کمیک دوجنسگرا برای بچه ها. آنها به معنای واقعی کلمه سعی در نابودی آمریکا دارند. مارتین دوبنی، معاون رهبر یک حزب سیاسی بریتانیایی راست گرا، گفت:

ویروس بیدار شده یکی پس از دیگری قهرمانان گذشته را می‌بلعد.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سوپرمن جدید همجنسگرا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *