لباس خز ترلان پروانه و چهره‌ی تتو شده در فیلم گربه سیاه [+فیلم و عکس]

لباس خز ترلان پروانه همه را خیره کرد. آیا همانطور که رسانه‌های مختلف می‌گویند آبروی ترلان پروانه رفت؟! یا حاشیه‌ای بیش نمی‌تواند باشد؟! با فیگار بمانید تا ماجرای ترلان پروانه لباس خز را باز کنیم.

برخی رسانه‌ها با تیتر “ترلان پروانه” چهره اش را تتو کرد سعی در ایجاد شایعه دارند. اما همه‌ی ما می‌إانیم این چهره‌ی تتو شده یا نقاشی شده گریم فیلم او بوده که در ادامه عکس‌هایش را خواهید دید. همانطور که می‌دانید ترلان پروانه دیشب در برج میلاد با استایلی عجیب ظاهر شد که توجه همه را به خود جلب کرد.

چهره‌ی تتو شده در فیلم

ترلان پروانه تصویری را از خود با صورتی که تتو شده است به اشتراک گذاشت که در عکس زیر می‌بینید:

لباس خز ترلان پروانه

هیاهویی برای هیچ !

ماجرای ترلان پروانه لباس خز, لباس خز ترلان پروانه, ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار
ماجرای ترلان پروانه لباس خز, لباس خز ترلان پروانه, ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار

ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار شرکت کرده و استایل ساده او نظر کاربران را به خود جلب کرده است. عکس ترلان پروانه که گویا به او اسیدپاشی شده است نظر کاربران را به خود جلب کرد.

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون می‌باشد. ترلان پروانه از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. ترلان پروانه اخیرا در فیلم پری سا بازی کرده و عکس زیر را از این فیلم در استوری اینستاگرامش گذاشته است.

ماجرای ترلان پروانه لباس خز, لباس خز ترلان پروانه, ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار
ماجرای ترلان پروانه لباس خز, لباس خز ترلان پروانه, ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار

پریسا در این فیلم شخصیت یک دختر خوش چهره است که برای برند های لوازم آرایشی و بهداشتی تبلیغ می کند. اما زیبایی پریسا به خاطر اسیدپاشی از بین می رود و به این حال و روز دچار می شود.

در این فیلم بازیگران مطرح دیگری مثل بهاره افشاری و شقایق فراهانی هم حضور دارند.ترلان پروانه با وجود سن و سال کمی که دارد، در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است.اخیرا سریال سیاوش با بازی ترلان پروانه در شبکه نمایش خانگی پخش شده است. برخی از منتقدان فیلم و سریال در ایران، بازی ترلان پروانه در این مجموعه را تکراری و غیر قابل قبول توصیف کرده اند.

فیلم ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لباس خز ترلان پروانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *