برندگان نهایی فصل 3 جوکر ؛ کدام شرکت کننده در فصل سوم برنده جایزه شد؟

در نوشتار برندگان نهایی فصل 3 جوکر به معرفی برنده نهایی مسابقه جوکر که مدتی است در بین نمایش‌های خانگی ایران طرفداران زیادی را جذب کرده، خواهیم پرداخت.

فصل سوم جوکر که با حضور “حمید لولایی”، “علی استادی”، “امیر غفارمنش”، “رضا شفیعی‌جم”، “بابک نهرین”، “میرطاهر مظلومی”، “سروش جمشیدی” و “سیاوش چراغی‌پور” برگزار شد، همانند فصل‌های قبل جوکر مخاطب بسیاری داشت. در ادامه همراه ما باشید تا به اعلام برندگان فصل 3 جوکر بپردازیم.

دانلود فصل 4 برنامه جوکر به صورت یکجا

دانلود فصل 3 برنامه جوکر به صورت یکجا

دانلود فصل 2 برنامه جوکر به صورت یکجا

برندگان نهایی فصل 3 جوکر

 کدام شرکت کننده در فصل سوم برنده جایزه شد؟

برندگان نهایی فصل 2 جوکر, معرفی برنده نهایی جوکر فصل دوم, برنده نهایی فصل دوم جوکر, برنده فصل 2 سریال جوکر فصل 2
برندگان نهایی فصل 3 جوکر, معرفی برنده نهایی جوکر فصل سوم, برنده نهایی فصل سوم جوکر, برنده فصل 3 سریال جوکر

همانطور که می‌دانید سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می‌شود. سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. این برنامه محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی (بهترین فیلم های خانوادگی 2022 و 2021) و اجتماعی می‌باشد. سریال جوکر دارای چندین فصل می‌باشد که در هر فصل 8 نفر از هنرمندان کشور به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

مسابقه جوکر که از سوی فیلیمو در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود برنامه‌ای جذاب و مفرح است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. جوکر با اجرای سیامک انصاری نسخه ایرانی مسابقه‌ای به نام “داکیومنتال” است که ایده آن مربوط به یک کمدین ژاپنی (بهترین سریال های ژاپنی) است.

مسابقه جوکر هر چه جلوتر می‌رود جذاب‌تر می‌شود. در حالی که تصور می‌شد فصل دوم این برنامه نتواند موفقیت قبلی را تکرار کند شاهد بودیم شرکت‌کنندگان در این فصل با شوخی‌هایشان خنده بیشتری از مخاطبان گرفتند. اما برنده فصل جدید چه کسی خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

فضای برنامه جوکر مانند یک خانه طراحی شده که به شرکت‌کنندگان آزادی عمل می‌دهد و دکور رنگارنگ خانه نیز به آن زیبایی داده است. جایزه برنده “جوکر” ۱۰۰ میلیون تومان است.

تلاش کمدین‌ها برای این که جدی باشند در حالی که در موقعیتی خنده‌دار مانند تماشای استندآپ یا ادا و اطوارهای یکی از رقبای‌شان هستند، لحظات بامزه‎‌ای در برنامه ایجاد می‌کند و این تضاد مخاطب را به خنده می‌اندازد. میزان بامزگی مسابقه بستگی به کیفیت ایده‌های شرکت‌کنندگان برای خنداندن رقیبان دارد.

بیشتر بخوانید:

معرفی برنده نهایی جوکر فصل سوم

برندگان نهایی فصل 3 جوکر, معرفی برنده نهایی جوکر فصل سوم, برنده نهایی فصل سوم جوکر, برنده فصل 3 سریال جوکر
برندگان نهایی فصل 3 جوکر, معرفی برنده نهایی جوکر فصل سوم, برنده نهایی فصل سوم جوکر, برنده فصل 3 سریال جوکر

حمید لولایی و بابک نهرین از متخصصان خنداندن بودند و انتظار می‌رفت که مدت زمان بیشتری در برنامه بمانند؛ اما متاسفانه حذف شدند. رضا شفیعی‌جم که باعث خنده بسیاری از شرکت‌کننده بود، اولین شرکت‌کننده‌‌ای بود که کارت زرد را دریافت کرد.

قول معرفی برندگان فصل 3 جوکر را داده بودیم. رضا شفیعی‌جم، علی استادی و میرطاهر مظلومی سه شرکت کننده نهایی بودند. هنگام جوکر تایم علی استادی، رضا شفیعی‌جم نتوانست مقاومت کند و خندید.

پس از حذف شفیعی‌جم، با ورود سروش جمشیدی و سیاوش چراغی‌پور به عنوان زامبی، میرطاهر مظلومی خندید و اولین کارت زرد خودش را دریافت کرد.

نهایتا در دوئل بین میرطاهر مظلومی و علی استادی، میرطاهر خندید و باخت. برنده نهایی فصل سوم جوکر نیز علی استادی شد.

فصل سوم جوکر

دانلود فصل 3 جوکر قسمت 1

دانلود فصل 3 جوکر قسمت 2

دانلود فصل 3 جوکر قسمت 3

دانلود فصل 3 جوکر قسمت 4

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برندگان نهایی فصل 3 جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *