انیمیشن ترور سردار سلیمانی ؛ به همراه دانلود انیمیشن ترور ترامپ

مقامات جمهوری‌خواه آمریکا گفته‌اند انیمیشن ترور سردار سلیمانی باید واکنش جو بایدن را به همراه داشته باشد. با این نوشتار از فیگار همراه ما بمانید.

برخی از آمریکایی‌ها خواستار این شده‌اند که آمریکا پول‌های مسدود شده ایران را در قالب مذاکرات احیای برجام آزاد نکند. از طرفی پنتاگون اعلام کرده که از انتشار ویدیوی ترور ترامپ در وبگاه مقامات رسمی ایران آگاه است.

انیمیشن ترور سردار سلیمانی

واکنش مقامات جمهوری‌خواه آمریکا

انیمیشن ترور سردار سلیمانی, انیمیشن خامنه ای, ترور سردار سلیمانی انیمیشن
انیمیشن ترور سردار سلیمانی, انیمیشن خامنه ای, ترور سردار سلیمانی انیمیشن

در ترور سردار سلیمانی انیمیشن، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در زمین گلف مورد هدف تک تیرانداز قرار می‌گیرد. این ویدئو در واقع بخشی از کمپین «انتقام سخت» از مقامات آمریکایی است که در ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس دست داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا افزود: «وزارت دفاع بر تهدید ایران متمرکز خواهد ماند و مطمئن خواهد شد که توانایی محافظت از نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را در بحبوحه حملات مداوم شبه نظامیان در عراق و سوریه دارد.»

بیشتر بخوانید:

انیمیشن ترور دونالد ترامپ

ترور سردار قاسم سلیمانی, ویدیو ترور ترامپ, ویدیو ترور سردار سلیمانی, انیمیشن ترور دونالد ترامپ, فیلم انیمیشن ترور ترامپ
ترور سردار قاسم سلیمانی, ویدیو ترور ترامپ, ویدیو ترور سردار سلیمانی, انیمیشن ترور دونالد ترامپ, فیلم انیمیشن ترور ترامپ

به نوشته بی بی سی، گراهام نوشته واکنش درخور، تعلیق تمام مذاکرات با ایران است و گفته بی جواب ماندن این حرکت از سوی آمریکا نشانه ضعف بیش از حد این کشور از چشم ایران و دیگر کشور‌ها خواهد بود.

از سوی دیگر دولت بایدن ویدیو ترور سردار سلیمانی را چندان جدی نگرفته است. جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز پنج‌شنبه در یک کنفرانس خبری در پاسخ به پرسشی در مورد انتشار انیمیشن ترور دونالد ترامپ بدون ارائه جزئیات گفت: «ما در گذشته نیز شاهد لفاظی جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.»

فیلم انیمیشن ترور ترامپ

انیمیشن ترور سردار سلیمانی, انیمیشن خامنه ای, ترور سردار سلیمانی انیمیشن, ترور سردار قاسم سلیمانی, ویدیو ترور ترامپ, ویدیو ترور سردار سلیمانی, انیمیشن ترور دونالد ترامپ, فیلم انیمیشن ترور ترامپ
انیمیشن ترور سردار سلیمانی, انیمیشن خامنه ای, ترور سردار سلیمانی انیمیشن

پویش «قهرمان» پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه مبتنی بر بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است.

این پویش با هدف انتشار محتواهای مرتبط با رهبرانقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی جهت استفاده و تولید محتوای هنری و استفاده پژوهشگران و علاقه‌مندان از ۱۰ دی‌ماه آغاز شد و تا ۲۷ دی‌ماه، سالروز سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در نمازجمعه سال۹۸ ادامه دارد. در ادامه می‌توانید این انیمیشن را با شعار “انتقام حتمی است” را ببینید.

فیلم ترور ترامپ با کیفیت 144p

ویدیو انیمیشن ترور ترامپ 240p

انیمیشن ترور ترامپ 360p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمیشن ترور سردار سلیمانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *